Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camper ophalen in Denver en wegbrengen in Seattle

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
PaulineK6
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Camper ophalen in Denver en wegbrengen in Seattle

Bericht door PaulineK6 »

Hallo,
Ik ben bezig met het plannen van onze reis naar Amerika. Wij gaan van Denver met de camper naar Seattle.
Nu is een early bird bij Cruise America onbetaalbaar, dit kost tegenwoordig 322 euro. Wij reizen met 4 kinderen.

Wie heeft er ervaring met het aankomen in Denver, overnachten en daarna de camper op eigen gelegenheid ophalen.
en
Wie heeft er ervaring met het aankomen in Seattle, camper retourneren, overnachten en dan naar het vliegveld.
Wat zou een goed hotel zijn, heeft iemand ervaring met het openbaar vervoer of gaat iedereen met een taxi ?
alvast bedankt voor het meedenken.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Camper ophalen in Denver en wegbrengen in Seattle

Bericht door michelly »

Ik heb geen ervaring met een camper in Denver of Seattle maar wel met het ophalen van een Cruise America camper in Las Vegas. Wij waren ook met z'n zessen en hebben toen voor een dag een auto gehuurd om bij het verhuurstation te komen. Daarna met de camper weer langs de autoverhuur om hem weer in te leveren. Wij deden toen al de boodschappen voordat we de camper ophaalden zodat we meteen daarna op pad konden.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij hebben vorig jaar in Denver ook een auto gehuurd. Fijn omdat je dan de dag van aankomst ook nog iets kunt doen, ergens gaan eten of zo. Je bent dan niet gebonden aan het airport hotel. De dag erop met de auto naar het verhuurbedrijf en de camper ophalen, en daarna de auto weer inleveren. Dit jaar gaan we dit in Las Vegas ook zo doen. Bij Roadbear (waar wij huren) mag je dan ook vroeg de camper ophalen omdat je dan niet afhankelijk bent van hun shuttle service. In 2010 hebben we de dag voor het inleveren ook een auto gehuurd. Nog een dagje met de auto rondtoeren, en de dag erop vroeg de camper inleveren. de rest van de dag heb je dan nog een auto tot je beschikking om iets te gaan bekijken of doen.
Dit jaar doen we het in Las Vegas ook weer zo.
PaulineK6
Amerika-newbie

Bericht door PaulineK6 »

Ik ben inderdaad ook aan het kijken of een auto handig is voor ons.
Voor Seattle zou het voor ons wellicht een optie zijn omdat we daar van de auto ook nog wel een dag gebruik kunnen maken, maar wij komen pas rond 18.00 uur aan in Denver, en mogen de camper volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen.... Ik moet nog uitzoeken wat de kosten auto vs taxi zijn....maar eerst nog een hotel in Seattle zoeken... Downdown is wel erg prijzig....
PaulineK6
Amerika-newbie

Bericht door PaulineK6 »

Wij hebben vorig jaar in Denver ook een auto gehuurd. Fijn omdat je dan de dag van aankomst ook nog iets kunt doen, ergens gaan eten of zo. Je bent dan niet gebonden aan het airport hotel.
Waar zaten jullie in Denver in een hotel ?
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij zaten in Holiday Inn Express & Suites, geregeld via Hotwire. Bij Hotwire weet je niet welk hotel je krijgt, je ziet alleen het aantal sterren en de locatie, dat is bij een AirPort hotel al snel goed. Wij kregen dus holiday Inn voor, ik dacht, 50 dollar per kamer.
Wat wij makkelijk vinden aan het huren van een auto, is ook dat je vanaf het vliegveld direct naar het verhuurstation kunt, en de koffers in de auto, naar het hotel. Je hoeft niet op de hotel shuttle te wachten of een taxi te nemen. En de volgende dag kun je met de auto naar het verhuurstation. Ook geen gedoe met wachten op een shuttle of een taxi nemen. En wij zijn nog even naar de Bass Pro shops geweest, en hebben ergens wat gegeten. Is ook leuker dan in je hotel zitten. Wij kwamen wel al om half 4 s middags aan op Denver, dus konden zo nog even op stap. Wij hebben de auto bij Hertz gehuurd, en ingeleverd, tegenover de Wallmart waar we de boodschappen hebben gedaan met de camper. Het inleveren was op loopafstand van de Wallmart, wat ook makkelijk was, bij een klein verhuurstation. Het inleveren was met 5 min gebeurd.
PaulineK6
Amerika-newbie

Bericht door PaulineK6 »

Ben er inmiddels achter dat in Everett / Seattle (waar je de camper terug brengt) vlak bij Cruise America een avis autoverhuur zit.....
Zijn van plan om hier een auto te huren en deze terug te brengen op Seattle Airport.
Ervaringen met het retourneren van een auto ? hoeveel tijd moet ik hiervoor inplannen ? Ervaringen met Avis ?
Heeft er iemand toevallig wel eens een RamVan 1500 gehuurd in Seattle... dit zouden mijn man en kids erg leuk vinden maar ik heb nog niet iets concreets gevonden.
Inchecken toch 3 uur voor vertrek ?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Een auto inleveren kost je hooguit 5 minuten. Dat is een kwestie van aansluiten in de rij, auto leeghalen, en wachten tot de gegevens gecontroleerd zijn.
Drie uur van te voren incheken (inchecken kun je ook van te voren doen) is meer dan voldoende.

Marianne
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik zou wel even checken of er geen drop off kosten zijn. Ik heb wel eens gehoord dat ondanks de korte afstand er toch een fiks bedrag betaald moest worden.
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

Wij zaten in het Doubletree By Hilton Hotel Denver, een hotel met Shuttle Service en naast wat winkels, zoals een Walmart en wat keten restaurants.
De volgende ochtend een taxi gepakt naar Road Bear, zodat we alvast wat ingeleverde spullen konden verzamelen (BBQ, stoeltjes, wc papier etc etc). Je bent dan hooguit 30 dollar kwijt aan een taxi.
We waren als eerste aan de beurt met het krijgen van de camper.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer