In mijn optiek is de prijs die getoond wordt, ook de prijs die straks betaald wordt. Er zijn ook forumleden die vooraf betaald hebben. Die zouden e.e.a. kunnen controleren wat er op hun .com-website print vermeld staat.Isherea schreef: ↑10 apr 2022, 20:49Je hebt Pay later, dus worden zeker nog wel in rekening gebracht, net zoals bij de overige verhuurmaatschappijen. Zoals ik het zie staat er nergens dat ze inclusief zijn, zoals bij National en Hertz. Zou het toch even navragen anders heb je wel een goede prijs.
Wat me opvalt is dat je overzicht/screenshot er niet echt als Avis.denk uitziet, of ligt dat aan mij?
Ik heb te maken met drop off kosten en daar staat wel een bedrag aan tax bij vermeld. Maar die is puur voor de drop-off.
Ter vergelijking: vorig jaar september bij Avis.be een auto gehuurd in Canada (Vancouver). De Euro-prijs op de bevestiging van Avis.be was nagenoeg ook de Euro-prijs die achteraf afgerekend werd op mijn creditcard, zij het dat er EUR 14,41 verschil in zat. Te laag bedrag voor taxes op een totale huurprijs van toen EUR 1049,40 denk ik. Waar het verschil dan vandaan kwam, weet ik niet. Bedrag is in Euro's afgerekend en niet in CAD. Misschien is er achter de schermen een verrekening van Avis Canada naar Avis België waardoor er een koersverschil is ontstaan.
Wat is er mis met het screenshot? Is gewoon van Avis.com hoor.

Roland