Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Alles over National Emerald Club deel 2
Ik kom uit op 1528 (1238€) USD met de visa canada code.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Ik kom op $1491,16 met visa Canada en kortingscode NDA2324BR
EC is $1356,08
EC is $1356,08
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Jeetje wat een bedrag! Zelfde periode in LV is bijna 3x zo goedkoop ($507). Balen zeg! Zijn er geen verhuurlocaties in de buurt die goedkoper voor je zijn?
Laatst gewijzigd door Hest op 06 mar 2018, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Bedankt voor t kijken!
Duur ja
We hebben nog een gratis dag huur te gespaard, dat was de reden om daar te boeken
én het skip the counter gebeuren, dat bevalt ook altijd prima.
Maar misschien wel de moeite om elders te kijken ja....
Duur ja

We hebben nog een gratis dag huur te gespaard, dat was de reden om daar te boeken
én het skip the counter gebeuren, dat bevalt ook altijd prima.
Maar misschien wel de moeite om elders te kijken ja....
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
dus Emerald is goedkoper dan met de visa code?Terpies schreef:Ik kom op $1491,16 met visa Canada en kortingscode NDA2324BR
EC is $1356,08
Of is t met allebei?
Zonder code's lijkt al een poosje goedkoper dan met.
Wij hebben ruim 3 maanden geleden geboekt en toen was het ook zonder code's goedkoper.
En ik check het regelmatig, maar wij hedden echt een mooie deal, het is alleen maar duurder geworden dus wij laten hem lekker zo staan.
Wij hebben ruim 3 maanden geleden geboekt en toen was het ook zonder code's goedkoper.
En ik check het regelmatig, maar wij hedden echt een mooie deal, het is alleen maar duurder geworden dus wij laten hem lekker zo staan.
@ terralinda lees zo af en toe dat het duur huren is op de luchthavens rondom New York.
Lees dat mensen dan per bus of trein naar een verhuurstation afreizen buiten de luchthavens, ook om de drukte met rijden daar te vermijden.
Volgens mij heb ik dat hier ook ergens gelezen, misschien in het andere autohuur topic.
Lees dat mensen dan per bus of trein naar een verhuurstation afreizen buiten de luchthavens, ook om de drukte met rijden daar te vermijden.
Volgens mij heb ik dat hier ook ergens gelezen, misschien in het andere autohuur topic.
Klopt voor sommige bestemmingen en/of data wel, maar voor andere bestemmingen niet. Zaak is om dus altijd alle bekende codes te proberen wat het goedkoopste uitpakt.Ellis71 schreef:Zonder code's lijkt al een poosje goedkoper dan met.
In dit geval van @terralinda is deze huur zonder code ruim $500 duurder. Bij mijn eigen huur was visa Canada $6 duurder dan zonder code.
Wat ik aangaf is dat als je EC executive bent je uit de executive aisle kunt kiezen voor $1356,08. De door jouw gewenste midsize SUV is ruim $140 duurder. Hoe je EC executive member kunt worden staat op blanpdzijde 1 van dit topic.terralinda schreef: dus Emerald is goedkoper dan met de visa code?
Of is t met allebei?
Ik zou als ik jou was twee reserveringen maken: de kans is vrij groot dat je een midsize (of zelfs een Standard SUV) uit de executive aisle meekunt nemen voor de lagere prijs. Staat er geen auto naar je keus dan kun je altijd nog de andere boeking voor de midsize SUV gebruiken.
Je kunt zelfs op het moment dat je in de garage staat nog kiezen welke reservering je kosteloos kunt annuleren, dus je betaalt altijd maar 1 reservering.
-
- Amerika-ontdekker
Als ik via de app een auto wil huren, MasterCard elite contract uitzet en verder geen contract code invult (levert namelijk goedkoopste tarief op) zijn de volgende verzekeringen automatisch aangevinkt:
- loss damage waiver - Included
- Supplemental Liability Insurance - Included
Even kleine check voor de zekerheid. Is LDW nu een uitgebreidere CDW? Kortom met deze combinatie van LDW/CLI ben ik voldoende verzekerd?
- loss damage waiver - Included
- Supplemental Liability Insurance - Included
Even kleine check voor de zekerheid. Is LDW nu een uitgebreidere CDW? Kortom met deze combinatie van LDW/CLI ben ik voldoende verzekerd?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Helemaal. Alles zit er zo bij.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Vergeet niet de couponcode NDA2324BR voor max $30 extra kortingtoppertje schreef:Als ik via de app een auto wil huren, MasterCard elite contract uitzet en verder geen contract code invult (levert namelijk goedkoopste tarief op) <knip>
-
- Amerika-ontdekker
Alles gelukt volgens mij. Bedankt!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toch nog even een update van mij, ondertussen via rentalcars bij Dollar een midsize suv voor $245 gehuurd, emerald club bleef gewoon een stuk duurder iedere keer.
Zal er mee te maken hebben dat het niet in het hoogseizoen is, dan heb je overal scherpere aanbiedingen denk ik.
Zal er mee te maken hebben dat het niet in het hoogseizoen is, dan heb je overal scherpere aanbiedingen denk ik.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@Pete.Z dat klinkt als een goede prijs inderdaad. Nu heb ik nog nooit bij Dollar geboekt; als ik op dollar.com een prijs opvraag en mijn land is NL, zie ik geen verzekeringen bij de prijzen inbegrepen. Komen die er pas bij als je je gegevens invult of zijn die al inclusief? Kan er niets over vinden.Pete.Z schreef:ondertussen via rentalcars bij Dollar een midsize suv voor $245 gehuurd
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Dollar rechtstreeks op de Amerikaanse site krijg je geen verzekeringen te zien, en niet de laagste prijzen. De meeste Amerikanen hebben geen verzekering nodig omdat ze die al hebben voor hun eigen auto’s, en die ook huur of leen auto’s dekken, dat werkt anders dan hier.
Vandaar dat ik altijd via brokers boek, die hebben vaak de scherpste prijzen, is mijn ervaring, en alle verzekeringen die je nodig hebt zitten er al bij.
Ook vaak leuke aanbiedingen zoals alle extra bestuurders gratis.
Vandaar dat ik altijd via brokers boek, die hebben vaak de scherpste prijzen, is mijn ervaring, en alle verzekeringen die je nodig hebt zitten er al bij.
Ook vaak leuke aanbiedingen zoals alle extra bestuurders gratis.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Die prijzen op dollar.com zijn belachelijk laag voor mijn bestemming en periode, maar snap het al, zonder verzekeringen a $20 per dag of zo. Jammer. Broker prijzen zijn voor mij juist weer niet interessant, dan is National goedkoper en kans op een veel riantere auto 

Als je nu eigenlijk alle verzekeringen al op je credit kaart hebt, wat is dan eigenlijk de beste code om te gebruiken? Dat vraag ik me eigenlijk al tijden af. Heb een platinum kaart die werkelijk alles dekt.
Nou, zelfs dan is het in de US vaak goedkoper om gewoon een rate voor toeristen met CDW/EP te nemen. En vergeet niet dat er grenzen zitten aan de dekking van Amex, met name rondom de aansprakelijkheid jegens de verhuurder. Die zal jou bij schade namelijk niet alleen aansprakelijk stellen voor de schade aan het voertuig, maar ook voor gederfde huurinkomsten en administratiekosten. In de voorwaarden van de verzekering staat voor deze dekking echter:
Voor wat betreft de aansprakelijkheid jegens derden is het inderdaad wel prima, dat heb ik buiten de US al vaker gebruikt, in landen waar je fors extra moet betalen voor een beetje normale aansprakelijkheidsdekking.
Gewoon een rate met CDW nemen, heb je ook geen gezeur over kleine schades die er wellicht al op zaten.U ontvangt niet meer dan de waarde van het gehuurde voertuig tot een maximum van €75.000 met betrekking
tot elk ongeval of elke gebeurtenis.
Voor wat betreft de aansprakelijkheid jegens derden is het inderdaad wel prima, dat heb ik buiten de US al vaker gebruikt, in landen waar je fors extra moet betalen voor een beetje normale aansprakelijkheidsdekking.
Thanks, heb ook gewoon een Europese reservering met CDW etc, maar vroeg het me gewoon af.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20540 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties