Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Kan het zijn dat er in de kleine lettertjes staat dat je de jonge bestuurders toeslag op de afhaal locatie moet betalen, en dat dit bedrag (nog) niet is opgenomen in de getoonde prijs, zoals in de quote van @Trom vermeld wordt? Ik zou dan een ‘Pay later’ boeking voltooien en kijken of het goed gaat.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

Zoals gezegd is het van de avis.nl site. Ik zou er een mailtje naar avis.be en/of avis.fr aan spenderen. Ik zou ook voor het achteraf betalen gaan. Van avis.be weet ik dat ze meestal snel reageren.
Chyniel
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 aug 2021, 12:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Chyniel »

Ik lees dat veel mensen de goedkope deals voorbij zien komen... maar wij komen er zelf persoonlijk helemaal niet uit. Hoe wij precies moeten zoeken, waar en welke codes je moet invoeren. Zou iemand eventueel met ons mee kunnen kijken? :)
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

Geef eens wat gegevens op: huurplaats, data, soort auto en welk bedrag je nu hebt gevonden.
JudKon
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 aug 2021, 20:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door JudKon »

Ook ik zou heel graag gebruik maken van de olympisch kampioenen autoprijzen google-en die in dit topic aanwezig zijn.
Ik zoek en zoek en kom er niet echt uit.

We zijn op zoek naar een full size suv (denk, formaat Chevrolet Suburban), we reizen met een gezin van 6 (2 volwassen, 17,15,13,9, 3 grote koffers, 3 kleine koffers een handvol rugzakken/rugzakjes en voornemens een koelbox aan te schaffen.
Van 23-7 tot 20-8, ophalen en terugbrengen in LA, bij voorkeur op het vliegveld maar in het geval van een mooie deal kan dat ook in de stad zijn.

Beste wat ik tegen gekomen ben was iets van 2700 + extra verzekeringen en met max 2000 mile.

Een aantal weken geleden werd mij hier verteld dat het misschien nog te vroeg is voor de echt goede deals, maar ik zou graag alvast een optie vast hebben liggen, die uiteraard te annuleren is als zich een betere kans voordoet.
Volg mijn reis door het zuidwesten via Polarsteps: FamilieKonings
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Tip voor iedereen die nog geldige reserveringen bij National heeft staan: schuif ze door naar een fictieve datum om later te kunnen hergebruiken als het tarief nog interessant is.

Ik heb het net ook gedaan en zelfs afhaal locatie kon ik nog wijzigen met behoud van tarief. :thumbup:
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

@JudKon
Kijk eens op avis.be (avis.es en avis.fr kan ook maar zijn voor jouw gegevens duurder). Vul je gegegevens in: vertrek en aankomst LAX, data, tijden en vergeet niet rechtsonder in het selectiescherm bij avis kortingsnummer het Flying Blue nummer F982700 in te vullen (je kunt je gratis bij klm aanmelden als Flying Blue member). Volgens mij kom je dan uit voor een 7 persoons SUV met als voorbeeld Chevrolet Tahoe op 1952 met achteraf betalen of 1775 direct betalen (met annuleringsrecht tot 2 dagen voor vertrek). Verzekeringen en onbeperkte km inbegrepen.
Als het wat lijkt kun je ook een avis preferred account aanmaken.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Ing »

Beetje zuur, net een uur geleden (voor aankondiging travel ban lift) mijn National reservering geannuleerd...

Nu dus op zoek naar een nieuwe boeking
11 - 20 november, LAX - liefst een medium SUV.

Kan iemand even meekijken? :)
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1932
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Frasi »

@Ing Probeer autoeurope.nl eens. Of direct bij Budget via Budgetinternational.com
Budget had heel scherpe prijzen voor huur in Californie. Locaties maken mogelijk wel het verschil.
Ik heb een Midsize SUV van 9 t/m 22 nov voor €416,= (14 dagen). Ophalen in San Francisco stad en retour op LAX. Ophalen op SFO zou de prijs verdrievoudigen. Andere verhuurders waren ook minimaal 4x zo duur.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

Zou je geen mail sturen aan National en vragen of ze je een aanbod kunnen doen met je oude codes? (zie bericht Terpies hierboven)
Van b.v. Avis en Alamo weet ik dat ze binnen 24 uur reageren en erg vriendelijk zijn.
Wat ik zag:
Avis.be: 519 achteraf betalen en 471 direct (voor manier zie mijn bericht hier boven)
alamo.nl=autoshuren.nl: 442 direct betalen (tarief met account)
Weet natuurlijk niet of dit concurrerend is met je national boeking.
autoeurope.nl en usareisen.de zijn m.i. duurder
JudKon
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 aug 2021, 20:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door JudKon »

Trom schreef:
20 sep 2021, 19:13
Volgens mij kom je dan uit voor een 7 persoons SUV met als voorbeeld Chevrolet Tahoe op 1952 met achteraf betalen of 1775 direct betalen (met annuleringsrecht tot 2 dagen voor vertrek). Verzekeringen en onbeperkte km inbegrepen.
Als het wat lijkt kun je ook een avis preferred account aanmaken.
Ik ga even kijken. Wij zagen gisteren dat de suburban echter een maat groter is dan de tahoe, vandaar dat we die maat graag willen. Maar mss is die vandaag ook wel leuker geprijsd.

Bedankt voor de moeite!
Volg mijn reis door het zuidwesten via Polarsteps: FamilieKonings
Chyniel
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 aug 2021, 12:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Chyniel »

Trom schreef:
20 sep 2021, 18:49
Geef eens wat gegevens op: huurplaats, data, soort auto en welk bedrag je nu hebt gevonden.
Stom, in alle blijdschap maar een half bericht gepost hahaha. Miami airport en de data is nu 5-28 juli. Een midsize SUV. We hebben voor nu een midsize SUV voor 1230 bij Sixt en kunnen nog kosteloos annuleren, dat scheelt gelukkig. Alvast bedankt! :)
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

@Chyniel
Die prijs ga je bij avis.be etc niet halen.
Via autoeurope i.c.m. sixt zag ik een vergelijkbare prijs van 1206 (met account) maar om daarvoor je boeking overhoop te halen?
Wie weet zijn er andere leden die interessante wegen vinden. Ik blijf ook mee kijken. Ben vooralsnog tevreden met mijn prijs voor 23 dagen in juni met ophalen LAX en bezorgen LAS voor 950 euro bij Avis.be. Maar wie weet, komt er nog wel iets beters voorbij.
Zoals je zelf schreef is het erg belangrijk om altijd te kunnen annuleren en liefst achteraf te betalen.
Chyniel
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 aug 2021, 12:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Chyniel »

Trom schreef:
20 sep 2021, 20:25
@Chyniel
Die prijs ga je bij avis.be etc niet halen.
Via autoeurope i.c.m. sixt zag ik een vergelijkbare prijs van 1206 (met account) maar om daarvoor je boeking overhoop te halen?
Wie weet zijn er andere leden die interessante wegen vinden. Ik blijf ook mee kijken. Ben vooralsnog tevreden met mijn prijs voor 23 dagen in juni met ophalen LAX en bezorgen LAS voor 950 euro bij Avis.be. Maar wie weet, komt er nog wel iets beters voorbij.
Zoals je zelf schreef is het erg belangrijk om altijd te kunnen annuleren en liefst achteraf te betalen.
Nee, daar was ik inderdaad al bang voor. De 1200,- hebben wij via EasyTerra gevonden, dus achteraf betalen lukte helaas niet. Maar allang blij dat er we in ieder geval iets hebben.. 950 klinkt als een goede prijs. Hopen dat er nog een betere deal voorbij komt. Ben allang blij dat we waarschijnlijk weer kunnen. Beiden 23 dagen genieten, wat een heerlijk vooruitzicht nu het eruit ziet dat het eindelijk weer kan. Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk :D
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door marieke van oorschot »

Ik had een reservering bij National. Deze kon ik elke keer aanpassen en dat werkt. Echter, wanneer ik een nieuwe reservering wil maken (via website of app), dan krijg ik de melding dat er geen auto’s zijn? Terwijl ik dezelfde reservering wel kan maken wanneer ik een al bestaande reservering aanpas. Iemand een idee hoe dit kan? Gaat om one way San Diego - Vegas. 14 februari 2022 ophalen en 24 februari 2022 inleveren. Bedankt alvast!
Loves Vegas!
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Ing »

Frasi schreef:
20 sep 2021, 19:51
@Ing Probeer autoeurope.nl eens. Of direct bij Budget via Budgetinternational.com
Budget had heel scherpe prijzen voor huur in Californie. Locaties maken mogelijk wel het verschil.
Ik heb een Midsize SUV van 9 t/m 22 nov voor €416,= (14 dagen). Ophalen in San Francisco stad en retour op LAX. Ophalen op SFO zou de prijs verdrievoudigen. Andere verhuurders waren ook minimaal 4x zo duur.
Bij zowel autoeurope als budget helaas geen mooie tarieven, maar bedankt voor de tip!
Trom schreef:
20 sep 2021, 19:56
Zou je geen mail sturen aan National en vragen of ze je een aanbod kunnen doen met je oude codes? (zie bericht Terpies hierboven)
Van b.v. Avis en Alamo weet ik dat ze binnen 24 uur reageren en erg vriendelijk zijn.
Wat ik zag:
Avis.be: 519 achteraf betalen en 471 direct (voor manier zie mijn bericht hier boven)
alamo.nl=autoshuren.nl: 442 direct betalen (tarief met account)
Weet natuurlijk niet of dit concurrerend is met je national boeking.
autoeurope.nl en usareisen.de zijn m.i. duurder
Tsja, ik had een boeking in oktober vanaf SFO voor 2 weken en wil nu naar LAX voor een ruime week, beetje slecht verhaal om te mailen..
Ik heb AVIS en Autohuren.nl bekeken, kom idd dezelfde tarieven tegen. Netjes! Ik ken autohuren.nl helemaal niet, hebben mensen daar goede ervaringen mee?
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

Tja, dat wordt niets.
Avis is natuurlijk bekend. Als je prefered member wordt en al je gegevens invoert kun je je boeking ook bij avis.com in vs terugvinden. Het tarief van avis.be ga je echter echt niet in vs terugvinden.
Autoshuren.nl (Let op de s want autohuren.nl is iets anders).
Autoshuren.nl=alamo.nl. Dat is echter niet hetzelfde bedrijf als alamo.com. Ze zijn een brooker die al heel lang samenwerkt met alamo.com. Als je bij hen digitaal incheckt, zie je je boeking staan in alamo.com.
Mijn 2021 boeking was bij alamo.nl maar kon helaas niet doorgaan.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Ing »

Thanks Trom, ik ga denk ik voor Avis.be.
AVIS preferred, meld ik me dan aan via de NL/BE site of via de .com site?
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

Als je bij avis.be boekt zou ik daar ook preferred aanmaken. Vul ook al je gegevens zoals rijbewijs in.
Als je boeking rond hebt, kun je ook met zelfde gegevens je avis.com account maken. Je vindt daar dan ook je boeking dmv je boekingsnr.
Eventjes puzzelen maar lukt vast.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Almere vak V »

Ing schreef:
20 sep 2021, 22:58
Thanks Trom, ik ga denk ik voor Avis.be.
AVIS preferred, meld ik me dan aan via de NL/BE site of via de .com site?
Kijk ff op Hertz.de. Daar hebben ze goeie tarieven voor de H4 klasse. BMW X3 enz. Ik weet niet of je dat zoekt??
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer