Walmart bestelling

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Daan!
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:22
Aantal x V.S. bezocht: 4

Walmart bestelling

Bericht door Daan! »

Hoi Forumleden,
Eerder ben ik in een reistopic eens tegen gekomen dat het handig was om alvast een bestelling bij de Walmart te plaatsen, zodat je die alleen maar op hoeft te halen. Leek mij best handig op de dag dat we de camper ophalen en we niet heel veel zin weer hebben om nog alle spullen bij een Walmart uit te zoeken (met 2 jonge kinderen).
Nu heb ik alleen een probleem; bij het aanmaken van een account moet je een Amerikaans telefoonnummer hebben...
Iemand tips of tricks? (Een nep telefoonnummer lijkt niet mogelijk want je hebt hem nodig om hem te activeren)

Groet Daan
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7761
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Walmart bestelling

Bericht door mtl »

Telefoonnummer van de eerste camping waar jullie verblijven?
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1235
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Walmart bestelling

Bericht door IngridUSA »

Daan!
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:22
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Walmart bestelling

Bericht door Daan! »

Ah kijk dat topic is handig, ik zie nu dat je een bestelling kunt plaatsen zonder een account te hebben.

Een account kan je volgens mij niet aanmaken zonder geldig telefoonnummer, want je krijgt een activatie sms.

Helaas zie ik dat je alleen nu kunt bestellen voor pickup dezelfde dag, ik kan dus niet al een bestelling plaatsen voor pick-up over 2 weken.
Ook kan ik mijn winkelmandje niet opslaan omdat ik geen account heb.

Nogmaals zelfde vraag, iemand anders nog tips of tricks?

Edit; ah ik zie nu met de app die ik gedownload heb via de APK link in het andere topic dat mijn winkelmand wel bewaard blijft, lijkt mij dan de beste oplossing zo!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer