Beste mensen,
Ik ben van plan te gaan surfen in Californië in juni. Heeft iemand ervaring met het meenemen van een longboard? Welke airlines bieden goedkoop vervoer hiervan aan? Ik zie bij verschillende maatschappijen rond de 100 dollar staan (max gewicht 25 kilo), maar vroeg me af of dit ook goedkoper kan (en voor zwaardere surfboards)
Alvast bedankt voor eventuele tips!
Kun je voor dat geld er niet beter een kopen? Als je dan toch twee weken alleen gaat surfen, dan kun je voor iets kiezen wat echt bij je past tegen Amerikaanse prijzen. Ik weet dat wij toen zwembroek gekocht hebben in een surf shop in Avilla Beach (net boven Pismo), maar ongetwijfeld vind je ook van alles rondom LA.
En dan na 2 weken kun je alsnog besluiten of je het de €100 waard vindt om dat gebruikte board mee terug te nemen of het via via door te verkopen aan een andere toerist.
Thanks voor het meedenken Pete.
Vlucht geboekt met United airlines, die nu een nieuwe regel hebben voor surfboard fees naar Californië: omdat Californië uitgeroepen is tot nationale surfstate mag je bij hun gratis je board meenemen als je naar een luchthaven in Californië reist
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.