Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Wow, vette wagen zeg. Zo zie je maar, vriendelijk vragen loont!
Veel plezier
Veel plezier
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Thanks! De voorkant is ook erg gaaf, achterkant vind ik ietsje minder, maar heeft wel beetje Volvo trekjes, wat opzich best ok is.
Enfin…
Ik blijf er altijd bij, gewoon vragen en altijd op een vriendelijke manier… Een nee heb je, een ja kun je krijgen.
En voor de mensen die het spannend vinden of niet durven, probeer het gewoon een keer, het streelt je ego zodra het lukt en denkt meteen “dit ga ik vaker doen” [/eindemotivatiespeech]
Enfin…
Ik blijf er altijd bij, gewoon vragen en altijd op een vriendelijke manier… Een nee heb je, een ja kun je krijgen.
En voor de mensen die het spannend vinden of niet durven, probeer het gewoon een keer, het streelt je ego zodra het lukt en denkt meteen “dit ga ik vaker doen” [/eindemotivatiespeech]

2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
Daar zijn we weer 
Na alle goede tips hier vorig jaar PC geworden en daar 3 weken heel veel plezier van gehad.
Dit jaar 2 weken naar Texas in juli, tot mijn verbazing scheelt niet inloggen $120 op Cat C vs wel inloggen. De "2 tabbladen truc" werkte niet dus ik heb 'm gereserveerd als niet lid zijnde en ga nu Veerle maar weer eens een mailtje sturen.
Iemand een idee wat hier mis gaat cq. wat ik fout doe?

Na alle goede tips hier vorig jaar PC geworden en daar 3 weken heel veel plezier van gehad.
Dit jaar 2 weken naar Texas in juli, tot mijn verbazing scheelt niet inloggen $120 op Cat C vs wel inloggen. De "2 tabbladen truc" werkte niet dus ik heb 'm gereserveerd als niet lid zijnde en ga nu Veerle maar weer eens een mailtje sturen.
Iemand een idee wat hier mis gaat cq. wat ik fout doe?
@cvr Heb jij al bericht gehad? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Daarnaast heb ik een vraag over CDP code 618583. Ik las dat deze voor VISA card holders gebruikt kan worden. Het scheelt bij mij in vergelijking tot code 510000. Maar ik wil natuurlijk wel goed verzekerd zijn.
@Ladybug
Gewoon duidelijk e-mailen en ze passen het gewoon had, in een keer alle correcte informatie heen sturen met code en je accountnummer etc.
Gewoon duidelijk e-mailen en ze passen het gewoon had, in een keer alle correcte informatie heen sturen met code en je accountnummer etc.
@Ladybug Ik heb deze CDP ook gebruikt. Bij mij zaten alle verzekeringen bij de autohuur in. Even goed kijken of alle verzekeringen erbij zitten (of een printje hier uploaden of de tekst van je huur kopiëren).
Je moet dus wel een Visa creditcard in je bezit hebben, maar dat lijkt me logisch.
Je moet dus wel een Visa creditcard in je bezit hebben, maar dat lijkt me logisch.
@ redeye. Dit zijn de verzekeringen:
Inclusief
Luchthaven toeslag
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Klant Faciliteiten vergoeding
Staat toeslag
Kentekenregistratie toeslag dekking
Onbeperkte mijl inclusief
Is dit voldoende?
Inclusief
Luchthaven toeslag
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Klant Faciliteiten vergoeding
Staat toeslag
Kentekenregistratie toeslag dekking
Onbeperkte mijl inclusief
Is dit voldoende?
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ja, dit is genoeg.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Een vraag over het gebruik van de creditcard CDP's. Ik heb geboekt met een creditcard code van Mastercard, deze heb ik in mijn bezit. De creditcard in mijn profiel en waar ik mee wil betalen is echter van Amex. Zou dit een probleem zijn indien je aanspraak moet maken op de verzekering? Of is het in bezit hebben voldoende?
Ik heb m'n status match PC gekregen in feb 2022 maar huur pas de eerste keer juli 2023. Hoe kom ik te weten of m'n PC status nog geldig is?Coyote schreef: ↑18 feb 2023, 13:02Toevallig heb ik hier deze week een e-mail over gehad van Hertz, misschien jij ook wel?MarsUSA schreef: ↑24 jan 2023, 00:11Ik heb een vraag over de President's Circle status van Hertz.
Hoelang is deze status geldig?
Zelf ben ik PC vanaf mei vorig jaar en we hebben er toendertijd dankbaar gebruik van gemaakt in de zomer van 2022.
Zojuist heb ik een nieuwe boeking gedaan bij Hertz voor komende zomer, en nu vroeg ik mij af of mijn PC status in juli van dit jaar wel eens verlopen zou kunnen zijn en of dit gevolgen heeft voor de mogelijkheid om een auto naar keuze mee te nemen.
Heeft iemand hier ervaring mee of kennis over?
Ik heb een auto gehuurd van 15 juni t/m 8 juli dus ga ervan uit dat ik nog net op tijd ben om straks uit de President's Circle te kiezen. Of ik PC na mijn huur ook behoud, is dus nog maar de vraag aangezien ik voor 30 juni niet 2x maar 1x een auto huur bij Hertz.Verlenging van je loyaliteitsstatus? Yes!
Roland:
Het is al even geleden dat je met ons de weg op bent gegaan. Let’s Go! Om je te bedanken voor je loyaliteit verlengen we je huidige President’s Circle®-lidmaatschapsstatus t/m 30 juni 2023!*
En als je voor 30 juni nog 2 keer of vaker een auto huurt, behoud je je loyaliteitsstatus zelfs t/m 31 januari 2024.
Valt met overigens wel een beetje tegen na 2 huurperiodes vorig jaar waarbij de laatste vorig jaar oktober was. Maar goed, zien we later dan wel weer.
Roland
@Ladybug De door jou genoemde verzekeringen zijn inderdaad genoeg!
@Elizabeth Henry Ik heb even in de voorwaarden gekeken van de CDP 618583 (Visa) en daar staat dit bij:
‘• De korting zal worden toegepast wanneer u bij het maken van de reservering uw VISA Classic gebruikt en de kortingscode CDP #618583.’
Of dit ook van toepassing is op jouw creditcard, kun je in de voorwaarden lezen. Mocht je deze niet kunnen vinden, mag je me ook wel even de CDP sturen die je gebruikt en wil ik wel even voor je kijken.
Maar heb je geen Amex CDP die je kunt gebruiken die dezelfde korting geeft of zelfs een betere? Dan is je hele probleem opgelost!
‘• De korting zal worden toegepast wanneer u bij het maken van de reservering uw VISA Classic gebruikt en de kortingscode CDP #618583.’
Of dit ook van toepassing is op jouw creditcard, kun je in de voorwaarden lezen. Mocht je deze niet kunnen vinden, mag je me ook wel even de CDP sturen die je gebruikt en wil ik wel even voor je kijken.
Maar heb je geen Amex CDP die je kunt gebruiken die dezelfde korting geeft of zelfs een betere? Dan is je hele probleem opgelost!
Mijn man heeft alle stappen doorlopen en heeft nu de status President Circle. We reizen met een gezin van 5 en willen een 7 zitter qua auto.
Nu hebben wij het volgende in gedachten.
Mijn man boekt bij Hertz in Las Vegas een c klasse en dan hopen we dat er een grote auto beschikbaar voor ons is.
Maar voor het geval dat dat niet lukt huren we op mijn naam bij Hertz een 7 zitter. We cancelen deze boeking vlak voor de ophaaltijd en kunnen deze dan altijd via de PC status van mijn man voor de lagere prijs meenemen.
Is dit mogelijk? Of gaat het problemen geven?
Nu hebben wij het volgende in gedachten.
Mijn man boekt bij Hertz in Las Vegas een c klasse en dan hopen we dat er een grote auto beschikbaar voor ons is.
Maar voor het geval dat dat niet lukt huren we op mijn naam bij Hertz een 7 zitter. We cancelen deze boeking vlak voor de ophaaltijd en kunnen deze dan altijd via de PC status van mijn man voor de lagere prijs meenemen.
Is dit mogelijk? Of gaat het problemen geven?
- bedeve
- Amerika-expert
Zo kun je het doen @Jacobien
Een C klasse als Gold Member ;
Een gewenste klassen op andere naam..
1: Beide huren hoeven niet eens gevanceld te worden.
Mag wel ; jhoeft niet.
No Show verdwijnt na 24 uur...
Je zou voor de wens auto ook bij Avis kunnen kijken.
Via de good old BA AWD 744100 of D650000
Je bent toch in hetzelfde rentalcar center
Een C klasse als Gold Member ;
Een gewenste klassen op andere naam..
1: Beide huren hoeven niet eens gevanceld te worden.
Mag wel ; jhoeft niet.
No Show verdwijnt na 24 uur...
Je zou voor de wens auto ook bij Avis kunnen kijken.
Via de good old BA AWD 744100 of D650000
Je bent toch in hetzelfde rentalcar center
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
laatst contact gehad met hertz usa, maar die beweren anders je moet voor de ophaaltijd cancelen, anders komt er een fee.
- bedeve
- Amerika-expert
Oh , dat zou bij pre-paid zo maar kunnen , maar vwb post-paid huur is het onjuist@bvbal79
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Dank voor je snelle reactie.
Nog even voor de zekerheid: is het dan ook mogelijk om mijn boeking te cancelen en die auto vanuit de PC status van mijn man mee te nemen?
En ik lees bij Hertz dat je moet cancelen voor de ophaal tijd. Of lees ik dat niet goed?
Nog even voor de zekerheid: is het dan ook mogelijk om mijn boeking te cancelen en die auto vanuit de PC status van mijn man mee te nemen?
En ik lees bij Hertz dat je moet cancelen voor de ophaal tijd. Of lees ik dat niet goed?
- bedeve
- Amerika-expert
Jij koppelt die twee boekingen @Jacobien Je autoverhuurder niet.
In Amerika gelden andere regels rond no show dan in Nederland.
Zelf cancel ik altijd als ik mijn definitieve keus gemaakt heb.
Maar dat hoeft niet...
In Amerika gelden andere regels rond no show dan in Nederland.
Zelf cancel ik altijd als ik mijn definitieve keus gemaakt heb.
Maar dat hoeft niet...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Ik heb het hier al vaak gedeeld met links naar hertz.com waar je het kunt teruglezen, gebruik de zoekfunctie anders even.
Bij betaal later/betalen bij inleveren boekingen is er bij Hertz in de VS geen cancellation fee. Alleen bij vooruitbetaalde boekingen.
Bij betaal later/betalen bij inleveren boekingen is er bij Hertz in de VS geen cancellation fee. Alleen bij vooruitbetaalde boekingen.
@harryh even off topic, kon het zelf niet direct vinden namelijk. Is dit toevallig ook het geval bij Avis met later betalen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2047 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 24 Reacties