TV Tips - Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 4011
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Loek »

Nati schreef:Oei ,het zag er nochtans veelbelovend uit :o
Ik ga het toch eens bekijken maar om daarna misschien ook wel af te haken :wink:
Hier in de US is PanAm na een seizoen al gecancelled, dus ik zou er niet teveel moeite in investeren.

Boardwalk Empire heb ik op HBO gekeken, maar ik vond er niet veel aan en heb het opgegevn. Het begon veelbelovend maar werd later nogal afgezaagd en de vaart was er helemaal uit.
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Staceybeesie »

Jostravels schreef: Ik ben in de verkeerde tijd geboren... Dus ik blijf toch kijken!
Je zou de film "Midnight in Paris" eens moeten kijken. De hoofdrolspeler gaat in verschillende tijdperken terug omdat hij denkt dat die tijden veel mooier zijn dan de tijd waar in hij nu leeft.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Elisa
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 15 aug 2010, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Elisa »

Is al eens gezegd geweest maar vanavond is het de aflevering van Tomtesterom waarin hij probeert El Capitan in Yosemite NP te bedwingen. Vanavond om 20u30 op één (vrt - België).
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Gebruikersavatar
Nati
Amerikakenner
Berichten: 1109
Lid geworden op: 24 mei 2005, 16:40
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: aan de Nederlandse /Belgische grens

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Nati »

Op diezelfde Vlaamse tv zender is er om 22.15u de documentairereeks 'Wereldsteden' en vanavond gaat het over New York. Hierin geeft Griff Rhys Jones een andere kijk op deze wereldstad.
Gebruikersavatar
LeenG
Amerika-expert
Berichten: 3722
Lid geworden op: 18 sep 2008, 11:21
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: België

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door LeenG »

Eliza schreef:Is al eens gezegd geweest maar vanavond is het de aflevering van Tomtesterom waarin hij probeert El Capitan in Yosemite NP te bedwingen. Vanavond om 20u30 op één (vrt - België).
indrukwekkende beelden en prestatie!
Gebruikersavatar
markgoestoamerica
Amerikakenner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2012, 16:52
Locatie: Utah Greater SLC
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door markgoestoamerica »

Ik heb begrepen dat HBO ook in NL komt (via Ziggo)
5 HBO kanalen...

Ik hoop dat het de US kanalen zijn en niet vernederlandst.... (al heb ik geen Ziggo maar Sateliet)
If you can dream it...
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door vana »

Sterker nog, HBO is al bij Ziggo en het zijn 3 kanalen.
Gebruikersavatar
LeenG
Amerika-expert
Berichten: 3722
Lid geworden op: 18 sep 2008, 11:21
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: België

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door LeenG »

Op de zender Acht loopt het programma "New York Confidential" zeer goed reis/docu programma over New York, wijk per wijk
http://www.acht.tv/nl/programmas/docu/newyork/ Schitterende tv, veel achtergrondinfo en per wijk laten ze veel locals aan het woord :thumbup:

http://sales.arte.tv/detailFiche.action?programId=2439
Gebruikersavatar
Dikkie
Amerikakenner
Berichten: 430
Lid geworden op: 24 mar 2008, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Dikkie »

Ik weet niet of op één van die zenders de serie "Boss" wordt uitgezonden, maar dat vind ik echt een verrassend goede serie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Boss_(TV_series)
Gebruikersavatar
Elisa
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 15 aug 2010, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Elisa »

Vandaag, 8 april, op één: reportage over route 66 om 22u10!

"Britse reisreportagereeks (ITV, 2011) waarin Billy Connolly met een trike langs de historische autoweg in de Verenigde Staten reist."
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door ned in MO »

Nieuwe serie van betty White waar ouderen de jongeren pranken. Hij was leuk. Betty white's off their rockers
Gebruikersavatar
DVDGuy
Amerika-expert
Berichten: 3415
Lid geworden op: 04 aug 2010, 06:46
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Bergen op Zoom

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door DVDGuy »

Dikkie schreef:Ik weet niet of op één van die zenders de serie "Boss" wordt uitgezonden, maar dat vind ik echt een verrassend goede serie.
[/url]
Vanavond het laatste deel van A Gifted Man kijken en dan aansluitend Boss proberen.
SuuSje
Amerikafan
Berichten: 191
Lid geworden op: 08 feb 2012, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Heerhugowaard

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door SuuSje »

Het komt een beetje laat, maar vannacht om 1 uur op Travel Channel: Globe Trekker Las Vegas. Ik heb laatst de SF aflevering gezien, die was onwijs leuk, dus deze vannacht ook maar kijken :)
Marit01
Amerikafan
Berichten: 160
Lid geworden op: 19 jan 2012, 18:09
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Marit01 »

Vanaf dinsdag 10 Juli een nieuwe serie op National Geographic, het gaat voornamelijk over de dieren die er leven.
Voorstukje zag er (voor mij in iedergeval) veelbelovend uit!

Untamed Americas
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Hinko »

Vorige week was de eerste aflevering al. Het ging toen over bergen.
Leuke en mooie serie. Ga zeker weer kijken.
Gebruikersavatar
sandesign
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 jan 2011, 15:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

TV programma "Untamed Americas" op NGC

Bericht door sandesign »

Gisteravond heb ik een herhalingsuitzending gezien van "Untamed Americas" op National Geographic Channel.
Het is een natuurserie over Amerika, best interessant en mooie beelden van Amerika.
Morgen om 21.00 uur begint weer een nieuwe aflevering.
Habi
Amerikafan
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 feb 2010, 22:02

Re: TV programma "Untamed Americas" op NGC

Bericht door Habi »

sandesign schreef:Gisteravond heb ik een herhalingsuitzending gezien van "Untamed Americas" op National Geographic Channel.
Het is een natuurserie over Amerika, best interessant en mooie beelden van Amerika.
Morgen om 21.00 uur begint weer een nieuwe aflevering.
en om 23.00 uur de herhaling :wink:
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD

http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
markgoestoamerica
Amerikakenner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2012, 16:52
Locatie: Utah Greater SLC
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door markgoestoamerica »

Ja hoe kwallen onderwater leven.... :roll:
hoopte eigenlijk meer op echt amerikaanse natuurgebieden, niet de beesjes die in amerika leven...
If you can dream it...
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door SpaceAce »

Kán wellicht interessant zijn...

Nederland 3 & Z@pp | 15-07-2012 | 22:35 - 23:25
Spuiten en Slikken Op Reis

Manuel Broekman, Nicolette Kluijver, Geraldine Kemper en Filemon Wesselink gaan de grens over, op zoek naar opmerkelijke verhalen over seks en drugs. De vier BNN-presentatoren reizen van Noorwegen tot Japan en van Colombia tot de Filippijnen om confronterende en openhartige reportages te maken. Hoe gaat men om met seks en drugs in andere culturen en wat zegt dat over een land? In iedere aflevering komen twee landen aan bod. -Geraldine vliegt naar Amerika's meest ruimdenkende stad: San Francisco. Daar dompelt ze zich onder in de meest vrije vormen van seks. Zo leert ze de natuur op een erotische manier kennen tijdens een workshop eco-seks, waar mensen seks hebben met bomen en planten. Ook leert ze tijdens een cursus hoe je als vrouw het beste je man kunt bevredigen met een voorbinddildo. -Nicolette is in de hoofdstad van Kenia: Nairobi. Het land van het megasterke en gevaarlijke, maar ook legale, drankje chang'aa. Van de 40 miljoen inwoners van Kenia leeft bijna de helft in armoede en voor zo'n drankje betaal je slechts 15 cent. Het grote nadeel is alleen dat je van dit drankje blind kunt raken en uiteindelijk zelfs dood kan gaan. Nicolette bezoekt een illegale brouwerij in een sloppenwijk en ziet de gevaren van de drank als een man naast haar knock-out gaat. Presentatie: Manuel Broekman, Nicolette Kluijver, Geraldine Kemper, Filemon Wesselink.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Joyco
Amerikafan
Berichten: 174
Lid geworden op: 06 jan 2012, 17:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Joyco »

Even een vraagje, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen;)

Een tijdje geleden hoorde ik van iemand (geen idee meer wie) over een uitzending van een Nederlands TV-programma. In dit programma was een bekende Nederlandse kok (ofzo) naar Las Vegas geweest om een kijkje achter de schermen van de restaurants in LV te geven. Het ging dan voornamelijk om de kwaliteit van de verschillende buffetten. Heeft iemand dit toevallig gezien, of er over gehoord? Ik zou het leuk vinden om te bekijken, maar hoe ik ook google, ik kom niks tegen over een tvprogramma over buffetten in LV.

Volgens mij zei diegene dat het een soort van smaakpolitie was, maar hier kom ik ook al niets op tegen. Ik hoop dat julie kunnen helpen!

Groetjes Joyce
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer