Mogen die postduiven wel mee in de handbagage dan? Want ze zijn vast niet verzekerd in het ruim
Sorry, maar schromelijk overdreven en bovendien erg puberaal.
Op je telefoon kun je overnachtingen boeken, je financiën beheren, browsen voor informatie, social media bijhouden en, natuurlijk, foto's maken en bewerken. Wat biedt de laptop dan extra, behalve een groter scherm en fysiek toetsenbord? Hoe erg is het als je je camera back-upt op een losse schijf ipv op de laptop? Je kunt er natuurlijk een enorm drama van maken, en het is ook irritant (dat zijn al die idiote maatregelen zoals de liquid-ban en de bodyscan) maar helemaal niet onoverkomelijk.
Als filmen met een drone je grootste hobby is en je doet dat graag tijdens vakantie en dat kan nu niet....tja, erg vervelend maar er was ook een leven vóór de drone zullen we maar zeggen.
Ik merkte sowieso bij mezelf al de laatste jaren dat ik steeds minimaler ging reizen. Dat gezeul met al die zooi, daar had ik geen zin meer in. En werd bovendien steeds minder nodig gezien de ontwikkeling van telefoons. Hé, ik kan tegenwoordig navigeren om te kijken of ik in de goede richting loop én onderweg foto's maken en op instagram plaatsen! Need I Say more?