Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen gevraagd met Connections.be
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Connecties.be
Connecties.be ken ik niet. Connections.be wel 
Ik heb er zelf nooit geboekt maar ik weet wel dat er meerdere forumleden hun vliegtickets en/of auto hebben vastgelegd via hun website. Als je even googeld op ''Connections.BE ervaringen'' dan zie je als het goed is veelal lovende recensies.
Er staat ook duidelijk aangegeven of iets met of zonder bagage is. Ik zou er zelf zo boeken

Ik heb er zelf nooit geboekt maar ik weet wel dat er meerdere forumleden hun vliegtickets en/of auto hebben vastgelegd via hun website. Als je even googeld op ''Connections.BE ervaringen'' dan zie je als het goed is veelal lovende recensies.
Er staat ook duidelijk aangegeven of iets met of zonder bagage is. Ik zou er zelf zo boeken
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Tweemaal gebruik van gemaakt. Altijd vlot antwoord, persoonlijk ook (tweede keer herkenden ze me nog van twee jaar daarvoor). Alles volgens afspraak. Zou er zo weer boeken.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hebben er ook een aantal keer geboekt als de prijs goed was, niets op aan te merken. 

- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Van onze 23 VS/Canada trips denk ik toch wel 15 keer de tickets via hen geboekt te hebben. Zijn in vele gevallen zelfs iets goedkoper dan rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij én je hebt een lokaal aanspreekpunt bij eventuele problemen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb er onze tickets voor zomer 2019 ook geboekt.
Zeer goede prijs, en vriendelijke service. Dus voor mij een aanrader.
Mochten er ooit problemen zijn zoals staking, dan kan je ook direct bij iemand terecht.
Ik ga via hen ook tickets vastleggen zoals LAX hop on bus, Antelope Canyon, rafting Moab, zodat ik alles op voorhand in orde heb.
De hotels boek ik zelf, wat opzoeken via booking, tarieven vergelijken en je kan altijd aanpassen als er een promotie is.
Hotels kan je dus goedkoper zelf vinden.
Zeer goede prijs, en vriendelijke service. Dus voor mij een aanrader.
Mochten er ooit problemen zijn zoals staking, dan kan je ook direct bij iemand terecht.
Ik ga via hen ook tickets vastleggen zoals LAX hop on bus, Antelope Canyon, rafting Moab, zodat ik alles op voorhand in orde heb.
De hotels boek ik zelf, wat opzoeken via booking, tarieven vergelijken en je kan altijd aanpassen als er een promotie is.
Hotels kan je dus goedkoper zelf vinden.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Ervaringen gevraagd met Connections.be
Net tickets geboekt voor Alaska bij Connections. Direct een mail met een bevestigingsnummer waarmee ik meteen kon inloggen op de site van icelandair . Prima. Ook op social media reageren ze erg snel.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik ben niet altijd een voorstander van vliegtuigtickets kopen bij 3rd party, maar Connections is daar dé absolute uitzondering op die regel.
Zelfs bij problemen reageren ze altijd snel en correct.
Het is by far het beste bedrijf in z'n soort in Belgie.
Zelfs bij problemen reageren ze altijd snel en correct.
Het is by far het beste bedrijf in z'n soort in Belgie.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Hier ook erg tevreden over Connections!
Heel snel antwoord op mijn mails bv.
Heel snel antwoord op mijn mails bv.
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Twee keer naar tevredenheid vliegtickets bij Connections geboekt: één keer op kantoor en één keer op internet.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Connections komt bij mij bij het speuren naar tickets steeds als allerduurste uit.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dank jullie wel wij hebben inmiddels vliegtickets bij hen geboekt voor een hele schappelijke prijs voor komende zomer.
Onze voorpret kan weer beginnen!
Onze voorpret kan weer beginnen!

Hier ook super tevreden van Connection travel shop!
1x langs geweest en dan 3x gemaild en gebeld om uiteindelijk een superdeal te krijgen (die niet online stond).
1x langs geweest en dan 3x gemaild en gebeld om uiteindelijk een superdeal te krijgen (die niet online stond).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2629 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties