Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voordeel van een dollar expres member
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Voordeel van een dollar expres member
Volgens mij kan je gratis een dollar expressie member aanvragen wat zijn hiervan de voordelen.
Kan je dan sneller je auto krijgen ??
Kan je dan sneller je auto krijgen ??
Laatst gewijzigd door Marcovg op 03 apr 2018, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Voordeel van een dollar expres member
Er valt me toch iets op aan jouw Posts op dit forum:
Ga je echt voor elke vraag die je hebt een apart topic openen zonder eerst in de topics te zoeken of je algemene vraag misschien al ergens eerder gesteld is.
Als ik kijk naar wat je vraagt kun je dat eenvoudig zelf zoeken en in het relevante topic eventueel een aanvullende vraag stellen. Wat je nu doet komt iig op mij enorm storend over en nodigt niet uit tot antwoord geven omdat je ook gewoon de vraag in het betreffende topic kunt stellen.
De vraag die je hier stelt is al veelvuldig gesteld, en staat gewoon onder het topic ‘autohuur’.
Ga je echt voor elke vraag die je hebt een apart topic openen zonder eerst in de topics te zoeken of je algemene vraag misschien al ergens eerder gesteld is.
Als ik kijk naar wat je vraagt kun je dat eenvoudig zelf zoeken en in het relevante topic eventueel een aanvullende vraag stellen. Wat je nu doet komt iig op mij enorm storend over en nodigt niet uit tot antwoord geven omdat je ook gewoon de vraag in het betreffende topic kunt stellen.
De vraag die je hier stelt is al veelvuldig gesteld, en staat gewoon onder het topic ‘autohuur’.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1541 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart