Even serieus ; als jij bij National en bij Hertz status hebt wtf zoek je dan nu nog bij Avis ?
Ehhh, haha..mag ik concluderen dat National en Hertz de A-merken zijn en Avis en consorten,
B-garnituur?
Dat, ondanks dat Avis toch wereldwijd gezien een hele grote speler in de markt is?
Dan hou ik het ook lekker bij m'n 2 boekingen van National en Hertz. Ga ik nu alleen nog in
de gaten houden of prijzen beetje fluctueren.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Avis is bezig met de door ontwikkeling van haar loyalty programma.
Ook in hun Amerikaanse markt over een tijdje hetzelfde als bij National en Hertz
Je huurt een midsize car.....
De meeste zakelijke huurders kunnen de huur van een mid-size declareren.
En de loyalty prgramma';s waar wij het hier over hebben zijn nou eenmaal programma 's die op de zakelijke markt gericht zijn.
En zelfs bij een huur vanaf de Helperzoom heb je bij dit A-Merk profijt van
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Klopt hoor, zag ik ook staan..heb het ff opgezocht
** Subject to availability. Not eligible for vans, luxury, Select Series and Prestige cars, and rentals longer than 14 days.
Bedeve gaat met dit soort voorwaarden en bepalingen zeer luchtig om, maar snap dat voor de iets minder ervaren reiziger dit
soort uitzonderingsregels voor onzekerheid kan zorgen.
Maar, daar is dit forum dan ook voor...dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of ie wel of niet gebruik maakt van de tips en trucs van ervaren
mensen.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Avis is voor mijn data gewoon stuk goedkoper dan Hertz en national
Wellicht als je een specifieke klasse huurt...het systeem van National en Hertz is er op ingericht dat je een midsize sedan huurt en je met een mooie grotere auto de deur uit rijdt. Als je bv een standard SUV klasse huurt kan dit bij andere verhuurders goedkoper zijn.
Hertz en National gebruik je juist om vrije keus te hebben middels Ultimate Choice en Executive aisle, maar dat werkt ook alleen op de vliegvelden/locaties die dit bieden.
Je zou met een mooie grotere auto de deur uit kunnen rijden, maar daar is geen enkele garantie voor. Als je pech hebt staat er niet veel bijzonders in de aisles.
Een full size sedan (gegarandeerd door je status) is hoe dan ook groter dan een midsize sedan die je betaalt, dus mijn stelling klopt gewoon..je rijdt met een grotere auto de garage uit.
Bovendien heb je dit risico bij elke verhuurder, dat er niets leuks staat...bij National en Hertz heb je hoe dan ook meer keus uit de aisles dan bij Avis/Alamo/dollar/thrifty etc, waar je meestal maar uit een handjevol auto’s kunt kiezen (als je überhaupt iets mag kiezen).
Nadat de status match tussen National en Avis er door geen is ben ik nu dus PC bij Avis.
Letop : Je kan alleen een status match doen via Avis Europe. Avis America kan (wil) dit niet doen. Doorlooptijd ongeveer 3 dagen.
Nu mijn vraag : Hoe groot is de kans op een upgrade (heb nu een Standard Elite SUV, Ford Ford Explorer klasse), Locatie : Tampa.
Er is niet veel te vinden over upgrade met een PC status, en degene die ik vond waren meestal in Europa.
Dit is nl. de eerste keer dat ik via Avis boek, normaal via National (maar het scheelde deze keer wel erg veel)
2005 CA, AZ, NV, UT
2006 CA, OR, WA, ID, MT, WY, UT
2008 NV, UT, WY, MT, SD, CO
2009 FL en CA, AZ, NV
2012, 2014, 2014, 2015 en 2017 FL
2019 FL, GA, SC
2022 UT, ID, WY, SD, NE, CO
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2024 DC, VA, DE, NJ, PA, NY, CT, RI, MA
2025 NV,CA,AZ,UT
2005 CA, AZ, NV, UT
2009 FL en CA, AZ, NV
2019 FL, GA, SC
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2025 NV,CA,AZ,UT
Vier weken terug op Vancouver kreeg ik een Suburban mee, had een gewone fulsize auto geboekt met presidents club. Zou het nog wel een keer durfen gokken.
Suburban is leuk maar mij iets te gulzig met de brandstof. Maar als een fullsize naar een Suburban kan. Moet een Tahoe misschien ook wel lukken
2005 CA, AZ, NV, UT
2009 FL en CA, AZ, NV
2019 FL, GA, SC
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2025 NV,CA,AZ,UT
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.