TV Tips - Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Tamaraaa
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 feb 2022, 18:37
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Tamaraaa »

Ik kijk nu Our Great National Parks, een nieuwe serie op Netflix met commentaar van Obama. Dit gaat echter over National Parks over de hele wereld. Weet iemand of er ook zoiets is maar dan over parken in de VS? Bijvoorbeeld over het ontstaan enzo?
2019: New York City
2021: Lexington, Nashville & Chicago
2022: Roadtrip westkust
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Corv »

Ik ben nu op RTLZ 'Campers: Van vouwwagen tot villa' aan het kijken. Vorige week aflevering 1+2, vandaag 3/4/5. Volgende 2 woensdagen de rest van de 10 afleveringen. Over reizigers in de USA en Europa met RV's en campers.
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door vana »

Vanaf 20 maart "Wie is de Mol België."
Dit keer speelt het in de USA. De eerste aflevering speelt zich af in Sedona.
Op NPO 3 (NPO start)
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door IngridUSA »

Klopt! Er is hier ook een (Wie is) De Mol topic. Maar elke aflevering is maar 1 week te bekijken, dus de eerste nu nog 3 dagen. Ook veel met een drone gewerkt. Prachtige omgeving en mooie beelden.
terralinda
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door terralinda »

Iemand ook problemen met het terug kijken van Wie is de Mol via NPO start? Je moet nu een betaald NPO plus account hebben. Iemand een ander idee waar te kijken?
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door IngridUSA »

Ik kijk altijd hier:
www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s11/d ... 5#autoplay
Je moet alleen even een account aanmaken met e-mailadres en wachtwoord en dan kun je kijken. Ook de vorige seizoenen nog 😃
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Corv »

Ik was van de week gestopt met Netflix, en probeerde eergisteren maar eens 2 weken gratis Videoland. Vooral omdat ik eindelijk wel eens het laatste seizoen van The good fight wilde zien. Kwam vanacht toevallig seizoen 2 van het programma Expeditie Gooris tegen, roadtrip LA -Las Vegas. Geweldig!
Kobe Bryant
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 mei 2015, 21:24
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Kobe Bryant »

Hier is een aardige tv-tip:

Boston Celtics - Miami Heat Eastern conference finals game 7. Maandag op dinsdagnacht (2.30 uur NL-tijd / 8.30 PM ET)
Ook gewoon in Nederland te zien, bijv. via ESPN.

Miami stond 3-0 voor in de series, nu is Boston teruggekomen tot 3-3. Nog nooit heeft een team een series gewonnen na een 3-0 achterstand. Er kan dus geschiedenis geschreven worden.

Mocht je tijd over hebben, kijk dan eerst game 6 van afgelopen nacht terug. Waanzinnig einde.
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Corv »

Vanavond om 20.30 op net5 'Nomadland'.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door kastelke »

Ik ben bijna zeker dat het hier al eens gemeld is, maar indien niet:
Yellowstone (Prime / Paramount). Prachtige landschappen. Ik twijfelde of ik verder wou kijken na aflevering 1 en 2, maar aangezien ik niets anders te doen had, keek ik maar verder. Geen spijt!
Designated Survivor (Netflix). Ik denk dat we allemaal wel een president/leider willen die geen politicus is.

Kunnen jullie dit in Be/Nl zien?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Mrvanilla »

Yellowstone kan tegenwoordig ook in Nederland bekeken worden, via SkyShowtime. Schitterende serie inderdaad. De prequel 1880 vond ik ook enorm indrukwekkend, geeft een mooi beeld van de westwaartse expansie.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door bedeve »

Corv schreef:
08 sep 2023, 20:01
Vanavond om 20.30 op net5 'Nomadland'.
Gelukkig ook via de streamiing providers ....wat een prachtige film
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door IngridUSA »

Ik werd gewezen op onderstaande Netflix serie Somebody feed Phil: https://www.netflix.com/nl/title/801466 ... p=81637828
Niet alleen de eet-scene maar ook sfeerbeelden van (eet)cultuur in een bepaalde stad. Voor de USA o.a. de foodtrucks van Portland, maar ook Philadelphia, Austin, Nashville, San Francisco, Hawaï, New Orleans, Chicago en New York. Buiten dat ook nog diverse andere steden en landen wereldwijd. Ook leuk om te zien als je er al geweest bent en je kunt gericht zoeken naar welke bestemming je wil zien.
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Corv »

Zojuist op NPO3 'Where the wild men are'. Over een vrouw van 69 die als modern nomad in een omgebouwd busje leeft in de woestijn in Arizona.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 887
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door Trom »

Voor onze komende trip hebben we de serie Yellowstone (Kevin Costner) gekeken. Prachtige serie met mooie beelden maar het gaat niet over het Yellowstone park. De serie heeft ook 2 prequels.
De serie 1883 vonden wij heel erg indrukwekkend. Het gaat over de tocht van een groep langs de Oregon trail. De serie 1923 (Helen Mirren/Harrison Ford)combineert prachtige beelden uit Afrika met het leven van ranchers en indianen.
De series zijn te zien via b.v. Ziggo Skyshowtime.

De serie Big little lies (HBO) speelt aan de westkust in de buurt van Monterey. De Bixby brug komt regelmatig in beeld. Naast prachtige natuur is er een boeiend verhaal en een topcast (Nicole Kidman/Reese Witherspoon/Lara Dern/Alexander Skarsgård/Meryl Streep)
roberto101
Amerikafan
Berichten: 120
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door roberto101 »

1883 vonden wij ook heel goed inderdaad, gaf een goed beeld van hoe zwaar de tocht van die mensen moet zijn geweest in die tijd.
Weet niet of ie hier al eens genoemd is, maar ik vind de serie Bosch op Prime LA heel mooi weergeven, ik heb zelf niet perse een sterke klik met LA als stad, maar de serie geeft mij vaak gevoelens van heimwee naar Amerika :)
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer