Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Inflight entertainment Boeing 767-300 United

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Inflight entertainment Boeing 767-300 United

Bericht door Frasi »

Paeperi schreef:Wij vliegen in juli met Boeing 767-300 uitgevoerd door Delta en nav je berichtje dus toch maar op de ipad heel veel films zetten :cry:
Hoeft niet: Delta heeft het in deze beter voor elkaar dan United (of zelfs partner KLM).
Afgelopen week met een 767-300ER van Delta naar Salt Lake City gevlogen. Mooi groot touchscreen (dus zonder een onhandige AB aan een touwtje) en met een grote selectie aan films. Wel niet NL ondertiteld....
Met een USB aansluiting en de voorste rijen Economy zelfs met een 110V aansluiting (kan je zelfs de iPad of laptop nog bijtanken).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
mara25
Amerikafan

Bericht door mara25 »

Arends1989 schreef:
mara25 schreef:Zijn er inmiddels al meer mensen hier op het forum die met united naar Chicago zijn gevlogen? Zo ja.... heeft iemand al een beter toestel getroffen?? wij gaan over anderhalve week vliegen, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Ik vlieg aankomend weekend naar Chicago met dit type vliegtuig. Zal even laten weten in welke staat het vliegtuig verkeerde :thumbup:
Haha! Thanks! Ik heb van de week een boek gekocht wat ik dolgraag wil lezen.... maar ik heb mezelf voorgenomen dat ik dit pas in het vliegtuig mag doen. Dus ik hou al rekening met het 'ergste' :lol:
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Ondertussen goed en wel aangekomen. Het zal geen verrassing zijn, maar het is zoals eerder aangegeven. Een heel klein schermpje in de stoel voor je.

Met een tablet kun je gebruik maken van het aanbod dat United via de WIFi biedt en kun je tegen betaling internetten.

Ik had zelf mn Macbook mee en me wel aardig vermaakt.
mara25
Amerikafan

Bericht door mara25 »

Even dit topic weer omhoog schoppen.... Ik twijfel om mijn volgende vakantie naar de USA toch weer op Las Vegas te vliegen, en dan zijn de voordeligste prijzen meestal toch weer bij United met een tusenstop op Chicago.

Weet iemand of de beeldschermen inmiddels al zijn aangepast? Op de site van United staat dat ze er mee bezig zijn, maar volgens mij is dat nog precies dezelfde info als vorig jaar.
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat hangt echt van het vliegtuig af..Ik denk op dit moment de meeste wel, maar je hebt nog steeds een paar oude bakken.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Vliegt die oude bak nog steeds op Washington-Adam?
Want dan hebben wij ook prijs denk ik.
Dan zal ik de tablets op tijd van te voren beginnen te vullen :-).
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Ik hoop dat ze volgend jaar mei inmiddels zijn aangepast want dan vliegen wij ,via Chicago, naar Las Vegas.

Nu las ik op de site van United dat ze over een soort van inflight entertainmentsysteem beschikken wat via een wifi verbinding gaat.
Ik heb vorige week met Iberia naar Madrid gevlogen en die hadden een zelfde systeem en ik moet zeggen dat ik dat een prima oplossing vindt.
Je zet je toestel in vliegmodus en verbind met het netwerk van de maatschappij en opent in de app het menu entertainment. Ik hoop dat het bij United net zo werkt al zullen we van te voren wel het een en ander aan films en series op de tablet zetten. Maar het belangrijkste vindt ik dat die 767-300 vliegt :lol:
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anne-Marie86 »

Wij hebben deze zomer ook met United gevlogen. Bij de vlucht Las Vegas naar Houston was geen schermpje in de stoel, maar hebben we films gekeken via de hierboven genoemde wifi-verbinding. Dit werkt prima! Het aanbod was minder groot dan bij de vlucht van Houston naar Amsterdam, waar we wel de schermpjes hadden, maar als je een tablet meeneemt waarop de United App staat, gaat dat echt prima. Het kan natuurlijk ook via je telefoon.
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Een nadeel van de entertainment op je tablet via wifi vond ik de kijkhoek. Ik kon mijn tablet alleen op mijn tafeltje zetten, waardoor ik mijn hoofd meer moest buigen. Iets wat mijn al gevoelige nek helemaal niet leuk vond. En qua lichtinval was het ook niet altijd handig. Maar dat ik mijn scherm niet voor mijn neus kon hangen werd echt een probleem na een tijdje.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Kun je dan de films terplekke bekijken of moet je ze eerst thuis binnenhalen zoals bij Transavia?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
miccie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door miccie »

Weet iemand hoe het is op de 767's van Delta en 747's van KLM?

In 2014 was het op de 757's en 767's van United teleurstellend. Klein schermpje en heel weinig keuze. Plus zoals al aangegeven, films worden vanzelf gestart, en kan de film helaas niet zelf starten.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Anne-Marie86
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anne-Marie86 »

@SuzieQ, het wordt gestreamd, dus je hoeft niet te downloaden oid.
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

miccie schreef:Weet iemand hoe het is op de 767's van Delta en 747's van KLM?

In 2014 was het op de 757's en 767's van United teleurstellend. Klein schermpje en heel weinig keuze. Plus zoals al aangegeven, films worden vanzelf gestart, en kan de film helaas niet zelf starten.
Voor zover ik weet hoef je je qua entertainment met delta en klm geen zorgen te maken. Ik had zowel met delta als met KLM een ruime keuze aan films, series en spelletjes. Dit was dan wel van Nederland naar Amerika en niet een binnenlandse vlucht

Bericht door SanFran »

De 747's van KLM zijn prima. Ik had een binnenlandse vlucht met Delta van Salt Lake City naar Las Vegas en daar hadden we geen entertainment. Maar goed, dat is maar een uurtje vliegen. Ik vind het belangrijker op langere vluchten.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
miccie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door miccie »

Gelukkig maar, dan hoef ik me niet te vervelen onderweg. Morgen vlieg ik vanaf Schiphol naar JFK met Delta, en goed een week later weer terug met KLM. En heb een mp3-speler met wat lekkere muziek.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

747 van KLM is prima. Ik vond overigens die van Lufthansa nog net een stukje beter qua inflight entertainment en 'catering' en dergelijke.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

miccie schreef:Gelukkig maar, dan hoef ik me niet te vervelen onderweg. Morgen vlieg ik vanaf Schiphol naar JFK met Delta, en goed een week later weer terug met KLM. En heb een mp3-speler met wat lekkere muziek.
Ik heb exact hetzelfde traject afgelegd met exact dezelfde maatschappijen en zoals ik al zei, dat gaat helemaal goed komen ;)
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Ik heb het idee dat Amerikaanse maatschappijen concurreren door oude(re) toestellen in te zetten op transatlantsiche routes. Dit zijn idd vaak hele oude beestjes, zo hebben wij vorig jaar Brussel - Philadelphia gevlogen met American Airlines die daarvoor een oude 757-200 in hadden gezet. Naar Amerika vliegen met een toestel met een 3-3 stoelen configuratie voelt heel raar vond ik, het lijkt net of je op een EU vlucht zit en 7-8 uur is erg lang in zo'n kleine kist. Ruud heeft het hier over de IFE van een 767-300, onze vlucht had helemaal geen IFE... Gelukkig wisten we dat van te voren en de prijs was erg goed maar dat mocht ook wel want dit was back to the 80ties...

Ruud heeft dus absoluut gelijk, scoor je een (goedkoop) ticket naar de US met een Amerikaanse airline kijk dan even goed waarmee je gaat vliegen...
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ruud2004 schreef:Het in deze Boeings aanwezige entertainmentsysteem is een van de eerste systemen die in vliegtuigen werd aangebracht. Een bijzonder klein schermpje (niet veel groter dan dat van mijn telefoon) en keuze uit slechts acht films die allemaal tegelijk gestart worden (VHS systeem :lol: ) na twee uur start men de tapes weer opnieuw en kan je een andere film bekijken. Kan eigelijk niet meer in deze tijd, maar United doet het.
Best wel grappig eigenlijk. Toen ik in 2002 voor het eerst met United vloog in een 767 (naar Chicago) en een jaar later in een 777 (naar Washington DC) vond ik die schermpjes erg fijn en een hele verbetering van hoe het eerst was. Zij het dat de kwaliteit soms te wensen over liet, net niet in de goede hoek kon kantelen of dat je een net een kapot schermpje trof in de stoel voor je... :cry: Daarvoor had je alleen een groot scherm aan de wand of een televisietoestel onder het bagagerek waar jij natuurlijk net niet voor in de goede hoek zat. :x

Tot en met 2012 eigenlijk altijd deze schermpjes gehad en ben dan ook wel benieuwd hoe het volgend jaar bij BA in de A380 zal zijn. Van wat ik ervan gezien heb, een hele verbetering. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
nessaam
Amerika-ontdekker

Bericht door nessaam »

Ter aanvulling op wat hierboven allemaal op opgemerkt is:
Mocht je vliegen met United dan kun je enkele dagen voor vertrek in de United app zien wat voor opties je toestel biedt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer