Dan nu de bekendmaking van de belangrijke informatie over de AllesAmerika.com meetup 2004! De stemmen zijn geteld en de datum wordt...
Datum: zaterdag 30 oktober 2004
Tijd: 's avonds (specifieke tijd volgt)
Locatie: "Diner 66", Jaarbeursplein 31 in Utrecht (vlakbij het treinstation, letterlijk 2 of 3 minuten lopen), website: http://www.diner66.net/
Activiteit: kennismakingsborrel gevolgd door eten (mag a la carte, dus iedereen kan uitkiezen)
Kosten: afhankelijk van wat je van het menu uitkiest (kosten variëren tussen 5 en 20 euro voor een maaltijd)
Met heel veel dank aan Esba, die bij de Diner 66 is langsgeweest en heeft geverifieerd of de locatie geschikt was voor ons uitje! We kunnen in ieder geval de beschikking krijgen over 1 of 2 grote tafels, zodat we met het hele gezelschap bij elkaar kunnen zitten.
Wil je je inschrijven?
Dat kan! We hebben ruimte voor 30 tot 35 personen en er geldt bij de inschrijving "first come, first serve". In eerste instantie willen we het aantal personen buiten jezelf dat je mee mag nemen beperken tot één; als er stoelen over zijn na de inschrijvingsperiode, kunnen die door extra aanhang opgevuld worden.
De inschrijving is verlengd tot 28 september. We moeten wel snel reserveren, dus hoe eerder je reageert hoe beter!
Hoe schrijf je jezelf in?
1) Stuur een mailtje met als ontvangers < dennis@allesamerika.com >. Meld daarin dat je wil deelnemen aan de meetup en met hoeveel personen (1 of 2). Geef ook je contactinformatie door (naam, naam eventuele extra gast, adres, tel. nr., e-mailadres, etc.)
2) Je inschrijving zal z.s.m. bevestigd worden (uiterlijk begin volgende week). In de loop van die week zul je ook een routebeschrijving krijgen en worden de details van de tijden etc. naar je toegemaild.
Vragen? Ik ben weer bereikbaar per e-mail, dus ik kan vragen beantwoorden.
Het is van groot belang dat je je zo snel mogelijk inschrijft. We hebben een minimumdrempel gezet voor doorgang van dit uitje, dus hoe sneller we weten of die drempel gehaald wordt, hoe beter!
Ik ben erg benieuwd... we kregen begin dit jaar erg veel positieve reacties, dus dit kan erg gezellig worden.
P.s.: Is er nog iemand op dit forum die je weleens in het echt zou willen spreken, maar die dit bericht misschien nog niet gezien heeft? Mail hem/haar dan meteen en geef het door. Geen spam, please! Alleen bekenden mailen die lid zijn van dit forum.