Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bekendmaking locatie AllesAmerika.com meetup + inschrijving

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bekendmaking locatie AllesAmerika.com meetup + inschrijving

Bericht door Dennis »

Hallo iedereen,

Dan nu de bekendmaking van de belangrijke informatie over de AllesAmerika.com meetup 2004! De stemmen zijn geteld en de datum wordt...

Datum: zaterdag 30 oktober 2004

Tijd: 's avonds (specifieke tijd volgt)

Locatie: "Diner 66", Jaarbeursplein 31 in Utrecht (vlakbij het treinstation, letterlijk 2 of 3 minuten lopen), website: http://www.diner66.net/

Activiteit: kennismakingsborrel gevolgd door eten (mag a la carte, dus iedereen kan uitkiezen)

Kosten: afhankelijk van wat je van het menu uitkiest (kosten variëren tussen 5 en 20 euro voor een maaltijd)

Met heel veel dank aan Esba, die bij de Diner 66 is langsgeweest en heeft geverifieerd of de locatie geschikt was voor ons uitje! We kunnen in ieder geval de beschikking krijgen over 1 of 2 grote tafels, zodat we met het hele gezelschap bij elkaar kunnen zitten.

Wil je je inschrijven?

Dat kan! We hebben ruimte voor 30 tot 35 personen en er geldt bij de inschrijving "first come, first serve". In eerste instantie willen we het aantal personen buiten jezelf dat je mee mag nemen beperken tot één; als er stoelen over zijn na de inschrijvingsperiode, kunnen die door extra aanhang opgevuld worden.

De inschrijving is verlengd tot 28 september. We moeten wel snel reserveren, dus hoe eerder je reageert hoe beter!

Hoe schrijf je jezelf in?

1) Stuur een mailtje met als ontvangers < dennis@allesamerika.com >. Meld daarin dat je wil deelnemen aan de meetup en met hoeveel personen (1 of 2). Geef ook je contactinformatie door (naam, naam eventuele extra gast, adres, tel. nr., e-mailadres, etc.)

2) Je inschrijving zal z.s.m. bevestigd worden (uiterlijk begin volgende week). In de loop van die week zul je ook een routebeschrijving krijgen en worden de details van de tijden etc. naar je toegemaild.

Vragen? Ik ben weer bereikbaar per e-mail, dus ik kan vragen beantwoorden.

Het is van groot belang dat je je zo snel mogelijk inschrijft. We hebben een minimumdrempel gezet voor doorgang van dit uitje, dus hoe sneller we weten of die drempel gehaald wordt, hoe beter!

Ik ben erg benieuwd... we kregen begin dit jaar erg veel positieve reacties, dus dit kan erg gezellig worden. :D Schrijf je dus meteen in!

P.s.: Is er nog iemand op dit forum die je weleens in het echt zou willen spreken, maar die dit bericht misschien nog niet gezien heeft? Mail hem/haar dan meteen en geef het door. Geen spam, please! Alleen bekenden mailen die lid zijn van dit forum.
Laatst gewijzigd door Dennis op 07 feb 2005, 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Hoi allemaal,
Ik heb me ingeschreven! Nog even een vraagje aan andere meetup-gangers. Is er iemand die vanuit de omgeving Eindhoven naar Utrecht gaat? Of iemand die in die omgeving komt op weg naar Utrecht? Misschien kunnen we samen reizen.
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

:( Juist de leden met de grootste inbreng op dit forum zullen verstek moeten laten gaan. De forumleden uit Amerika zelf....

.....of mogen we op een verrassing rekenen? :D Het zou mijns inziens de feestvreugde wel verhogen! :beerchug:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

sorry ben pas 19 november in NL. Was wel lachen geweest, misschien een keer in de VS :?: :?: :?:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Anita

Bericht door Anita »

Ik vind het jammer dat we er niet bij kunnen zijn, maar wij zitten dan in AMERIKA!!! :dance: Kijk, da's beter he!!!

Ik wens jullie in elk geval heel veel plezier, hopelijk word het een succes. Zo ja, dan komt er volgend jaar misschien weer een meet-up en kunnen wij ook komen!

Ennehh.... Richard: is bijna niet te doen om in Amerika iets te regelen natuurlijk, maar ik zou het wél leuk vinden: simultaan meeten! Op 30 oktober zijn wij in San Diego, wie toevallig ook?!

Anita
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Helaas moet ik ook verstek laten gaan, ik ben pas mid December in NL.

Veel plezier met zun allen natuurlijk. 8)

/PeeJay
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Wat jammer, net dat weekend kan ik niet. :lol:

Ik wens iedereen een hele leuke avond toe met veel mooie verhalen over de USA. Neem vooral foto's mee, dan hebben jullie wat te doen. ;)

gr. Redneck
Georgia on My Mind
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

zal het voor mij eigenlijk ook interessant zijn.
De reizen naar Amerika zijn natuurlijk te vet, gaaf, cool of gewoon leuk :lol: Maar wat dat betreft kan ik weinig, nouja niks, inbrengen.
eaglelgae
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

freekb2 schreef:zal het voor mij eigenlijk ook interessant zijn.
De reizen naar Amerika zijn natuurlijk te vet, gaaf, cool of gewoon leuk :lol: Maar wat dat betreft kan ik weinig, nouja niks, inbrengen.
Je kunt altijd ideeen opdoen en gezellig kletsen met mensen met dezelfde interessen. Dat vind ik altijd wel leuk.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Volgens mij is jou bijdrage aan dit forum meer dan gemiddeld. Dus ben je voor mij op de meeting meer dan :welcome:
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

rene.jager schreef:
Volgens mij is jou bijdrage aan dit forum meer dan gemiddeld. Dus ben je voor mij op de meeting meer dan :welcome:
Dan moet ik maar eens mijn agenda er bij pakken
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Het gaat er toch niet om wie de meeste reizen heeft gemaakt naar de V.S., maar om de gemeenschappelijke interesse die je deelt met anderen? Of zie ik dat verkeerd? :wink:

gr. Redneck
Georgia on My Mind
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Redneck schreef:
Het gaat er toch niet om wie de meeste reizen heeft gemaakt naar de V.S., maar om de gemeenschappelijke interesse die je deelt met anderen? Of zie ik dat verkeerd? :wink:

gr. Redneck
Ja dat is waar, mijn interesse voor Amerika gaat niet veel verder dan de politiek, en dit terwijl de meeste op dit forum toch voor de reizen gaan.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Redneck schreef:

gr. Redneck
Mijn mening:
:beerchug: en :doublethumb:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik weet niet wanneer ik weer in Nederland zal zijn :(. Wel ben ik eind november in Londen als mensen nog zin hebben ons daar op te zoeken, het is in ieder geval dichter bij :D.
Maar ik wens iedereen een heel gezellige avond en hoop een verslag te lezen na afloop! Die diner is kennelijk van na mijn tijd in Utrecht, want die ken ik niet en ik heb als studente jaren bij de Jaarbeurs gewerkt.
Heel veel plezier allemaal! :beerchug:
En Freek, gewoon gaan, joh, is toch leuk om te zien met wie je zoal correspondeert en politiek is ook een groot deel van "Amerika", de website heet tenslotte "AllesAmerika"!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
eaglelgae
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

freekb2 schreef:
Redneck schreef: Het gaat er toch niet om wie de meeste reizen heeft gemaakt naar de V.S., maar om de gemeenschappelijke interesse die je deelt met anderen? Of zie ik dat verkeerd? :wink:

gr. Redneck
Ja dat is waar, mijn interesse voor Amerika gaat niet veel verder dan de politiek, en dit terwijl de meeste op dit forum toch voor de reizen gaan.
We discussieren graag mee over politiek hoor. Altijd boeiend. Bovendien denk ik dat bijna iedereen die actief is op dit forum een heel brede interesse heeft in Amerika. De politiek is daar een onderdeel van. En een zeer actueel onderdeel. Ik praat er in ieder geval graag over. En waarschijnlijk kun je me ook nog vanalles leren over het onderwerp. Komen dus...! :P
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Helaas, ik ben er ook niet. Wellicht een andere keer!
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Het totaal aantal mensen dat heeft aangegeven te willen meedoen is 12, dus het lijkt erop dat de meeting klein maar fijn gaat worden. Ik ben van plan vandaag of morgen de reservering te plaatsen bij Diner 66, dus als er nog mensen zijn die interesse hebben om mee te gaan: schrijf je nog snel in!

De inschrijvingen die we nu hebben zijn gelukkig erg divers, met een contingent jonge mensen en gezinnen uit alle delen van Nederland (van Zeeland tot Friesland), en er is zelfs een heuse Amerikaanse immigratie-advocaat bij, dus dit zou weleens de perfecte kans zijn om wat gratis advies te kunnen inwinnen. :wink: Voor wat betreft mezelf: ik ben erg benieuwd wie jullie allemaal zijn en dit kan weleens de enige AllesAmerika.com meetup in Nederland zijn waar ik persoonlijk bij ben, omdat ik per november naar Amerika verhuis.

Dus grijp nu je kans als je ook nieuwsgierig bent naar wie al die AllesAmerikaners nu eigenlijk zijn!

Voor wat betreft de meeting in Amerika: ik ben daar vanaf 9 november ook, dus misschien kunnen we eens wat op touw proberen te zetten? :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Anita

Bericht door Anita »

Dennis schreef: Voor wat betreft de meeting in Amerika: ik ben daar vanaf 9 november ook, dus misschien kunnen we eens wat op touw proberen te zetten? :D
Wat jammer! Wij gaan 6 november weer naar huis. Gaan we elkaar dan nooit ontmoeten?! :cry:

Veel plezier allemaal op de meet-up; ik zal aan jullie denken als ik in San Diego ben op de 30e!!!! :dance:

Anita
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Dennis,

Ik schijn mijn computer minder de baas te zijn dan ik had verwacht. Ik heb je dezelfde dag gemaild dat ik graag kom. Ook Esba heb ik een mailtje gestuurd. Deze schijnen niet te zijn aangekomen. :(

Ik dacht het vervolgens met een persoonliojk berichtje te doen, maar ook die poging lijkt vruchteloos. :evil:

Maar........ Ik wil ook komen!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer