We verblijven in Brooklyn dus JFK Airport lijkt me dan het handigst. Maar het kan ook downtown zijn en dat we dan de metro nemen naar ons Airbnb. Eigenlijk gewoon de goedkoopste plek als het veel scheeltvimo schreef:Waar wil je hem inleveren in New York?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
-
majtie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Wij hebben over twee weken een auto gehuurd bij Budget. Halen deze op bij SF airport.leonl schreef:Nee hostewim, het gaat iets anders, nóg makkelijker,
Met je reserveringsnummer kun je bij Alamo alvast online inchecken. "Save time, start check-In". Je geeft dan alvast alle gegevens aan Alamo, het bespoedigd het inchecken, maar je moet nog steeds naar de balie of naar de kiosk (stand alone, zuil). Als je ingecheckt bent, ontvang je hiervan per email een bevestiging.
Vervolgens kun je in die bevestigingsemail klikken op het blauwe vlak met daarin;
"want to skip the counter and the kiosk ?" - "Start skip the counter"
Je ontvangt dan weer een email met als onderwerp: "Alamo Skip the counter confirmation".
In die email staat een streepjescode. Met dit formulier loop je lekker langs de rij aan de balie, ook de kiosk loop je voorbij. Met andere woorden..... Je loopt gewoon meteen naar de auto's. Zoek jouw auto uit, rij naar de slagboom en laat dan dit formulier met streepjescode zien, meestal samen met je creditcard en je rijbewijs.
Het bespaart je een heleboel tijd en evt ook lastige vragen aan de balie.
Gewoon doen! Het werkt super r.
Is zoiets dan ook mogelijk? Zie de optie niet in de bevestiging namelijk..
-
Anonymous123
Ik zou even kijken als ik jou was naar wat Newark doet qua prijs. New York is sowieso duur met autohuur.majtie schreef:We verblijven in Brooklyn dus JFK Airport lijkt me dan het handigst. Maar het kan ook downtown zijn en dat we dan de metro nemen naar ons Airbnb. Eigenlijk gewoon de goedkoopste plek als het veel scheeltvimo schreef:Waar wil je hem inleveren in New York?
Ik heb een auto gehuurd met Budget Rent a Car. Afhalen op SFO. Is er nog iets te registreren om bijvoorbeeld skip-the-counter mogelijkheid te hebben? Of werkt Budget niet op deze manier.
Nee volgens mij bied Budget dit niet aan voor internationale reizigers.
Meteen een mooi moment voor deel 4
Meteen een mooi moment voor deel 4
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 39814 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne