Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prepaid kredietkaarten (Visa / Mastercard)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Prepaid kredietkaarten (Visa / Mastercard)

Bericht door Pascal »

Hallo,

Wie kent dit systeem van prepaid kredietkaarten? Het betreft een kredietkaart die je op voorhand kan opladen met een bepaald bedrag, en daarna heb je in feite alle mogelijkheden zoals een gewone kredietkaart ttz, ermee betalen in en winkel oid, of iets bestellen via internet edm.

Ik heb ook begrepen dat die niet op naam staat en dat je die dus in feite cadeau kan doen aan iemand anders. Dus ik koop die en zet er een bepaald bedrag op en geef die aan iemand die de kaart kan opgebruiken!
Je kan niet in het rood gaan en zodra je de kaart terug oplaadt -nadat je op nul was komen te staan, kan je terug kopen....

Ik heb op het internet gevonden dat dit in Amerika kan, maar kan niets voor België terugvinden.
Weet iemand iets meer?

Hartelijk dank,

Pascal
6foot6
Amerika-expert

Re: Prepaid kredietkaarten (Visa / Mastercard)

Bericht door 6foot6 »

hwif
Laatst gewijzigd door 6foot6 op 09 jun 2007, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
6foot6
Amerika-expert

Re: Prepaid kredietkaarten (Visa / Mastercard)

Bericht door 6foot6 »

Pascal schreef:Hallo,

Wie kent dit systeem van prepaid kredietkaarten? Het betreft een kredietkaart die je op voorhand kan opladen met een bepaald bedrag, en daarna heb je in feite alle mogelijkheden zoals een gewone kredietkaart ttz, ermee betalen in en winkel oid, of iets bestellen via internet edm.

Ik heb ook begrepen dat die niet op naam staat en dat je die dus in feite cadeau kan doen aan iemand anders. Dus ik koop die en zet er een bepaald bedrag op en geef die aan iemand die de kaart kan opgebruiken!
Je kan niet in het rood gaan en zodra je de kaart terug oplaadt -nadat je op nul was komen te staan, kan je terug kopen....

Ik heb op het internet gevonden dat dit in Amerika kan, maar kan niets voor België terugvinden.
Weet iemand iets meer?

Hartelijk dank,

Pascal
Die bestaan al minstens een jaar, ik heb er destijds naar gekeken maar schrok van de kosten, zo'n €40,00 meen ik me te herinneren.
Bovendien is het gebruik beperkt, borg bij autohuur was bv niet mogelijk
Alleen te koop in Amerika
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Als een mastercard of visa niet op naam staat dan kun je toch problemen krijgen met betalen. Want sommige winkels controleren mbv je ID kaart ;-). Zo'n handtekening is namelijk niets waard :).

Laatst werd ik nog geweigerd bij de mediamarkt kassa. Ze hadden mijn cc, ID kaart en toen bleek dat de handtekening op mijn cc niet overeen kwam. Hoewel de naam op de kaart en ID wel hetzelfde waren :-).
Ik heb er namelijk opstaan dat ze om mijn ID kaart MOETEN vragen. Maar dat bleken ze toch niet te snappen. Ga denk ik toch maar weer gewoon een handtekening erop zetten. Dan maar iets fraudegevoeliger.
- Mike
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer