Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Train and fly Dusseldorf-Frankfurt-LA
-
TimmermanHJ
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Train and fly Dusseldorf-Frankfurt-LA
Goedemiddag,
Heeft er iemand ervaring met een train and fly ticket? Wij hebben een train and fly deze zomer als we naar LA vliegen. Er staat een vertrektijd vanaf Dusseldorf. Is dit tijdstip bindend en kan je alleen met die trein, of kan je voor wat meer rust ook een trein eerder nemen en wat langer op Frankfurt airport zijn?
Er zit namelijk 1,5 uur tijd tussen aankomst Frankfurt en vertrek vliegtuig. Dit is wat krap lijkt ons??
Gr
Heeft er iemand ervaring met een train and fly ticket? Wij hebben een train and fly deze zomer als we naar LA vliegen. Er staat een vertrektijd vanaf Dusseldorf. Is dit tijdstip bindend en kan je alleen met die trein, of kan je voor wat meer rust ook een trein eerder nemen en wat langer op Frankfurt airport zijn?
Er zit namelijk 1,5 uur tijd tussen aankomst Frankfurt en vertrek vliegtuig. Dit is wat krap lijkt ons??
Gr
Re: Train and fly Dusseldorf-Frankfurt-LA
Ik neem aan dat de trein een ICE tussen Düsseldorf Hbf en Frankfurt Flughafen Fernbahnhof? is? In dat geval zit je vast aan die trein.
- bedeve
- Amerika-expert
Geen zorgen over dingen die je zelf bedenkt.TimmermanHJ schreef: Er zit namelijk 1,5 uur tijd tussen aankomst Frankfurt en vertrek vliegtuig. Dit is wat krap lijkt ons??
In Frankfurt kom je met die 1,5 uur prima uit.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
TimmermanHJ
- Amerika-ontdekker
Ok dat is een hele geruststelling. Wij dachten al dat het wel genoeg moest zijn omdat ze anders deze tickets niet verkopen, maar dat er ergens met kleine letters stond 2 uur van tevoren aanwezig bracht ons aan twijfelen.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Waarom stel je deze vraag niet waar je je ticket hebt gekocht. Overal wordt je verzocht ruim op tijd aanwezig te zijn, waarom op Frankfurt dan niet. Overstappen op Frankfurt in 1,5 uur gaat inderdaad prima, maar voor een "lokale passagier" naar Amerika is dit gewoon krap.
Wil ook niet flauw doen, maar waarom dit ticket? Was het prijsverschil echt deze moeite waard?
Wil ook niet flauw doen, maar waarom dit ticket? Was het prijsverschil echt deze moeite waard?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
TimmermanHJ
- Amerika-ontdekker
We vinden dat inderdaad de moeite waard, aangezien we weinig moeite zagen..dit vroegen we ons alleen af.Ja we gaan het ook wel aan de luchtvaartmaatschappij vragen, maar aangezien we hier gewend zijn snelle en fijne antwoorden te krijgen hebben we het eerst hier geplaatst. En dat blijkt ook nu zo.
Welke moeite zien wij over het hoofd volgens jou?
Welke moeite zien wij over het hoofd volgens jou?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat ermee bedoelt wordt de extra uren reistijd. Evt benzinekosten/parkeerkosten/hotelkosten voor naar Dusseldorf te gaan. Ook afhankelijk van waar je vandaan komt natuurlijk.
- Ruud2004
- Amerika-expert
Ik ga er zomaar vanuit dat jullie in Nederland wonen, eerst met de auto/trein naar Düsseldorf, daar op de trein naar Frankfurt te stappen om vervolgens op Frankfurt Main in te checken om naar de VS te vliegen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
TimmermanHJ
- Amerika-ontdekker
- Ruud2004
- Amerika-expert
Reactie verwijderd? Zo gek was je reactie niet hoor 
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb ooit in een grijs verleden weleens een Train and Fly-vlucht geboekt met vertrek vanuit Frankfurt. De vlucht was toen 200 euro de man goedkoper dan een vlucht vanaf Dusseldorf of Schiphol. En er is een rechtstreekse treinverbinding tussen Arnhem en het vliegveld van Frankfurt. Trein gaat over een groot deel van het traject 300km/h, dus binnen zo'n 2.5 uur ben je van Arnhem op het vliegveld van Frankfurt. Dat is best te doen vind ik. Er zijn genoeg plekken binnen Nederland waarbij de reistijd naar Schiphol langer is
.
Hoe dan ook, toentertijd kon je zelf kiezen welke ICE-trein je nam. Je kreeg een soort voucher van de airline waarmee je zelf je treinreis vanaf een willekeurig station in Duitsland kon reserveren op de site van DB. Geen idee of dat inmiddels anders is. Werkte prima toen.
Hoe dan ook, toentertijd kon je zelf kiezen welke ICE-trein je nam. Je kreeg een soort voucher van de airline waarmee je zelf je treinreis vanaf een willekeurig station in Duitsland kon reserveren op de site van DB. Geen idee of dat inmiddels anders is. Werkte prima toen.
Ik ben wel benieuwd hoe dit bevallen is en of je idd aan die trein vast zit.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Waar kun je deze train&fly tickets eigenlijk vinden?
Zoeken op de bekende boekingsites en hopen dat ze voorbij komen.
Ik kijk dagelijks op momondoo/skyscanner voor tickets van AMS (en DUS) naar LAX voor zomer 2107. Moet je dan een bepaalde zoekopdracht geven voor train/fly tickets?
Als ze niet tevoorschijn komen dan zijn die tickets er niet. Of je moet vanaf treinstations zoeken. Waarom wil je train & fly tickets hebben?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik heb voor volgend jaar april tickets geboekt vanaf Düsseldorf HBF via Frankfurt naar LA vertrek 6 april weer terug op 27 april voor € 421 pp, rechtstreeks geboekt op de site van Lufthansa.
Voor ons is Düsseldorf sneller te bereiken dan Amsterdam (als ik uit het raam kijk zie ik aan de andere kant van de Rijn Duitsland
), en ik wilde heel graag eens op het bovendek van de Lufthansa A380 naar LA, je kon voor hetzelfde geld ook een vlucht boeken vanaf Düsseldorf, maar het leek me ook leuk om eens in een ICE trein te zitten. 
Alle plaatsen kun je meteen bij de boeking reserveren, de trein is gratis, het vliegtuig kost € 25 per plaats.
Voor ons is Düsseldorf sneller te bereiken dan Amsterdam (als ik uit het raam kijk zie ik aan de andere kant van de Rijn Duitsland
Alle plaatsen kun je meteen bij de boeking reserveren, de trein is gratis, het vliegtuig kost € 25 per plaats.
Ik ben niet specifiek op zoek naar train & fly, maar meer geïnteresseerd in de beste prijsmtl schreef:Als ze niet tevoorschijn komen dan zijn die tickets er niet. Of je moet vanaf treinstations zoeken. Waarom wil je train & fly tickets hebben?
Op die manier. Maar dergelijke tickets zijn niet altijd goedkoper. Je moet gewoon geluk hebben dat zo'n aanbieding voorbijkomt. En dat kan ook zijn zonder treinreis. Blijven zoeken tot je een voor jou mooie prijs vindt.
- bedeve
- Amerika-expert
Vanuit jouw mooie Pim Pandoer wereld is er geen enkele aanleiding om naar Amsterdam te gaan.Harry schreef: (als ik uit het raam kijk zie ik aan de andere kant van de Rijn Duitsland),.
Maar je zult ook in DUS moeten komen .
Kun je dat ook met openbaar vervoer?
Is Lufthansa LAX nu ook A380 ?
Ik had vorig jaar de eerste vlucht SFO-FRA met de vernieuwde upper deck indeling van de A380
Kwam een stewardess vragen hoe ik aan mijn stoel gekomen was .
Dat was 95H .
95 is de rij die je moet hebben Harry .
Het was weer een leuke aanbieding.!
Laatst gewijzigd door bedeve op 28 aug 2016, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht