Jochem3121 schreef: ↑14 apr 2022, 15:41Klopt, excuses!
Tot nu toe echter nog niet echt gevonden waar ik naar op zoek was.
Er is bijvoorbeeld een 'goede' prijs (wat is nog goed tegenwoordig) als we vanuit het vliegveld doorgaan naar Kent en daar de auto huren.
Kan iemand dit aanraden of afraden, qua veiligheid? Wij zijn nog niet bekend met dit gebied, vandaar!![]()
Misschien andere goede plekken in Seattle die vanaf Tacoma fijn te bereiken zijn? Wij vinden het niet erg om nog even door te moeten reizen, als het maar niet onbewust richting een ongure plek is. Het scheelt toch vaak honderen euro's op de huur van een auto.
Dank voor je reactie, sowieso goed om te horen dat je daar geen nare ervaringen mee hebt.dejong89 schreef: ↑14 apr 2022, 16:33Nou ja, het scheelt '' vaak '' honderden euro's is een beetje overdreven
Wij kunnen bijvoorbeeld Downtown Denver onze auto ophalen en dit is 70 euro goedkoper dan op het vliegveld. Dat is fors
Maar ja, een taxi naar het centrum kost ook weer tientallen euro's dus dan is je voordeel dusdanig minimaal dat het te verwaarlozen is.
Ik ben enkele keren in Seattle geweest en ik heb mij geen seconde onveilig gevoeld.
In welke periode zoek je een auto?
In dit geval kom ik wel echt prijsverschillen tegen die oplopen tot honderden euro's, maar ik begrijp wat je zegt!
Het gaat om de periode 19 juli t/m 11 augustus