Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen Gate 1

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Esther1972
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Ervaringen Gate 1

Bericht door Esther1972 »

Op zoek naar tickets naar Atlanta in de zomervakantie. Ticketprijzen liggen al weken ver boven de 1000 euro pp, behalve bij Gate 1. Lees echter slechte recensies hierover. Hoe zijn de ervaringen met Gate 1? Advies: wel of niet bij hem boeken?
Whitestreet
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen Gate 1

Bericht door Whitestreet »

Ik heb 2 keer bij Gate1 tickets gekocht.. Inderdaad veel voordeliger dan de rest in mijn geval. Prima broker hoor.
Krijg alles netjes over de mail. Daar kan je gerust boeken.
2018 Florida / 2019 Westkust
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Ook wij hadden prima ervaringen. Al wel weer 3 jaar geleden trouwens, maar gewoon een normale broker.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Prima ervaring. Geboekt via Gate1 en daarna alles via de site van de Airlines waarmee ik vloog geregeld.
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Hier ook prima ervaringen (van inmiddels wel een paar jaar geleden).
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Slechte ervaring met Gate1 hier. Tickets waren erg goedkoop, maar toen er een verandering in het vliegschema kwam was Gate1 slecht te bereiken en hadden ze mij opeens omgeboekt naar een andere vlucht op een andere dag zonder te informeren etc..
Zie ook dit topic: viewtopic.php?f=30&t=68993&hilit=gate1
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Met dit soort aanbieders is het zo dat het meestal goed gaat. Maar gaat er iets fout dan gaat het ook goed fout. Contact krijgen is dan een dingetje. Boeken op eigen risico!
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ing schreef:
26 dec 2019, 14:20
Slechte ervaring met Gate1
Eigenlijk is dit waarom ik direct nadat ik de vouchers van deze brokers ontvangen hebt contact opneem/de vluchtgegevens opzoek op de site van de airline. Dat ze een vlucht qua datum veranderen zonder enige vorm van contact opnemen blijf ik vreemd vinden, maar zodra ik de voucher heb gaat alle contact via de airline en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Laatste keer ook diverse wisselingen en vertragingen gehad (geboekt via gate1) en via de app van in dit geval united en Swiss alles snel geregeld.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Vorig jaar via Gate1 geboekt.

Het duurde een aantal dagen voordat ik mijn E tickets binnen had en aangezien wij binnen 12 dagen zouden vertrekken voelde dat niet heel prettig. Uiteindelijk kreeg ik keurig optijd de Etickets binnen en zoals hierboven vermeld ging toen alles via de airline. Al met al een prima ervaring.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

PSVwally schreef:
26 dec 2019, 21:59
Eigenlijk is dit waarom ik direct nadat ik de vouchers van deze brokers ontvangen hebt contact opneem/de vluchtgegevens opzoek op de site van de airline. Dat ze een vlucht qua datum veranderen zonder enige vorm van contact opnemen blijf ik vreemd vinden, maar zodra ik de voucher heb gaat alle contact via de airline en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Dit stond Air Canada niet toe, die bleven mij terugverwijzen naar Gate1/Tix. Tix is het moederbedrijf, met hen kreeg ik beter contact.

Ik denk dat inderdaad de algemene strekking is; gaat het goed, is het prima. Wijzigt er iets (aan de kant van de airljne of bij jouzelf), dan is een broker een risico.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Whitestreet
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Whitestreet »

Toevallig vanmiddag een mail gehad van Gate1 met een vluchtwijziging...
De aansluitende vlucht van Portugal naar Brussel is 10 minuten vervroegd. Gewoon een nette melding dus.
Over notificaties wat betreft vluchtwijzigingen maak ik me niet veel zorgen meer :)
2018 Florida / 2019 Westkust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer