Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Hoe zit dat nou , ik lees wat over die verzekeringen.
Geboekt bij budget in SF op dag van vertrek daar in de stad. (hoef ik niet naar het vliegveld vanuit hotel)
Het is standaard LDW inbegrepen.
Ik kan er alleen optioneel inzittende bij mee verzekeren .
Is dit voldoende ? hoe zit dat met aansprakelijkheid bijvoorbeeld , zit er ook in ?
ik kan dat namelijk niet duidelijk terug vinden.
Alvast bedankt.
Chili
Geboekt bij budget in SF op dag van vertrek daar in de stad. (hoef ik niet naar het vliegveld vanuit hotel)
Het is standaard LDW inbegrepen.
Ik kan er alleen optioneel inzittende bij mee verzekeren .
Is dit voldoende ? hoe zit dat met aansprakelijkheid bijvoorbeeld , zit er ook in ?
ik kan dat namelijk niet duidelijk terug vinden.
Alvast bedankt.
Chili
Hoi
Ik ben aan het kijken om een midsize SUV te boeken voor een round trip Las Vegas (09/06/2016-30/06/2016)
Op Drive Usa vind ik een good package voor 706,70 EUR (Dollar). Ik denk dat dit geen slechte prijs is.
Premium Package kost 828,38 EUR (Dollar).
Verschil tussen beide packages is dat bij premium de eerste tank & 3 additional drivers inbegrepen zijn.
Ik had al begrepen dat de eerste tank vooraf kopen niet noodzakelijk voordelig is, die hiervoor moet ik al geen premium package nemen.
Blijft de vraag of het premium package de moeite waard is voor 1 additional driver (die ik nodig heb).
Ik veronderstel dat je ter plekke bij het afhalen van de auto wel een additional driver aan het contract kunt toevoegen... (indien ik een good package neem). Hoeveel kost dit dan voor autoverhuur vanuit Nevada (bij Dollar)?
Alvast bedankt!
Ik ben aan het kijken om een midsize SUV te boeken voor een round trip Las Vegas (09/06/2016-30/06/2016)
Op Drive Usa vind ik een good package voor 706,70 EUR (Dollar). Ik denk dat dit geen slechte prijs is.
Premium Package kost 828,38 EUR (Dollar).
Verschil tussen beide packages is dat bij premium de eerste tank & 3 additional drivers inbegrepen zijn.
Ik had al begrepen dat de eerste tank vooraf kopen niet noodzakelijk voordelig is, die hiervoor moet ik al geen premium package nemen.
Blijft de vraag of het premium package de moeite waard is voor 1 additional driver (die ik nodig heb).
Ik veronderstel dat je ter plekke bij het afhalen van de auto wel een additional driver aan het contract kunt toevoegen... (indien ik een good package neem). Hoeveel kost dit dan voor autoverhuur vanuit Nevada (bij Dollar)?
Alvast bedankt!
- bedeve
- Amerika-expert
Op de prijs zal ik niet reageren want jij geeft aan daar helemaal tevreden mee te zijn.
Over die extra driver kun je hier heel wat vinden.
Wie die extra driver ook mag zijn vriend/vriendin/buurvrouw etc.
Het is je " Spouse "
En volgens Nevada State Law is je spouse een automatic authorized co-driver.
Geen extra toevoeging op contract,geen extra kosten per dag.
" State law in California, Illinois, Missouri, Nevada, Oregon, and Wisconsin allow the spouse to be an automatic authorized driver as long as renter requirements are met."
Over die extra driver kun je hier heel wat vinden.
Wie die extra driver ook mag zijn vriend/vriendin/buurvrouw etc.
Het is je " Spouse "
En volgens Nevada State Law is je spouse een automatic authorized co-driver.
Geen extra toevoeging op contract,geen extra kosten per dag.
" State law in California, Illinois, Missouri, Nevada, Oregon, and Wisconsin allow the spouse to be an automatic authorized driver as long as renter requirements are met."
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Bedankt!
Onder een spouse versta ik normaal een echtgenote. Blijkbaar mag dit ruimer geïnterpreteerd worden, zodat ook een inwonende vriendin hieronder valt?
Daarnaast maken we er trip door Utah, Wyoming,... Ik veronderstel dat de state law waar de auto verhuurd werd (Nevada) m.b.t. de additional drivers (kosteloos dus) ook in die andere staten van toepassing is?
Onder een spouse versta ik normaal een echtgenote. Blijkbaar mag dit ruimer geïnterpreteerd worden, zodat ook een inwonende vriendin hieronder valt?
Daarnaast maken we er trip door Utah, Wyoming,... Ik veronderstel dat de state law waar de auto verhuurd werd (Nevada) m.b.t. de additional drivers (kosteloos dus) ook in die andere staten van toepassing is?
- bedeve
- Amerika-expert

Ja, maar als jullie met zijn drietjes op pad gaan, is er maar een de niet betalende authorized co-driver.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij willen voor onze reis naar Amerika heel graag het eerste deel van onze reis per ford mustang cabrio afleggen.
Zijn er aanbieders waarbij dit gegarandeerd is ? Ik las ergens dat je bij Hertz een specifiek model kon reserveren.
De goedkoopste aanbieder tot nu toe die ik zie is Budget, maar ik weet niet hoe groot de kans is dat je er daadwerkelijk een krijgt, je huurt per slot van rekening een klasse en geen specifiek voertuig.
Zijn er aanbieders waarbij dit gegarandeerd is ? Ik las ergens dat je bij Hertz een specifiek model kon reserveren.
De goedkoopste aanbieder tot nu toe die ik zie is Budget, maar ik weet niet hoe groot de kans is dat je er daadwerkelijk een krijgt, je huurt per slot van rekening een klasse en geen specifiek voertuig.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- bedeve
- Amerika-expert
Zo algemeen als jij het hebt over " Amerika " is de beantwoording lastig.dejong89 schreef:Wij willen voor onze reis naar Amerika heel graag het eerste deel van onze reis per ford mustang cabrio afleggen.
Er zijn plekken waar de Mustangs specifieke periodes aanwezig zijn.
Zo schijnt Alamo/National er vorige maand op LAX een groot aantal te hebben gehad.
Ze zijn er niet constant ;de auto is er voor de Europese toerist.
Bel /mail eens wat met autoverhuurders op het vliegveld waar jij aankomt en een auto wilt oppikken.
Dan weet je ook bij welke verhuurder je wel/niet moet zijn
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
We halen de auto op in San Francisco. Naar alle waarschijnlijkheid eind mei.
- bedeve
- Amerika-expert
De Ford Mustang / Covertible is in deze regio niet een populaire auto.dejong89 schreef:We halen de auto op in San Francisco. Naar alle waarschijnlijkheid eind mei.
Voordeel daarvan is dat je er wel mee opvalt.
Mijn suggestie is dat je een paar verhuurders lokaal belt of je die auto gegarandeerd op het moment van bellen kunt huren.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij wilden vorig jaar in sfo ook graag een mustang cabrio, en en die is ons nadat wij daar specifiek om vroegen ook toegewezen (ik zei we hebben een mustang gereserveerd en toen kwam ie eraan rijden). Weet niet of dat geluk was, maar waren er erg blij mee. En je valt idd op in zo'n auto!! Zou er in nl nooit mee rijden!
Tip misschien, zorg wel dat je op het vliegveld ophaalt en niet downtown. Staan op vliegveld veel meer auto's.
Zie ook ons verslag 2014 dag 4.
Tip misschien, zorg wel dat je op het vliegveld ophaalt en niet downtown. Staan op vliegveld veel meer auto's.
Zie ook ons verslag 2014 dag 4.
- dejong89
- Amerika-expert
haha, dat verslag heb ik gelezen en jullie reis komt aardig overeen met de plannen die wij hebben!
Als we dan zo'n wagen mee krijgen zou dat helemaal super zijn!
Maar zullen er bepaalde aanbieders zijn waarbij je meer kans maakt? Of blijft dat ook een kwestie van geluk

Als we dan zo'n wagen mee krijgen zou dat helemaal super zijn!
Maar zullen er bepaalde aanbieders zijn waarbij je meer kans maakt? Of blijft dat ook een kwestie van geluk
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 04 okt 2015, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik denk dat het een kwestie van geluk is en misschien moeten ze het je een beetje gunnen. Ga dus niet bij zo'n balie staan schreeuwen maar wacht geduldig af en geef vriendelijk aan bij de medewerkers in de parking dat je een mustang hebt gereserveerd of dat je die graag wilt hebben.
-
- Amerika-expert
Bedeve en Hinko, blijven de prijzen fluctueren van autohuur? Ik zag gisteren een goede aanbieding van AutoEurope voor Alamo, maar dacht, boek het morgenavond wel. Vanavond precies dezelfde voorwaarden en periode € 40,- duurder. Baal dus een beetje dat ik niet geboekt heb gisteren. En heb het ook op de 3G geprobeerd dus een ander IP-adres.
- bedeve
- Amerika-expert
Kort antwoord: JA.Vito schreef:Bedeve en Hinko, blijven de prijzen fluctueren van autohuur?
Als je maar zorgt dat je probleemloos kunt cancelen is het een kwestie van boeken en opnieuw boeken..
Expedia fluctueert mee in de prijs.
Die kun je het best als " graadmeter" gebruiken..
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik vraag advies aan de pro's
.
Ik heb voor 19 dagen van 15 augustus tot 3 september 2016 (19 dagen) een auto gehuurd, ophalen SFO inleveren LAX. Ik heb geboekt bij Auto Europe (Budget) standard SUV voor € 640. Nu kan ik bij uscarhire (Alamo) zelfde auto huren voor € 585. Er staat bij "plus one-way drop $150.00 payable locally on collection". Ik ga ervan uit dat dit dus niet in het genoemde tarief zit. Als ik echter op de site van Alamo kijk is er helemaal geen drop off fee tussen SFO en LAX. Weet iemand of ik dan toch drop off fee moet betalen? (heb de vraag ook gesteld bij US Carhire overigens)
Ik zou namelijk liever bij Alamo huren omdat je dan skip the counter kunt doen. Daarnaast lees ik overal dat de wachttijden op SFO bij Budget erg lang zijn en weinig goede ervaringen daarmee. Iemand ervaring met Budget San Francisco Airport?

Ik heb voor 19 dagen van 15 augustus tot 3 september 2016 (19 dagen) een auto gehuurd, ophalen SFO inleveren LAX. Ik heb geboekt bij Auto Europe (Budget) standard SUV voor € 640. Nu kan ik bij uscarhire (Alamo) zelfde auto huren voor € 585. Er staat bij "plus one-way drop $150.00 payable locally on collection". Ik ga ervan uit dat dit dus niet in het genoemde tarief zit. Als ik echter op de site van Alamo kijk is er helemaal geen drop off fee tussen SFO en LAX. Weet iemand of ik dan toch drop off fee moet betalen? (heb de vraag ook gesteld bij US Carhire overigens)
Ik zou namelijk liever bij Alamo huren omdat je dan skip the counter kunt doen. Daarnaast lees ik overal dat de wachttijden op SFO bij Budget erg lang zijn en weinig goede ervaringen daarmee. Iemand ervaring met Budget San Francisco Airport?
- bedeve
- Amerika-expert
Wellicht dat de vraag hier al eerder is gesteld ?Fredy schreef: "plus one-way drop $150.00 payable locally on collection".

Nee : geen drop fee in CA !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Waarschijnlijk is deze vraag al eens gepasseerd, maar wat is het verschil tussen de standaard en de gold bij Budget? Op tix.nl staan scherpe prijzen. Is budget een goede verhuurder?
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Bedeve, toch vreemd dat US Carhire het dan apart vermeld toch? Ik ben benieuwd naar hun antwoord nu. Zou toch weer een besparing van € 55 zijn. Lijkt mij een prima prijs toch?
En is er nog verschil tussen aanbetaling van € 30 of volledige bedrag bij eventueel cancellen? Dat kan ik nergens vinden.
(ik heb inmiddels zoveel pagina's gelezen en geloof op slag dat het ergens staat maar kon het niet vinden
)
En is er nog verschil tussen aanbetaling van € 30 of volledige bedrag bij eventueel cancellen? Dat kan ik nergens vinden.
(ik heb inmiddels zoveel pagina's gelezen en geloof op slag dat het ergens staat maar kon het niet vinden

Hier de reactie van US Carhire:
Hi Fredy
Thank you for your enquiry.
There is a one way drop between July and August. It is extra to the booking and its paid locally to the car hire company so it would be 300.00 plus local taxes.
Kind Regards,
Carolyn Parry
Ik heb de vraag nu ook maar voorgelegd bij Alamo.
Hi Fredy
Thank you for your enquiry.
There is a one way drop between July and August. It is extra to the booking and its paid locally to the car hire company so it would be 300.00 plus local taxes.
Kind Regards,
Carolyn Parry
Ik heb de vraag nu ook maar voorgelegd bij Alamo.
- bedeve
- Amerika-expert
Da's ook een manier.Fredy schreef: Ik heb de vraag nu ook maar voorgelegd bij Alamo.
Met wat minder moeite en wachttijd maak je een proefboeking op alamo.com.
Heb je het antwoord meteen in beeld
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13062 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-