Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Extra kosten autoverhuur bij inlevering andere locatie
Extra kosten autoverhuur bij inlevering andere locatie
Hoi allemaal, hoe is jullie ervaring met autoverhuurmaatschappijen wanneer je de auto inlevert op een andere locatie, in mijn geval ophalen in Calcary, afleveren in Vancouver. Via rentalcars betaal ik 250 Canadese Dollars toeslag. Weten jullie of alle verhuurmaatschappijen dergelijke regels hanteren. Ik hoor het graag, zeker als dat betekent dat ik wat geld zou kunnen besparen.
- Janbren
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Re: Extra kosten autoverhuur bij inlevering andere locatie
Dit ligt per maatschappij / tussenpartij anders, en natuurlijk wat voor type auto je wil.
Voor onze reis in Canada (Calgary - Vancouver) in September 2015 betaalde we voor een SUV (Nissan Pathfinder) 21 dagen via Alamo €1200,- euro. Oneway kosten waren idem ook 250,- CAD. Dit was allemaal incl. meest uitgebreide verzekering, extra bestuurder etc.
Voor onze reis in Canada (Calgary - Vancouver) in September 2015 betaalde we voor een SUV (Nissan Pathfinder) 21 dagen via Alamo €1200,- euro. Oneway kosten waren idem ook 250,- CAD. Dit was allemaal incl. meest uitgebreide verzekering, extra bestuurder etc.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Extra kosten autoverhuur bij inlevering andere locatie
Kijk ook eens of het voordeliger is om de route andersom te doen.
Soms moet je van A naar B onewaykosten betalen maar van B naar A niet omdat de verhuurder graag zijn auto's naar A wil hebben omdat er daar meer vraag is.
Soms moet je van A naar B onewaykosten betalen maar van B naar A niet omdat de verhuurder graag zijn auto's naar A wil hebben omdat er daar meer vraag is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3331 Weergaves
-
Laatste bericht door Fam. Hoiting
-
- 4 Reacties