Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koffers doorlabelen naar Amsterdam ipv Frankfurt
Koffers doorlabelen naar Amsterdam ipv Frankfurt
Ik zit met het volgende dillema, ik vlieg vanaf Frankfurt naar Seattle met een tussenstop in Amsterdam. Heen is dat geen probleem, maar terug wel een klein beetje.
Ik land op de terugweg om 12 uur op Schiphol, ik zou dan door moeten vliegen naar Frankfurt om 16:10. Daar heb ik weinig zin in, vooral omdat ik in Amsterdam woon.
Maar ik denk dat mijn koffer door gelabeld wordt, en dat ik niet bij mijn koffer kan op Schiphol.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik hoor graag van jullie
Groetjes Wim
Ik land op de terugweg om 12 uur op Schiphol, ik zou dan door moeten vliegen naar Frankfurt om 16:10. Daar heb ik weinig zin in, vooral omdat ik in Amsterdam woon.
Maar ik denk dat mijn koffer door gelabeld wordt, en dat ik niet bij mijn koffer kan op Schiphol.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik hoor graag van jullie
Groetjes Wim
Laatst gewijzigd door Hinko op 27 mar 2016, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Topic titel ter verduidelijking aangepast.
Re: Koffers doorlabelen naar Amsterdam ipv Frankfurt
Geluk hebben dat de persoon die je bagage labelt op de terugweg een sticker AMS ipv FRA erop plakt.
Volgens mij kun je niet meer doen dan netjes vragen bij het droppen van je bagage.
Volgens mij kun je niet meer doen dan netjes vragen bij het droppen van je bagage.
Bedankt voor je sneele antwoord. Daar zat ik ook aan te denken, zullen ongetwijfeld meer mensen in dat vliegtuig zitten die im Amsterdam er uit moeten. Maar wat als er wel door gelabeled wordt naar Frankfurt. Ik heb geen idee hoe groot het risico is. Daar hoop ik hier een paar ervsrimgs deskundigen te treffen.
Ik denk niet dat je kan zeggen hoe groot de kans is dat ze op de luchthaven meewerken. Je hebt gewoon 50% kans.
Inderdaad, ik heb wel eens gelezen dat het bij mensen is gelukt, maar ook wel eens dat ze het weigerden. Ik denk dat je er dus vanuit zult moeten gaan dat je tot Frankfurt gaat, dan kun je een meevaller hebben er in Amsterdam al uit kunnen. Moet je alleen niet een auto in Frankfurt hebben staan, dan heb je er niets aan 
Terug in Texas!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ik ben dan wel benieuwd waarom je tickets vanuit Frankfurt geboekt hebt. Is dat incl benzinekosten (evt. 2x dus) zoveel goedkoper? Wel een wijze les voor een evt. volgende keer natuurlijk. Hopelijk willen ze meedenken en helpen.
Ik heb tickets via Frankfurt gekocht omdat ik die voor een waanzinning lage prijs kon krijgen. 509 euro retour.
En de vliegtijden zijn ook super, heen frankfurt 07:25, 11:20 amsterdam seatle.
Dus ik ben om 11 uur in seattle voor een goede prijs.
Ik weet alleen niet wat ze doen als ze mijn koffer door labelen, en ik niet vlieg van ams naar fra.
Nou ik ga wel in de rij staan bij het aardigste incheck meisje.
Fingers crossed
En de vliegtijden zijn ook super, heen frankfurt 07:25, 11:20 amsterdam seatle.
Dus ik ben om 11 uur in seattle voor een goede prijs.
Ik weet alleen niet wat ze doen als ze mijn koffer door labelen, en ik niet vlieg van ams naar fra.
Nou ik ga wel in de rij staan bij het aardigste incheck meisje.
Fingers crossed
Mooie prijs ,maar indien je de reis naar Frankfurt erbij optelt en je tijd en misschien ook nog een overnachting, dan kom je toch wel op een ander prijskaartje uit . Of laat je op de heenreis het gedeelte Frankfurt /Amst ook vallen .
dan moet hij een nieuw ticket kopen.
Nee ik ga met de trein naar Frankfurt, kost 39 euro.
Slaap 1 nacht in hotel in frankfurt voor 82 euro, dus ben voor een kleine 650 euro klaar. En vlieg dan bijna rechtstreeks van Ams to Sea.
Vond dat een mooie prjs, alleen niet goed nagedacht over mijn koffer.
Slaap 1 nacht in hotel in frankfurt voor 82 euro, dus ben voor een kleine 650 euro klaar. En vlieg dan bijna rechtstreeks van Ams to Sea.
Vond dat een mooie prjs, alleen niet goed nagedacht over mijn koffer.
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Of... alleen handbagage meenemen...
En je overige bagage aan het eind van je trip als pakket naar huis opsturen.
Heb ik ool aan zitten te denken, maar ik ga 10 dagen.
En ben bsng dat ik dat niet ga redden.
Ga naar mijn High-school reunie, dus wil er wel redelijk fris uitzien.
En ben bsng dat ik dat niet ga redden.
Ga naar mijn High-school reunie, dus wil er wel redelijk fris uitzien.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 18316 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-
- 6 Reacties