Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hawaii- extra bestuurder

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
daisydpl
Amerikafan

Hawaii- extra bestuurder

Bericht door daisydpl »

Hallo iedereen,

Ik ben even aan het rondkijken wat de huur van een auto betreft in Hawaii. Heeft iemand enig idee of de partner mag rijden of moet men hiervoor meer gaan betalen en de "extra bestuurder" nemen? Ik weet dat dit in bepaalde staten niet moet alleen weet ik niet welke niet :-(

waar kan ik die info vinden?

alvast bedankt
mvg
Daisy
M & M
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hawaii- extra bestuurder

Bericht door M & M »

In Hawaii moet je bij de meeste verhuurbedrijven betalen voor de extra bestuurder. In bijvoorbeeld California is bij wet geregeld dat de extra bestuurder gratis is, maar in Hawaii is dat niet het geval.

Er zijn wel een paar manieren om kosten voor de additionele bestuurder te besparen. Als je bijvoorbeeld (gratis) Gold Member bent bij Hertz, mag je partner ook rijden, zonder extra kosten.

Op deze site vind je hier meer over: https://www.autoslash.com/blog-and-tips ... river-fees
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bij Avis is je partner ook altijd automatisch extra bestuurder zonder kosten.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

National Emerald voorziet ook in extra bestuurder gratis.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer