Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
Klopt, dat zou ik dus maar niet boeken !
Nooit (en dan ook echt _nooit_) een connectie op twee verschillende tickets kopen/plannen/etc. Zelfs niet als de tijd heel ruim is, want er kan altijd een schedule change komen waardoor het niet meer haalbaar is.
En het antwoord op je vraag is dus nee, als je dit soort constructies zelf boekt bij verschillende airlines op verschillende tickets dan ben je ook zelf verantwoordelijk. Niet doen dus.
En het antwoord op je vraag is dus nee, als je dit soort constructies zelf boekt bij verschillende airlines op verschillende tickets dan ben je ook zelf verantwoordelijk. Niet doen dus.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nu ken ik die optie niet, geen idee welke broker die optie heeft, maar multiple airlines zou ik niet zomaar boeken als allemaal losse tickets.de optie "multiple aitlines" boekt
Als het onder 1 boekingsnummer wordt geboekt heet het multicity. Dat kan ook met verschillende maatschappijen zijn en dan zou het wel kunnen.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Het is via Expedia. Een combinatie van Finnair, Americain aitlines en nog eentje. Volgens mij wel allemaal uit dezelfde alliance, maar ik ga het maar niet doen. Ik zoek even verder, ik ga geen risico's lopen natuurlijk!
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik lees dat KLM aandelen in Virgin heeft gekocht. Ze willen hiermee de aanval openen op BA. Lees ik het nou goed dat we dus in de toekomst bij klm kunnen boeken en na een overstap in de UK met virgin verder vliegen? Zou wel een prima zet zijn.
https://www.google.nl/amp/s/www.parool. ... 508468/amp
Edit: ik zie dat er al een apart topic voor is aangemaakt. Excuus
https://www.google.nl/amp/s/www.parool. ... 508468/amp
Edit: ik zie dat er al een apart topic voor is aangemaakt. Excuus
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Dat was van hele korte duur denk ik want die kan ik al niet meer vinden. Ook alle andere "kortingen" die op deze site staat zijn foetsieludwig schreef:Juli 2018 voor minder dan €400 naar Vancouver. Dit is toch echt heel laag? Error fare of echt? Dit jaar niet naar Amerika geweest dus geen recente ervaringen meer met tarieven. Travelunlimited.be

Expedia geeft volgens mij geen fares die niet op een ticket staan. Een ticket bij AA met daarop vluchten van Finnair is helemaal geen probleem. Dat is gewoon een ticket en je connecties zijn dan gewoon "beschermd".butterfly schreef:Het is via Expedia. Een combinatie van Finnair, Americain aitlines en nog eentje. Volgens mij wel allemaal uit dezelfde alliance, maar ik ga het maar niet doen. Ik zoek even verder, ik ga geen risico's lopen natuurlijk!
Maar als je het bij Expedia kunt boeken, kun je het ook gewoon direct bij de airline boeken tegen hetzelfde tarief. Dat is eigenlijk altijd verstandiger, met name voor je mogelijkheden achteraf, als er bijvoorbeeld iets wijzigt in het vluchtschema. Via een tussenpersoon heb je dan vaak veel minder mogelijhkeden.
Zoek eens gewoon op flights.google.com in plaats van bij brokers. En boek dan zo'n ticket direct bij AA.
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik woon op 20 min van AMS maar als de prijzen zo blijven dan vliegen wij volgend jaar toch echt vanaf DUS. Vooralsnog zie ik hele mooie prijzen voorbij komen. Helaas kan ik mijn tickets nog niet boeken (21 juli - 24 aug) maar als dat zo blijft vliegen wij ook vanaf DUS. Volgens mij kun je daar ook prima je auto parkeren toch?
Jep.. Voor prijzen die vergelijkbaar zijn met P3 op AMS sta je in DUS op een parkeerplaats op 2 minuten wandelen van de terminal.
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij gaan met z'n vieren. Zoals het er nu naar uitziet gaat dat mij bijna 600 euro per ticket schelen. Daar kan ik alle auto's van mijn gehele familie 33 dagen voor parkeren op Dusseldorf 
Auto parkeren op Schiphol doe ik nooit. Dan nemen we of de trein of we laten ons even wegbrengen. Dat gaat natuurlijk naar DUS niet.

Auto parkeren op Schiphol doe ik nooit. Dan nemen we of de trein of we laten ons even wegbrengen. Dat gaat natuurlijk naar DUS niet.
Naar DUS kan je ook met de trein hoor. Zelfs elk uur tegenwoordig. 

welke prijzen zie je zoal?Inges schreef:Wij gaan met z'n vieren. Zoals het er nu naar uitziet gaat dat mij bijna 600 euro per ticket schelen. Daar kan ik alle auto's van mijn gehele familie 33 dagen voor parkeren op Dusseldorf
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik ben momenteel ook aan het rondkijken voor Apr-Mei 2018 en zie deze prijzen
BRU-LAX: tussen 600€ & 700€ pp
Een ander optie voor ons zou zijn
DUS-LAX: zie ik nu voor 380€ pp
Daar dus nog de thalys bij voor 20€ - 40€ pp
We wonen op een half uurtje met de trein van BRU luchthaven, maar voor het verschil in prijs overwegen we toch nog 2u extra op de thalys naar DUS te reizen...
Wat denken jullie?
BRU-LAX: tussen 600€ & 700€ pp
Een ander optie voor ons zou zijn
DUS-LAX: zie ik nu voor 380€ pp
Daar dus nog de thalys bij voor 20€ - 40€ pp
We wonen op een half uurtje met de trein van BRU luchthaven, maar voor het verschil in prijs overwegen we toch nog 2u extra op de thalys naar DUS te reizen...
Wat denken jullie?
Klinkt aantrekkelijk. Maar je hebt ook de kosten van de trein en eventueel overnachting als je vroeg uit Düsseldorf moet vertrekken.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Prijzen goed in de gaten houden met momondo.nlWat denken jullie?
ik heb zelf vorige week geboekt Amsterdam-Las Vegas voor €396,00 (april 2018)
Vergeet het "vroegboekkorting" of "last minute" maar, prijzen gaan en komen net als het weer in Nederland.
5 uur na mijn boeking stonden dezelfde tickets al weer op €540,00
PS: die van €380,00 zou ik boeken, (veel) goedkoper wordt het niet.
De thalys naar Dusseldorf? Is dat nieuw?
Zijn er het afgelopen jaar goede aanbiedingen geweest vanaf Brussel? Die prijzen vanaf Dusseldorf zijn regelmatig te vinden.
Ik zoek ook voor april en omdat het nog ver weg is durf ik er wel op te gokken om nog even te wachten en hopelijk iets te vinden wat voor mij ideaal is.
Zijn er het afgelopen jaar goede aanbiedingen geweest vanaf Brussel? Die prijzen vanaf Dusseldorf zijn regelmatig te vinden.
Ik zoek ook voor april en omdat het nog ver weg is durf ik er wel op te gokken om nog even te wachten en hopelijk iets te vinden wat voor mij ideaal is.
De Thalys reed vroeger naar/tot Keulen maar tegenwoordig naar/tot Dortmund met o.a. Düsseldorf als stop. Maar voor de luchthaven dien je nog een apart kaartje voor de S-bahn bij te kopen tussen Hbf en Flughafen.
Goh, altijd in de veronderstelling geweest dat thalys alleen richting Parijs reed. Weer wat geleerd 

- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als ik zou vliegen vanaf AMS zou ik op 1281 (rechtstreeks met KLM) of 1040 euro met een tussenstop (max 16u reizen). Het nadeel is dat ik wel kan zien wat het kost om in juli 2018 te vertrekken maar mijn thuiskomst datum is nog lang niet beschikbaar (aug 2018) Boeken kan ik dus nog niet. Maar of je nou 2 weken of 5 weken gaat de prijs zal niet veel verschillen. Kijk ik via DUS dan kom ik op 386 als goedkoopste. Heen met Lufthansa en terug met United via Frankfurt. Dat scheelt zoveel dat ik het serieus overweeg hoewel ik op 20 min van Schiphol woon.Jedinja schreef:welke prijzen zie je zoal?Inges schreef:Wij gaan met z'n vieren. Zoals het er nu naar uitziet gaat dat mij bijna 600 euro per ticket schelen. Daar kan ik alle auto's van mijn gehele familie 33 dagen voor parkeren op Dusseldorf
Maar goed tegen de tijd dat ik kan boeken zijn die prijzen vast weer flink gestegen. Maar ik heb nog even..... Ik kan het altijd even afwachten. Die luxe heb ik met vertrek in Juli 2018

Laatst gewijzigd door Inges op 01 aug 2017, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik kan als ik vertrek in 'Brussel-Zuid' kiezen tussen 'Düsseldorf Hbf (De) ' en 'Düsseldorf Flughafen (De)'mtl schreef:De Thalys reed vroeger naar/tot Keulen maar tegenwoordig naar/tot Dortmund met o.a. Düsseldorf als stop. Maar voor de luchthaven dien je nog een apart kaartje voor de S-bahn bij te kopen tussen Hbf en Flughafen.
Ik veronderstel dat de laatste rechtstreeks tot in de luchthaven gaat en er dus geen extra treinrit meer aan vasthangt?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20528 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties