Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto's en commentaar Meet-up Utrecht 30 oktober

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Foto's en commentaar Meet-up Utrecht 30 oktober

Bericht door rene.jager »

Hier alvast de foto's die ik heb gemaakt.

Afbeelding
Hekkie en Rverhoog
Afbeelding
Markro en Rob
Afbeelding
Frank en Anice (van den Boer)
Afbeelding
Ger en Marjon (Vana)
Afbeelding
Kansas Wizard en Made in Holland
Afbeelding
Eaglelgae en MrOrange
Afbeelding
Markro en zijn vrouw Rina
Afbeelding
Taxas Cowboy en rene.jager
Afbeelding

Afbeelding
Rob, Dennis en Coyote (op de rug Nikki79 en aanhang)
Afbeelding
Naast Marjon, Annie, de vrouw van Rob
Laatst gewijzigd door rene.jager op 31 okt 2004, 12:41, 6 keer totaal gewijzigd.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heel leuk, Rene! Ik hoop dat er nog meer volgen en een uitgebreid verslag van de avond voor ons zielige achterblijvers :cry: . Zonder gekheid, heel leuk om de gezichten bij de namen te zien! Zo te zien was het erg gezellig.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Altijd lachen om eens een gezicht te zien bij een naam, ziet er gezellig uit in ieder geval!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Het was absoluut een geslaagde avond. De tijd is omgevlogen. Zeker als je bedenkt dat je met iedereen wel even van gdachten wilt wisselen. We hadden een relatief kleine groep, maar ondanks dat heb ik niet eens iedereen gesproken. Voordeel is dan wel dat het belang van een vervolg groot is. :wink:

Dus iedereen bedankt voor de gezellige avond. En Hekkie.... bedankt voor het drankje. Mijn stem heb je alvast weer bij de volgende verkiezing :mrgreen:
Oh ja,.. en dat "Amerikakenner" heeft Dennis toegevoegd voor leden met meer dan 250 berichten. 8)
Gerlien
Amerika-ontdekker

Bericht door Gerlien »

Hoi allemaal,

Wat een leuke foto's! We vonden het erg jammer dat wij niet konden, we hadden al afgesproken om naar The Corrs in Ahoy te gaan. Het is inderdaad leuk om de foto's bij de namen te zien. Je maakt je toch een bepaalde voorstelling hoe de mensen eruit zien. Leuk ook om Texas Cowboy weer eens op de foto te zien, hoe heeft hij het gehad in Texas? Het aardige was dat ik (Ger) hem al kende en er pas later achter kwam dat hij Texas Cowboy op het forum was. We hadden nog een beetje een stille hoop hem bij de Grand Canyon te zien.

Groeten, Ger en Lieneke
Be bear aware!
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Hallo allemaal,
Leuke foto's! Zo te zien hebben jullie het heel gezellig gehad.
Nu vind ik het nog spijtiger dat we er niet bij waren. :(
Wanneer is de volgende avond??? :D
groetjes van Carola
P.S. Ik ben benieuwd naar het verslag
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Zaterdag 30 oktober 2004.

Wij gingen met de trein naar Utrecht-centraal en zagen bij het verlaten van het station, aan de Jaarbeurs kant, het restaurant Diner 66 direct voor ons op het plein.
Neon verlichting voor de ramen en binnen was het leuk ingericht met allerlei Amerikaanse items uit de vijftiger jaren van de vorige eeuw, zoals een jukebox, benzinepomp, diverse uithangborden, foto’s, autonummerplaten uit diverse staten, olie-en benzineblikken, tafels met banken en losse krukken, enz.
Al met al een leuke en gezellige ambiance.
Voor de AA-groep waren een aantal tafels bij elkaar gereserveerd.
Niemand hadden wij eerder ontmoet, maar de begroeting met de anderen was allerhartelijkst. Opeens kregen de internetnamen een gezicht. Een enkeling herkenden wij van hun foto’s op het internet. Een bijzonder aparte ervaring. Het was een gemêleerd gezelschap, ook qua leeftijd.
Het moet voor Dennis toch ook wel heel apart geweest zijn, om deze groep mensen bij elkaar te zien, die ontstaan is doordat hij ooit een website is begonnen en daar later een forumsite aan gekoppeld heeft.
Wij bestelden wat te drinken, maakten verder kennis en praatten honderd uit over onze gezamelijke passie: reizen, en dan in het bijzonder naar en in Noord Amerika.
De menukaart was uitgebreid en met eventuele dieetwensen werd prima rekeninggehouden.
Wij aten een heerlijke maaltijd en de bediening was goed.
Veel werd er over en weer verteld over de reizen, die wij al gemaakt hadden en die wij nog willen doen. Er werd gesproken over onze reis- en fotoverslagen, er werden foto’s bekeken, ideeën uitgewisseld over bezienswaardigheden, er kwamen landkaarten op tafel en routes werden doorgenomen en van commentaar voorzien. Ook werd er gesproken over onze kinderen, werk en woonplaatsen.
De tijd vloog voorbij en het was al gauw laat. Omdat wij van het openbaar vervoer afhankelijk waren liepen wij om 23.30 uur weer richting het station en tot onze spijt moesten wij constateren, dat wij niet eens met iedereen hebben gesproken.
Al met al kijken wij terug op een bijzonder geslaagde avond, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Dank aan een ieder die met de organisatie van deze meet-up is bezig geweest.

Marco en Rina.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door rverhoog »

Erg leuke foto's!! Bedankt! Ik vond het gisteren een zeer geslaagde meeting. Veel nieuwe gezichten en veel enthiousiaste verhalen gehoord over Amerika. Ook de locatie vond ik erg goed voor zo'n meeting. Goed eten en een echte Amerikaanse omgeving. Met dank aan de goede organisatie van deze avond!!!

Ronald
:) :)
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik moet eerlijk bekennen dat ik van tevoren geen idee had wat ik moest verwachten en dus enigszins zenuwachtig naar Utrecht reed. Toen ik echter "fashionably late" rond 18:25 uur als laatste binnen kwam wandelen (ik stond in 8 km file door een ongeluk op de A12), bleek die angst helemaal ongegrond.

Ik vond de diversiteit van de groep van 20 mensen leuk en opvallend... er waren mensen van alle leeftijdsgroepen, achtergronden en interesses. Natuurlijk hebben we allemaal "Amerika" als hoofdinteresse, maar ik vond het erg leuk om de ene persoon over Nationale Parken in het noordwesten van de VS te horen vertellen, een ander over de Amerikaanse politiek, en dan weer over het nut van routekaarten, terwijl er her en der ook fotoboeken en kaarten van de VS te zien waren.

Maar natuurlijk werd er ook over zaken gesproken die niet met Amerika te maken hadden, zoals het werk dat we deden en welke andere interesses we hadden.

Zoals iemand hierboven al meldde, was het voor mij een vreemde ervaring om te realiseren dat deze meetup het resultaat is van een forum dat ik opgezet had. Toen ik in september 2003 het forum opende, had ik nooit durven dromen dat zo'n meetup ooit plaats zou vinden! Maar zeker nu ik al deze mensen, hoe kort ook, even heb mogen leren kennen, ben ik erg blij dat ik dit wel gedaan heb.

Ik vind het erg jammer dat ik niet met iedereen zo uitgebreid heb kunnen spreken als ik gewild had. De avond was er simpelweg te kort voor, ook al hadden we dan 6 uur de tijd (die overigens omgevlogen zijn). Onder andere met Frank (een echte cowboy!) en Anice (anice van den Boer), Marjon en Ger (vana), Marjan (hekkie), Ronald (rverhoog), Marco en Rina (markro), en Rob en Annie (Rob) had ik nog graag meer willen spreken omdat ik nauwelijks de kans heb gehad om dit te doen.

Maar ja, het was gewoon onmogelijk om met iedereen maar kort te spreken - je raakte vanzelf in een lang gesprek betrokken omdat je zoveel ervaringen uit te wisselen hebt. Onder andere met Nikki en haar vriendin (Nikki79), Roland (Coyote), Haye (TC), Heino (KW), Leon (Made in H), René (definitely de leukste thuis!), Anneke (eagle) en haar vriend was ik zó in lange, erg gezellige gesprekken verwikkeld.

Wat een leuke groep mensen... echt ongelooflijk. Het is geen wonder dat dit het gezelligste Nederlandstalige Amerikaforum is, dat kan bijna niet anders met deze mensen! Ik hoop, dat ik iedereen die op de meetup was, later nog eens zal ontmoeten, want dat zal ongetwijfeld heel gezellig zijn. Jullie zijn in ieder geval allemaal van harte welkom in Kentucky, straks! :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
MrOrange
Amerika-newbie

Bericht door MrOrange »

Hoi Allemaal,

Het was zaterdag avond erg gezellig! Ik heb veel geleerd en veel mooie verhalen gehoord. Ik was volgens mij wel de enigste die nog nooit op het forum was geweest :oops: . Ik ben dus Roland, niet 'de Roland' ook niet 'Ronald' maar diegene links op deze foto (de aanhang :P )

Afbeelding

Anneke (eaglelgae) had me op de hoogte gebracht van deze meeting. En omdat ik het leuk vind om over de VS en reizen te praten, leek mij het wel wat om mee te gaan. Ik vond het achteraf alleen jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken, maar daar hadden we helaas ook de tijd niet voor. We moesten zorgen dat we nog een trein naar huis hadden :P .

Ik denk dat ik binnenkort eens door het forum ga bladeren. Kan ik de volgende keer ten minste een beetje mee praten :roll: :P .
How smooth must be the language of the whites, when they can make right look like wrong, and wrong like right.
Made in Holland
Amerikafan

Bericht door Made in Holland »

Al met al een geslaagde avond wat zeker in de toekomst een vervolg mag hebben. :D
(zoals je kunt zien heb ik uitgevonden hoe de smilies eindelijk werken, nog bedankt daarvoor).

Leon
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ja, wat moet men hier nog aan toevoegen, heel gezellig veel te kort om met iedereen te praten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Hopelijk is iedereen goed thuis gekomen, wij hadden op te terugreis bijna het hele stuk veel mist dus heeft Annie voorzichtig gereden jammer dat je van die gekken hebt die ook in de mist 150 KM per uur willen rijden.
Wat ons aangaat mag deze avond een jaarlijks terugkerend evenement worden.
Gr.
Rob (en Annie)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

ook ik heb enorm genoten van een super gezellige avond.

De locoatie vond ik perfect passen bij onze passie: Amerika! Een geheel in Amerikaanse stijl ingericht restaurant in hartje Utrecht. Esther, heel goed gevonden! :doublethumb:

Grappig vond ik het toen ik bij aankomst gelijk door René herkend werd van foto's van mijn site. Er was geloof al enige verwarring ontstaan met Roland a.k.a. MrOrange ons nieuwste forumlid... :lol: Door de hartelijke begroeting van iedereen was het alsof ik iedereen al jaren kende. De geprekken kwamen gelijk goed op gang.

Zoals door anderen ook al aangegeven heb ook ik niet met iedereen kunnen bijpraten. Daar was de avond gewoonweg te kort voor... :wink: Om 0.00 uur werden de laatsten, vriendelijk doch dringend verzocht af te rekenen. :cry: Was dit niet gebeurt dan waren we waarschijnlijk tot diep in de nacht blijven zitten, zo gezellig was het.

Mocht er ooit een Award voor "Best gekleed forumlid" komen, dan weet ik al wie dat gaat worden. Frank, perfect zoals je in stijl gekleed was!

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor de leuke avond en wat mij betreft, krijgt deze avond zeker een vervolg.

Groet,

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Ook de laatste namen ge-update onder de foto's. :wink:
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Ik ben alweer bijna de laatste om te reageren, maar ja. Het was een zeer geslaagde avond en ik heb het reuze naar mijn zin gehad. Heel leuk om iedereen een keer te ontmoeten en te kunnen kletsen over vanalles en nog wat. Zoals hierboven al gezegd was het jammer dat we niet met iedereen echt gesprekken hebben uitgewisseld, maar ik vond het ook heel leuk om met een aantal mensen wat diepgaandere gesprekken te voeren. Leuk om Dennis nog te kunnen ontmoeten en spreken voor zijn spannende avontuur. Veel succes nog!
Hopelijk kunnen de mensen die nu iets anders hadden de volgende keer aanwezig zijn.
Al met al een prachtige avond en zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb in ieder geval genoten!
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Gezellige foto's René heb je gemaakt. En zo snel geplaatst. Klasse!
Roland en ik zaten ze hier om 2 uur vannacht al te bekijken.
Enne.....ik hoop dat het drankje smaakte en het "verdriet" wat heeft weggenomen :lol:

Het is al genoemd door de anderen, maar ook ik vond de avond zeer geslaagd en veel te kort eigenlijk. Ik heb ook niet met iedereen kunnen kletsen helaas, maar Roland en ik hebben elkaar op de terugweg aardig "bijgepraat" (is dat roddelen?) :nana:
Ook heb ik bijzonder genoten van de prachtige scrapboeken die Anice gemaakt had van hun reis (mijn complimenten) en de mappen met grote foto's van Marco en Rina. Wat kunnen jullie geweldig fotograferen!!
Al met al een zeer geslaagde en gezellige avond.

Groetjes Marjan

P.S. Roland (MrOrange) welkom bij de club!
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wat een leuke foto's Rene.
Ger en ik vonden het heel gezellig gisteravond. Leuke gesprekken gehad met Anice en Frank en hun schitterende scrapbook bekeken (hoe ze dat zo snel voor elkaar heeft, ik heb nog niet eens een fotoalbum gekocht :( )
Ook hebben we gezellig gepraat met Rina en Annie en de mooie grote foto's van Marco bekeken.Verder hebben we helaas iedereen maar kort kunnen spreken, daar was de tijd tekort voor.

Diner 66 was heel leuk, met de jukebox, foto's en de bekende rode banken, ik kreeg direct weer heimwee naar Mel's Diner in Placerville.

Dennis ik vond het erg leuk om jou zo vlak voor je vertrek naar de VS toch een keer in levende lijve te kunnen zien, en ik denk dat je trots op je forum kan zijn, want ik heb gisteravond alleen maar leuke, enthousiaste mensen gezien.

Wat ons betreft is deze avond zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Marjon en Ger
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Als ik dit zo hoor heb ik echt wat gemist. Had er graag bij willen zijn, de volgende keer ben ik van de partij!

En Dennis, verstop je niet zo goed op de foto :lol: De foto's blijven leuk, je vormt je toch een beeld van personen, en ik moeten zeggen bij velen komt het enigzins overeen. Toch grappig dat dat kan aan de hand van een simpele post.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Haha, ik heb toch niet goed genoeg mijn best gedaan blijkbaar, want je hebt me toch gevonden! :wink:
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Dit is toch wel erg melig, het ziet er erg gezellig uit. Leuk dat deze meetup van de grond is gekomen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer