Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autosleutels aan staalkabel bij Alamo
Re: Autosleutels aan staalkabel bij Alamo
Als je maar 1 sleutel mee krijgt. Moet je even in de achterbak bij het gereedschap setje wat bij de reservewiel ligt kijken daar heb ik al 2 keer dus de 2 sleutel gevonden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, wij hebben ook al eens de tweede sleutel in het vakje in de kofferbak gevonden.
Simpele reden is dat de auto en sleutels bij elkaar worden gehouden.
De auto's gaan het hele land door en als ze uiteindelijk uit de roulatie gaan en verkocht worden zijn er 2 sleutels nodig.
Ik huur altijd bij Avis en zij hebben voor elke auto een standplaats, die bewaart allerlei zaken. Toen ik in Las Vegas een praatje maakte bij het halen van een auto kwam er iemand binnen die een sleutel kwijt was. Er werd gezocht waar de auto thuis hoorde en dat verhuurstation (in dit geval Seattle) moest met Fedex de sleutel opsturen, uiteraard kosten klant
De maatschappijen hebben dus allemaal hun eigen systeem.
De auto's gaan het hele land door en als ze uiteindelijk uit de roulatie gaan en verkocht worden zijn er 2 sleutels nodig.
Ik huur altijd bij Avis en zij hebben voor elke auto een standplaats, die bewaart allerlei zaken. Toen ik in Las Vegas een praatje maakte bij het halen van een auto kwam er iemand binnen die een sleutel kwijt was. Er werd gezocht waar de auto thuis hoorde en dat verhuurstation (in dit geval Seattle) moest met Fedex de sleutel opsturen, uiteraard kosten klant
De maatschappijen hebben dus allemaal hun eigen systeem.
Hier de laatste tijd ook meestal nog maar een sleutel bij de auto. En waar je dan vroeger nog wel eens de tweede sleutel bij het reservewiel aantrof heb ik dat ook al een aantal jaar niet meer meegemaakt. Dat laatste werd vroeger vaak gedaan, maar werkt natuurlijk niet met moderne auto's die keyless entry en start hebben.
Maar voor de situatie van twee sleutels aan een ketting knip ik ook met de leatherman en zit er in mijn standaard travel pakket altijd het volgende item om het weer netjes in te leveren:

Kost bij Deal Extreme $2.13 per 6: http://www.dx.com/p/steel-wire-circle-k ... V0Iq2h95HU
Maar voor de situatie van twee sleutels aan een ketting knip ik ook met de leatherman en zit er in mijn standaard travel pakket altijd het volgende item om het weer netjes in te leveren:

Kost bij Deal Extreme $2.13 per 6: http://www.dx.com/p/steel-wire-circle-k ... V0Iq2h95HU
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
mooi kabeltje. Die tekst er ook bij:
'This steel wire circle wear protective layer, the quality is excellent, make you feel better.'
'This steel wire circle wear protective layer, the quality is excellent, make you feel better.'
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Gast
Ik heb deze kabels ook in bezit, echter de sluiting van deze kabel paste niet door het oog van de sleutels van de huurauto, zodat ik alsnog de sleutels aan ringetjes heb ingeleverd.roelb schreef:
Maar voor de situatie van twee sleutels aan een ketting knip ik ook met de leatherman en zit er in mijn standaard travel pakket altijd het volgende item om het weer netjes in te leveren.
wij hadden het probleem afgelopen jaar dat we een auto hadden waar je geen sleutel meer nodig had om te starten. Dus 4 weken lang de sleutel in de handtas en dus bij het inleveren van de auto vergeten de sleutels in te leveren. Stonden al bij de incheckbalie toen we de tas openmaakte en het bosje met jawel 2 sleutels. Dus weer terug met het busje en de sleutels ingeleverd. Schijnt wel vaker voor te komen want ze stonden al lachend te wachten. 
-
Marjolijne
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Bij ons was het nog erger.
Auto valet geparkeerd.
Na de lunch lopen we terug en zien de auto 2 meter verder staan dan waar wij hem neer gezet hadden.
Best wel in de weg staan.
Bij het pakken van de fooi, viel het kwartje. Ik had de sleutel nog in mijn zak.
Omdat de auto een startknop had, zat de sleutel dus in mijn zak.
En de valet parkeerder kon de auto dus niet ver weg parkeren omdat hij niet op slot kon.
Auto valet geparkeerd.
Na de lunch lopen we terug en zien de auto 2 meter verder staan dan waar wij hem neer gezet hadden.
Best wel in de weg staan.
Bij het pakken van de fooi, viel het kwartje. Ik had de sleutel nog in mijn zak.
Omdat de auto een startknop had, zat de sleutel dus in mijn zak.
En de valet parkeerder kon de auto dus niet ver weg parkeren omdat hij niet op slot kon.
Haha.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten