Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
hallo
Zou iemand met mij mee willen kijken aub? Mijn route is iets gewijzigd en ik merk grote verschillen tussen de verschillende verhuurders.
Ik heb gezocht o.a. bij Hertz, National, Avis.nl en Avis.no, Budget, Kayak etc. Ik ben confom de tips hier ook lid geworden bij Hertz en Avis.
Wat ik merk is dat het heel verschillend of je wel of niet moet betalen voor een 2e bestuurder. Bij avis kon ik hier niets over vinden op de site (vast niet op de goede plek gekeken) In voorgaande jaren heb ik bij National nooit extra hoeven te betalen, zelfs niet voor mijn 23 jarige zoon afgelopen december.
De prijzen van National zijn echter het hoogst en op de ophaal locatie krijg ik de melding dat er niets beschikbaar is.De planning is 11 juli ophalen op Jackson Hole airport en inleveren op 31 juli op JFK. In NYC heb ik geen auto nodig namelijk.
Avis.no komt in verhouding het goedkoopste naar voren en Sunny cars. Alleen bij Sunny cars komt er 15 per extra bestuurder bij. Gemiddelde huur prijs ligt tussen de 2600-4500. Groot verschil dus, hebben jullie nog tips en weet een van jullie wat de kosten zijn bij Avis voor een extra bestuurder.
Zou iemand met mij mee willen kijken aub? Mijn route is iets gewijzigd en ik merk grote verschillen tussen de verschillende verhuurders.
Ik heb gezocht o.a. bij Hertz, National, Avis.nl en Avis.no, Budget, Kayak etc. Ik ben confom de tips hier ook lid geworden bij Hertz en Avis.
Wat ik merk is dat het heel verschillend of je wel of niet moet betalen voor een 2e bestuurder. Bij avis kon ik hier niets over vinden op de site (vast niet op de goede plek gekeken) In voorgaande jaren heb ik bij National nooit extra hoeven te betalen, zelfs niet voor mijn 23 jarige zoon afgelopen december.
De prijzen van National zijn echter het hoogst en op de ophaal locatie krijg ik de melding dat er niets beschikbaar is.De planning is 11 juli ophalen op Jackson Hole airport en inleveren op 31 juli op JFK. In NYC heb ik geen auto nodig namelijk.
Avis.no komt in verhouding het goedkoopste naar voren en Sunny cars. Alleen bij Sunny cars komt er 15 per extra bestuurder bij. Gemiddelde huur prijs ligt tussen de 2600-4500. Groot verschil dus, hebben jullie nog tips en weet een van jullie wat de kosten zijn bij Avis voor een extra bestuurder.
- bedeve
- Amerika-expert
Wie was hier degene die de "Avis Sale met BA Executive code bij Avids .is en dk heeft geintroduceerd ?
Die heeft net als @Hinko in 2013 en @harryh in 2015 wel veel dank en eeuwige roem verdiend.
Maar nog niet gekregen .....
Die heeft net als @Hinko in 2013 en @harryh in 2015 wel veel dank en eeuwige roem verdiend.
Maar nog niet gekregen .....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Om Welke code gaat het? Ik heb de code van flying blue gebruikt.
Ik ben het met je eens dat sommige veel roem verdienen
Ik ben het met je eens dat sommige veel roem verdienen
@bedeve
Avis.dk met code N744100 is m.i. voor het eerst genoemd door @jarjarbinks
op 30 maart.
En de echt zeer scherpe prijs was op 5 april al weer verdwenen.
Avis.dk met code N744100 is m.i. voor het eerst genoemd door @jarjarbinks

En de echt zeer scherpe prijs was op 5 april al weer verdwenen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@bedeve Ik denk dat er meer dan 1 persoon genoemd mag worden. Ik werd getriggerd door onderstaand bericht van @peterz84 omdat daar ook echt de prijzen en verschillen werden genoemd. Daardoor ben ik verder onderzoek gaan doen en heb in dat bewuste weekend dan ook heel wat uurtjes besteed op het forum.
Overigens, 1x jouw bericht plaatsten is genoeg hoor.
Roland

Dat had ik 4 april al eens genoemd in dit topic, zie dit bericht.peterz84 schreef: ↑30 mar 2022, 20:04Avis.dk is op dit moment extreem goedkoop op sommige data. Net onze boeking van 1 Full Size SUV (7 pers) voor +-1780 euro geannuleerd en daar 2 boekingen van gemaakt (groep F mid size suv) voor DKK 2.876,00 (=386,64 Euro) per auto voor 22 dagen (=17,54 per dag)
Alle verzekeringen zitten er bij (CDW / Aansprakelijkheid)
Overigens, 1x jouw bericht plaatsten is genoeg hoor.

Roland
Heb jij al reactie gekregen @Matala?Matala schreef: ↑01 mei 2022, 17:13Wat raar, via www.avis.com zie ik dat mijn avis.is reservering nu ook $216 extra aan taxes en fees heeft, die er eerder niet waren. Als ik op de app inlog of kijk op www.avis.is zie ik deze kosten weer niet. Ik heb ze gemaild, ben benieuwd...
Bij mij zijn er ook $190 'other fees' bijgekomen wanneer ik de reservering oproep bij Avis.com.
Als dit zo doorgaat, zijn die lage tarieven van eind maart helemaal niet zo scherp meer als ze in eerst instantie waren

Ik heb afgelopen maandag een mail gestuurd naar Avis.is. Zij gaven aan dat ze niet voor mij kunnen betekenen omdat het een internationale boeking is en ik contact moest opnemen via de Live Chat van Avis.com.
Meerdere keren via de Avis.com Live Chat geprobeerd dit op te lossen, maar telkens krijg ik het antwoord dat de medewerkers van de Live Chat niks aan de prijzen kan doen en ik hiervoor Avis moet bellen om een mail sturen. Dinsdag een mail naar Avis.com gestuurd en een Customer Service Card aangemaakt, op beide nog geen reactie ontvangen....
De service van Avis is niet om naar huis te schrijven...
Meerdere keren via de Avis.com Live Chat geprobeerd dit op te lossen, maar telkens krijg ik het antwoord dat de medewerkers van de Live Chat niks aan de prijzen kan doen en ik hiervoor Avis moet bellen om een mail sturen. Dinsdag een mail naar Avis.com gestuurd en een Customer Service Card aangemaakt, op beide nog geen reactie ontvangen....
De service van Avis is niet om naar huis te schrijven...
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 06 mei 2022, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bovenliggen berichten aub niet citeren
Reden: bovenliggen berichten aub niet citeren
Heb je custserv@avisbudget.com gebruikt? Meestal reactie binnen 2 dagen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Even een vraagje, ik ben echt niet goed met al die codes, en heb wel geprobeerd om alles na te lezen.
Als ik het goed begrijp mag je de code 510000 bij Hertz gewoon gebruiken bij het boeken. En moet je voor het gebruik van deze code geen verantwoording geven bij het afhalen van de wagen? Dank je wel voor alle hulp al hier!
Als ik het goed begrijp mag je de code 510000 bij Hertz gewoon gebruiken bij het boeken. En moet je voor het gebruik van deze code geen verantwoording geven bij het afhalen van de wagen? Dank je wel voor alle hulp al hier!

Nee, maar ga daar ook een mail heensturen. Bedankt voor de tip!Trom schreef: ↑06 mei 2022, 11:24Heb je custserv@avisbudget.com gebruikt? Meestal reactie binnen 2 dagen.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Het valt mij trouwens op dat als ik bij Hertz zoek, ik steeds om en om verschillende resultaten krijg als ik exact dezelfde zoekopdracht opnieuw uitvoer. Blijkbaar kan het dus de moeite waard zijn om even op "Reisschema wijzigen" te klikken en dan opnieuw te zoeken, zonder dat je iets aanpast.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb inderdaad ook al ondervonden dat het aanbod van Hertz nogal veranderd bij verschillende keren zoeken. Ik krijg wel goede prijzen met kortingcode 510000, maar ben nogal terughoudend met al die codes. Ben bang dat ik me moet verantwoorden ter plaatse voor het gebruiken van een code. Maar als ik het goed begrijp is deze code een vrij te gebruiken code?
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Lees even het laatste bericht in het Hertz topic 

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Zomaar een gedachtegang (maar ik zal er wel volledig naast zitten): zou het kunnen dat dit alleen gebeurt voor boekingen bij Avis.is? In ieder geval zag ik dat een aantal keren voorbij komen en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat mijn boeking bij Avis.dk, ook via Avis.com, 0$ rekent voor 'other fees'.latje21 schreef: ↑06 mei 2022, 09:49Heb jij al reactie gekregen @Matala?Matala schreef: ↑01 mei 2022, 17:13Wat raar, via www.avis.com zie ik dat mijn avis.is reservering nu ook $216 extra aan taxes en fees heeft, die er eerder niet waren. Als ik op de app inlog of kijk op www.avis.is zie ik deze kosten weer niet. Ik heb ze gemaild, ben benieuwd...
Bij mij zijn er ook $190 'other fees' bijgekomen wanneer ik de reservering oproep bij Avis.com.
Als dit zo doorgaat, zijn die lage tarieven van eind maart helemaal niet zo scherp meer als ze in eerst instantie waren![]()
Dan rijst bij mij de vraag of dat misschien iets te maken kan hebben met IJsland?
Of zou het kunnen liggen aan de gebuikte code; BA vs FB?
-
- Amerika-ontdekker
@dejong89
geen opmerking over de code 510000 dus...
Dus ik kan ze gerust gebruiken bij het boeken.

Dus ik kan ze gerust gebruiken bij het boeken.
Die 'other fees' zijn er pas deze week plotseling bijgekomen. Daarvoor stond het sinds de boeking (ruim een maand geleden) ook bij Avis.com gewoon op 0.
Ik heb overigens geboekt met de BA-code.
Zal ook een mail sturen.
Ik heb overigens geboekt met de BA-code.
Zal ook een mail sturen.
Het gekke is dat de Live Chat van Avis.com aangeeft dat de other fees Airport(Customer) Facility Charges zijn, alleen is $200,- niet in verhouding voor Airport fee...
Ik heb geboekt via de avis.is site met de FB-code...
Ik heb geboekt via de avis.is site met de FB-code...
Hebben ze ook aangegeven waaróm die fees er ineens bij zijn gekomen? (Omdat die voor langere tijd op 0 stonden)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Vraagje: Zou het een idee zijn om alle Avis vragen in het Avis topic te stellen ipv hier? Dan hoeven anderen niet de zoekfunctie te gebruiken, want in dit topic wordt het met de zoekfunctie snel lastig. viewtopic.php?f=30&t=77618. @Tantelotje @latje21 @Seyst en anderen
Idem Hertz hier viewtopic.php?f=30&t=71561 @Hoodriver @Wouterkaas en anderen
Idem Hertz hier viewtopic.php?f=30&t=71561 @Hoodriver @Wouterkaas en anderen
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb voor aug 2 huren geboekt vanuit Seattle.
1 huur bij National; Ophalen op SeaTac en inleveren op Paine field.
1 huur bij Avis; Ophalen op Paine field en inleveren op SeaTac.
Nu zie ik op de website van zowel National als Avis dat de locatie Paine Field gesloten is.
Van maandag t/m zondag de hele dag gesloten, vanaf nu t/m eind augustus.
Op google hetzelfde verhaal; "Tijdelijk gesloten".
Als ik een proefboeking maak, lukt dat ook niet (zowel National als Avis). Ik krijg de foutmelding dat de locatie gesloten is.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
1 huur bij National; Ophalen op SeaTac en inleveren op Paine field.
1 huur bij Avis; Ophalen op Paine field en inleveren op SeaTac.
Nu zie ik op de website van zowel National als Avis dat de locatie Paine Field gesloten is.
Van maandag t/m zondag de hele dag gesloten, vanaf nu t/m eind augustus.
Op google hetzelfde verhaal; "Tijdelijk gesloten".
Als ik een proefboeking maak, lukt dat ook niet (zowel National als Avis). Ik krijg de foutmelding dat de locatie gesloten is.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12820 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties