Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets en autohuur
-
Peet1978
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Tickets en autohuur
Dag lezers!
Vanaf vandaag is het dan zover dat we in theorie de tickets zouden kunnen boeken voor onze droomreis juli 2017.
Al eerder heb ik ons voorlopigheid reisschema gepost. Nu ben ik de ticketprijzen aan het volgen, maar wanneer hap je toe??
We zouden graag van Amsterdam naar New York vliegen. Van New York naar Phoenix en van Los Angeles naar Amsterdam.
Ik zie nu prijzen rond de €950,- dan heb je wel goede tijden, helaas geen rechtstreekse vlucht.
Dan de autohuur. Mijn enige ervaring is met Sunnycars. Overzichtelijke all inclusive prijzen. Voor een minivan zou ik dat rond de €2000,- kwijt zijn.
We zijn met twee volwassenen en twee meiden van 10 en 12 jaar. In totaal zijn we 31 dagen op weg. Helaas door het werk van mijn partner staat de vertrekdag redelijk vast en wel op 22 juli, een dag later kan nog wel, maar dan houd de flexibiliteit op.
We hebben deze week ook nog een afspraak met het reisbureau voor tickets, autohuur, en hotel New York. De rest wil ik echt zelf regelen, zodat er de komende 10 maanden nog wat kan veranderen en omdat het gewoon leuk is om het zelf uit te zoeken.
Ik hoor graag wat jullie vinden van het bovenstaande..
Gr Petra
Vanaf vandaag is het dan zover dat we in theorie de tickets zouden kunnen boeken voor onze droomreis juli 2017.
Al eerder heb ik ons voorlopigheid reisschema gepost. Nu ben ik de ticketprijzen aan het volgen, maar wanneer hap je toe??
We zouden graag van Amsterdam naar New York vliegen. Van New York naar Phoenix en van Los Angeles naar Amsterdam.
Ik zie nu prijzen rond de €950,- dan heb je wel goede tijden, helaas geen rechtstreekse vlucht.
Dan de autohuur. Mijn enige ervaring is met Sunnycars. Overzichtelijke all inclusive prijzen. Voor een minivan zou ik dat rond de €2000,- kwijt zijn.
We zijn met twee volwassenen en twee meiden van 10 en 12 jaar. In totaal zijn we 31 dagen op weg. Helaas door het werk van mijn partner staat de vertrekdag redelijk vast en wel op 22 juli, een dag later kan nog wel, maar dan houd de flexibiliteit op.
We hebben deze week ook nog een afspraak met het reisbureau voor tickets, autohuur, en hotel New York. De rest wil ik echt zelf regelen, zodat er de komende 10 maanden nog wat kan veranderen en omdat het gewoon leuk is om het zelf uit te zoeken.
Ik hoor graag wat jullie vinden van het bovenstaande..
Gr Petra
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Tickets en autohuur
Hoi Petra,
Over tickets en huurauto ś is hier al veel geschreven.
Als je dat een beetje doorleest kom je zelf op gerichte vragen en passende antwoorden.
Veel leesplezier
Tickets
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=63633
Autohuur
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... t=autohuur
Over tickets en huurauto ś is hier al veel geschreven.
Als je dat een beetje doorleest kom je zelf op gerichte vragen en passende antwoorden.
Veel leesplezier
Tickets
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=63633
Autohuur
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... t=autohuur
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Re: Tickets en autohuur
Wanneer hap je toe? Wanneer jij het een goede prijs vindt. Dat is echt per persoon afhankelijk. Als jij denkt dat je een goede deal ziet moet je meteen boeken en dan ook niet meer kijken. Je weet nooit of de prijzen nog gaan zakken of dalen. Voor de rest van je vragen kunt je terecht bij vervoer in en naar amerika. In de topics autohuur en vliegen kun je heel veel informatie vinden 
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York