Vaak staan er wel bagagekarretjes als je naar de opstapplaats van de hotelshuttle loopt die vlak bij is (vanuit Budget richting de Airtrain en dan links af onder de tentoverkapping doorlopen). Ze staan daar meestal los en scheelt je dus weer USD 6.ludwig schreef:Vorige maand een auto teruggebracht bij Budget JFK. Geen bagagekarretje te vinden. .....)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren bij Budget
Re: Auto huren bij Budget
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hallo,
Wij huurden vorige maand een SUV bij Budget in Denver en alles is vlekkeloos verlopen. Toen we binnenkwamen (20u) was het direct aan ons. Geholpen door een heel vriendelijke man en een super auto meegekregen (had nog 2500 mijl op de teller).
Budget was bij ons veruit de goedkoopste.
Zal echt van locatie tot locatie en van tijdstip tot tijdstip afhangen wat voor service je krijgt...
Wij zouden dus zeker terug bij Budget boeken
Wij huurden vorige maand een SUV bij Budget in Denver en alles is vlekkeloos verlopen. Toen we binnenkwamen (20u) was het direct aan ons. Geholpen door een heel vriendelijke man en een super auto meegekregen (had nog 2500 mijl op de teller).
Budget was bij ons veruit de goedkoopste.
Zal echt van locatie tot locatie en van tijdstip tot tijdstip afhangen wat voor service je krijgt...
Wij zouden dus zeker terug bij Budget boeken

http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Bij ons op SFO zei de man aan de balie dat er al vanaf mei verschrikkelijke lange rijen aan de balie zijn.
Maar zal ongetwijfeld verschillend per locatie zijn.
Maar zal ongetwijfeld verschillend per locatie zijn.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Misschien is het zo druk omdat ze inderdaad steeds erg goedkoop zijn in vergelijking met anderen? Wij komen ook niet goedkoper uit voor een Full Size SUV voor april 2016. Maar het is nog vroeg, we zoeken na november nog eens verder.
- guido09
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ook wij hadden in 2014 & 2015 bij budget gehuurd ivm een goede prijs.
Jammer is wel dat je geen auto zelf kan uitzoeken.
Dit was overigens beide keren in Denver.
Jammer is wel dat je geen auto zelf kan uitzoeken.
Dit was overigens beide keren in Denver.
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is dat standaard dat je geen auto uit kunt zoeken bij Budget? Wij huren off-airport (centrum Dallas)

RNA - zie ook mijn eerdere post.
Even nog als aanvulling - dit deden we niet in de parkeergarage, de dame noemde alle aanwezige auto's bij de balie op.Ems2012 schreef:Wij hebben afgelopen jaar een z.g.a. nieuwe SUV meegekregen bij Budget Seattle (2000 mijl op de teller). We waren vrijwel direct aan de beurt (handjevol mensen voor ons) en we mochten daar kiezen welk van de aanwezige auto's we wilden. Ook geen extra kosten gedeclareerd en inderdaad, de partner mocht (gratis) ook rijden.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ja dat is standaard bij Budget dat je niet in de garage zelf een auto mag uitkiezen.
Zoals ik al eerder vertelde hadden wij aan de balie maar keus uit 2 beschikbare auto's. Als we wat anders wilden moesten we $30 pd bij betalen.
Dat deden we natuurlijk niet. Dan zou alleen de upgrade al meer kosten dan onze hele autohuur.
Het is trouwens ook lastig om aan de balie te kiezen. Je moet dan maar net weten wat voor een auto dat precies is die ze voorstellen.
Zoals ik al eerder vertelde hadden wij aan de balie maar keus uit 2 beschikbare auto's. Als we wat anders wilden moesten we $30 pd bij betalen.
Dat deden we natuurlijk niet. Dan zou alleen de upgrade al meer kosten dan onze hele autohuur.
Het is trouwens ook lastig om aan de balie te kiezen. Je moet dan maar net weten wat voor een auto dat precies is die ze voorstellen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thanks, wij gaan de auto volgende week ophalen in Dallas. Voor ons de eerste keer Budget, dus ben benieuwd.

Heeft er iemand ervaringen met Budget in Sanford airport?
Mijn vriendin en ik gaan een trip maken van Orlando naar Miami (afleveren in MIA Airport) van 7 juni 2016 tot 21 juni 2016.
Graag zouden we een convertible huren (mustang/camaro). Via Budget.com en de code U112000 (Friends & family) hebben we voor 2 weken een convertible voor 507,60 €.geboekt. Deze is nog te betalen ter plekke, maar is wel de laagste dat ik momenteel zie op het Internet. Inclusief de verzekeringen SLI en LDW.
Heeft iemand enige ervaring met Budget in Sanford? Of met de Friends & Family code? De auto zal toegewezen worden, maar is de kans groot op een Mustang of Camaro?
Mijn vriendin en ik gaan een trip maken van Orlando naar Miami (afleveren in MIA Airport) van 7 juni 2016 tot 21 juni 2016.
Graag zouden we een convertible huren (mustang/camaro). Via Budget.com en de code U112000 (Friends & family) hebben we voor 2 weken een convertible voor 507,60 €.geboekt. Deze is nog te betalen ter plekke, maar is wel de laagste dat ik momenteel zie op het Internet. Inclusief de verzekeringen SLI en LDW.
Heeft iemand enige ervaring met Budget in Sanford? Of met de Friends & Family code? De auto zal toegewezen worden, maar is de kans groot op een Mustang of Camaro?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6587 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 2 Reacties