karenkdg schreef:
Als ik weet welk aankomstvliegeld we nemen, kan ik gerichter een route plannen. Het duurt echt nog verschrikkelijk lang maar ik wil me goed orienteren
Je kunt het beste eerst eens een route gaan bepalen. Misschien kom je dan tot de ontdekking dat een one way handig is. Wil je een rondje maken dan maakt het voor je route niet uit of je in SF, LA of LV begint - ik neem aan dat je al die steden aan wilt doen - en dan laat je de prijs beslissend zijn. Starten in SF kan veel geld schelen zoals gezegd als je niet direct een auto nodig hebt. Wij vinden het zelf echter wel erg gemakkelijk om meteen de auto op te halen.
Juni is een mooie tijd. Wij zijn de laatste 2 keer in juni geweest. Lange dagen en prachtige watervallen in Yosemite.
Wij vlogen vorig jaar op Phoenix. Was goedkoop, niet druk op de weg en een leuk hotel voor onder de 50 dollar. Het is een uur of 3 van de grand canyon af. Dus dat is ook nog wel te doen
2015 Rondje Zuidwesten
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
Het ligt er erg aan wat je zelf wil, wij zijn 2 jaar geleden op SFO gevlogen en dat is erg goed bevallen. Vond SAN Francisco wel een beetje tegenvallen, maar dat is mijn mening. We hebben heel bewust Los Angeles links laten liggen, omdat we daar niet heen hoefden. We hadden er alleen een stopover van Las Vegas richting Lihue, Hawaï (Kauai is een enorme aanrader!!).
We hebben bij San Francisco een camper opgehaald van Cruise America, dat ligt al een stukje buiten de stad richting Yosemite en heb van de drukte op de snelweg dus niets gemerkt. Na het ophalen van de camper boodschappen gedaan bij Walmart, dat praktisch op hetzelfde terrein ligt en we reden zo zonder problemen en zonder drukte weg. Hotel was wel erg prijzig in SFO.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.