Is er voor Florida nog een Corvette te huur tegen redelijk tarief?
Bij Hertz is het onbetaalbaar geworden (+/- 2500 euro per week)
Een Challenger V8 of Mustang GT bij Hertz voor rond de 500 euro per week is m'n plan B
Afgelopen november upgrade naar Corvette geregeld voor $ 40 per dag bij de balie (van een 'gewone' convertible; kostte iets van € 250 voor een week), totaal dus rond de € 500. Mooie ervaring, een 'Red Corvette' convertible !
Voor onze backup reservering bij Alamo Inmiddels ingecheckt en aangemeld voor skip the counter.
Zijn alle benodigde verzekeringen inbegrepen ?
Cdw-allocated Inclusive INCLUDED
Ep-extended Protection INCLUDED
Fuel Service Option INCLUDED
Consolidated Facility Chg 4.00/day INCLUDED
Conc Rec 10 Pct (10.0%) INCLUDED
Clark County Tax 2 Pct (2.0%) INCLUDED
Gov Fee 10 Pct (10.0%) INCLUDED
Vehicle License Cost 2.00/day INCLUDED
3 Additional Drivers INCLUDED
UNLIMITED MILEAGE INCLUDED
Vreemd genoeg kreeg ik wel een melding dat online cancelen niet mogelijk is, maar dat hiervoor gebeld moet worden. Ondanks dat wij gekozen hebben voor pay later: You cannot cancel this reservation online. To cancel, please call 1-800 GO ALAMO (800-462-5266)
Ik ben bezig met het vastleggen van een huurauto op Carrentals. Daar kun je optioneel een verzekering nemen voor schade, vandalisme en diefstal van/aan deze huurauto. Iets van 9 euro per dag. Die gaan we er wel bijnemen denk ik.
De verzekering voor schade aan anderen zit er standaard bij / verplicht? De optie zie ik namelijk niet.
Gr,
Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2014 Canada Zuid-Oost + VS Noord-Oost
2016 Route66 Chicago - St. Louis - vlucht - LV - LA
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
2019 Deep South + Glacier NP + Waterton
2020 Alaska of Zuid Oost (ging niet door)
Dat is een site voor Amerikanen, ik zie nergens iets waar je kunt aangeven dat je een inwoner van de EU bent. Amerikanen hebben een andere autoverzekering, die is niet per auto maar per persoon, en daarom kunnen ze die ook voor hun huurauto's kunnen gebruiken. Schade is gedekt tot $40k zie ik, maar je krijgt inderdaad geen keus om aansprakelijkheid bij te verzekeren en dat heb je als Europeaan absoluut nodig. Zou dit zelf nooit doen.
Ik wil dit jaar voor de 8ste keer op vakantie naar Amerika en wil dit keer Route 66 rijden. Dat op zich is niet zo moeilijk maar het probleem is dat ik Route 66 wil rijden in een Ford Mustang cabriolet maar dat lijkt haast onmogelijk te zijn. Op heb op verschillende auto verhuursites sites de aankomst en vertrek data opgegeven maar een Mustang huren in Chicago en afleveren in Los Angeles is nergens mogelijk. In de omgekeerde richting rijden kan/kon dan weer wel. Wie heeft hier ervaring mee en/of heeft wat tips?
Iemand meer problemen met de uscarhire app? Elke keer als ik wil boeken loopt de app vast, heb al 2 telefoons geprobeerd, en via de site zelf ben ik duurder uit...
Ik heb volgens mij hier gevonden dat iemand deze site opteerde. Beter even europese broker kiezen dus?
Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2014 Canada Zuid-Oost + VS Noord-Oost
2016 Route66 Chicago - St. Louis - vlucht - LV - LA
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
2019 Deep South + Glacier NP + Waterton
2020 Alaska of Zuid Oost (ging niet door)
Europese broker site of site waar je kunt aangeven dat je uit Europa komt is voldoende! Er staan in dit topic vele voorbeelden (Hertz, Alamo, National, Rentalcars, Expedia.nl/be etc).
Ron Notenboom schreef:Voor onze backup reservering bij Alamo Inmiddels ingecheckt en aangemeld voor skip the counter.
Zijn alle benodigde verzekeringen inbegrepen ?
Cdw-allocated Inclusive INCLUDED
Ep-extended Protection INCLUDED
Fuel Service Option INCLUDED
Consolidated Facility Chg 4.00/day INCLUDED
Conc Rec 10 Pct (10.0%) INCLUDED
Clark County Tax 2 Pct (2.0%) INCLUDED
Gov Fee 10 Pct (10.0%) INCLUDED
Vehicle License Cost 2.00/day INCLUDED
3 Additional Drivers INCLUDED
UNLIMITED MILEAGE INCLUDED
Vreemd genoeg kreeg ik wel een melding dat online cancelen niet mogelijk is, maar dat hiervoor gebeld moet worden. Ondanks dat wij gekozen hebben voor pay at arrival: You cannot cancel this reservation online. To cancel, please call 1-800 GO ALAMO (800-462-5266)
Ik heb al een aantal keer telefonisch moeten cancellen bij Alamo. Volgens mij is dit standaard policy, of misschien i.i.g. als je via bepaalde brokers of arrangementen boekt.
Ik heb ook al een aantal keer een reservering ge-canceld bij alamo. Dit kon niet online en je moet dan bellen staat er. Echter ik heb gewoon een e-mail gestuurd met de vraag de reservering te cancellen. En dat ging steeds goed.
Even een leuke travel-hack die ik met jullie wil delen:
In augustus trip van 9 tm 28 aug naar SF geboekt. Hiervoor in eerste instantie huurauto full size geboekt voor 652 euro bij usareisen.de die weer gaat via auto europe en dan advantage. In januari geboekt, deze prijs daarna niet meer kunnen matchen. Goede aanbieding dus.
Maar gezien de ligging van Advantage tov SFO toch nog even verder gekeken, en deze leuke 'hack' gevonden:
als je direct bij Autoeurope boekt kun je in SF alle afhaalstations opgeven. Als je dat doet kan je ineens voor 660 een midsize SUV boeken bij Hertz op south airport blvd. Die je bij terugkomst weer op SFO in mag leveren!
(Als je ook op SFO wil ophalen komt er 450 euro bij , een heel groot verschil dus).
Je moet alleen even met een Uber voor 10$ naar de locatie, want er is geen shuttle. Maar we gaan bij aankomst op 9 aug toch direct met de shuttle naar ons SF hotel, en dan de volgende ochtend de huurauto bij Hertz ophalen.
Normaliter is Hertz altijd een van de duurste, maar op deze manier dus niet.
Doe er je voordeel mee!
Wij een soortgelijke ervaring met Hertz maar dan in Anchorage. Alle verhuurders (direct en via brokers) echt absurde prijzen om een auto op te pikken op het vliegveld van Anchorage. Bedragen van $2000 of meer voor een midsize SUV voor drie weken. Toen toch maar even verder gekeken naar locaties in de stad. Nu bij Hertz downtown een standard SUV gehuurd voor $660. Middels status match gold member geworden en een Full size SUV meegekregen.
Een Uber zou ons ongeveer $18 kosten vanaf de luchthaven. Maar ons hotel heeft een shuttle en dus hebben we een dag later pas de auto opgehaald in de stad.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.