PRIJZEN VOLGEN
Volg de laagste prijzen voor deze reis en ontvang per e-mail prijsmeldingen en reistips
Aanzetten en klaar

Je kunt dus zo'n tracker aanzetten voor de (exacte) gewenste route en ook regelmatig op de "Show more flights" link in de mail klikken.Hi Roel,
There’s been a price change on the following destinations and dates:
Amsterdam – Santiago – Atlanta
Sat, Dec 29 – Mon, Jan 28 – Wed, Jan 30
Multi-city · Business · 1 adult
Your tracked flight
Multiple airlines
4:50 PM – 9:55 AM +1
KLM, Delta · 1 stop · AMS–SCL
trending up €6,466
€2,773
Alternative flights
Multiple airlines
10:30 PM – 1:13 AM +2
Turkish Airlines, LATAM · 2 stops · AMS–SCL
€4,602
Multiple airlines
10:45 AM – 7:40 AM +1
Delta, LATAM · 1 stop · AMS–SCL
€4,744
Delta
1:15 PM – 10:25 AM +1
Delta · 1 stop · AMS–SCL
€5,475
select
Show more flights
Jackson Hole is een kleine lucthaven, dat zal altijd duur zijn.moon29 schreef:Of ik nou vanaf Amsterdam, Dusseldorf of Brussel zoek (maakt voor ons niet zoveel uit) en vlieg op Salt Lake City of Jackson Hole, alle prijzen zitten steeds flink stuk duurder.Stan.Gobien schreef: Ik vind dat niet een mooie prijs.
Onze adviezen ten spijt.moon29 schreef:Wij willen na goed afwegen toch op SLC vliegen en terug vanaf Las Vegas. En we zitten ook aan bepaalde data vast, waardoor ik weet dat we duur uit zullen zijn. Maar dat is een keuze die we maken.
Deze dus geboekt.Emootje schreef: door Emootje » Vandaag 16:55
moon29 schreef:Prijs staat er nu bij. 1038 pp voor vlucht incl bagage plus auto incl one way fee.Type is niet gegarandeerd, maar dat is volgens mij (haast) nergens. Ze zullen dan toch minimaal met iets gelijkwaardigs moeten komen. De verhuurder is: AVIS
Dit is geen slechte prijs hoor. Ik zou het dan wel weten...
Natuurlijk mag dat!moon29 schreef:@Coyote: tja, mag dat niet dan dat wij liever eventueel iets meer betalen dan 'even' 1,5 dag alleen maar in de auto te gaan zitten om daar te starten waar we willen starten? Het is nou eenmaal niet zo dat Seattle om de hoek ligt bij Yellowstone![]()
Ik weet niet waar de auto gehuurd wordt, maar wel even checken of je niet vóór de boeking al executive club member zou moeten zijn om van de gratis additional driver gebruik te maken.moon29 schreef: En volgens de voorwaarden is de additional driver gratis als ik gratis executive club member word, dus dat ga ik maar even doen.
Oh dat is goed om te weten. In de voorwaarden die ik voorgesteld kreeg stond dat de additional driver 13 dollar per dag met max van 65 kost, maar dat is dus alleen als het geen partner betreft?Harry schreef:Bij Avis is de partner ( spouse) altijd overal automatisch gratis extra bestuurder, ook niet nodig om op het contract vermeld te worden.