Problemen met een hotel in Miami Collins Avenue
Geplaatst: 12 sep 2022, 21:14
Goedenavond,
Ik heb een vraagje m.b.t. problemen die wij hebben gehad in een Hotel in Miami Collins Avenue (om niet gelijk het hotel te noemen)
Wij zijn een gezinnetje met een kind van 3 jaar
We hebben via Agoda een hotel geboekt. Had goede recencies op divese website. Helaas zijn deze 4 dagen voor een verschrikkelijk geweest.
Het begon al met de klantvriendelijkheid van het balie personeel. Serie kijken vonden ze belangrijker dan hun gasten.
Dag 1 komen wij 's avonds in onze kamer. Heel de vloer van de kamer nat. Uiteraard probeerde ik uit te zoeken waar het vandaan kwam. Ik ben naar beneden gegaan om uit te leggen dat de vloer helemaal nat is en dat het waarschijnlijk werd veroorzaakt door de airco. Onder de airco een tafel met daarop mijn laptop. Ik kreeg van het bijzonder klantvriendelijke personeel handdoeken om het droog te maken. Ze zouden gelijk contact zoeken met een maintenance man.
Dag 2 Het zelfde probleem. Ik ben weer naar beneden gegaan en om uitleg gevraagd wanneer de maintenance man zou komen want het is weer een water ballet. Uiteraard de tafel en laptop al ergens anders neer gezet voor het geval het weer zou gebeuren. Weer kreeg in meer handdoeken en het verhaal de maintenance guy heeft familie problemen en waarschijnlijk komt hij morgen. Ze kwamen niet van hun stoel om te komen kijken. Ik heb gevraad of ik in contact kan komen met de Manager. Gelukkig berichte zij de beste man. Ik kreeg een reactie dat ik 25% refund zou krijgen. Tussen dag 1 en dag 2 hebben de leuke dames van de balie niet gecommuniceerd over dit probleem en kon het dus weer opnieuw uit gaan leggen wat er gaande was boven. Ondertussen 2x op mijn knieen gezeten om de hele vloer droog te maken
Dag 3 Worse Case Scenario... Weer het zelfde 's avonds. Mijn zoontje doet de deur open en glijd uit omdat de hele vloer weer nat is. Toen ben ik weer naar beneden gegaan voor uitleg, maar nu met een andere toon. Ik wilde weg, maar 's avonds nog naar een ander hotel in Miami met een klein kind was geen optie. Gelukkig heb ik alle 3 de avonden gefilmd dat het water uit het plafond gutste Toen kreeg ik zelf de manager op de app en heb 'm alles doorgestuurd en hoe het personeel met ons om ging. Hij was ervan geschrokken en kwam met een mooi bericht:
----------------
Hi Dave
I apologize for how long the appointment took. Its my prep for surgery, but you now have my full attention.
Firstly, I wantt apologize on behalf of my staff and corporation for the lackluster experience you have had while staying with us in Miami. I was notified of the leak last night at around 7:30pm i am currently sourcing a mechanical contractor to take a look and see how we resolve the issue.
Unfortunately i am at max capacity and have been since tuesday this past week, so moving rooms one day before your checkout.
I want to solve the issue as best as I can, and want to offer a full refund of the stay as it wasnt up to the standards i hold my guest experience to.
I hope this solution can appease the frustration you have had as I cant return time you lost on your travel with your family.
I would also like to extend a travel credit to you of 4 nights at any of our domestic US properties valid for 24 months of your stay to show you truly what our guest experience is. Your next trip to the US is on me if you and your family will allow, and I want to make certain next time is 10/10.
If you have any questions or would like to discuss it further I am available at the time you need.
Speak soon.
-Bryce
-------------
Uiteraard waren wij hier erg blij mee aangezien het meer is dan we hadden verwacht / gehoopt. Daarna is er nog wat heen en weer bericht om gegevens uit te wisselen. Tot 3 dagen geleden geen reactie meer en geen refund. Inmiddels zijn we alweer in Nederland en is het 2 weken geleden
Wie weet hoe en wat we hieraan kunnen doen? Is er iemand die ons kan helpen? We hebben ook met andere mensen uit het hotel gesproken. Zie zeiden gelijk SUE him!
Alvast super bedankt
p.s. sorry van het lange bericht.
Ik heb een vraagje m.b.t. problemen die wij hebben gehad in een Hotel in Miami Collins Avenue (om niet gelijk het hotel te noemen)
Wij zijn een gezinnetje met een kind van 3 jaar
We hebben via Agoda een hotel geboekt. Had goede recencies op divese website. Helaas zijn deze 4 dagen voor een verschrikkelijk geweest.
Het begon al met de klantvriendelijkheid van het balie personeel. Serie kijken vonden ze belangrijker dan hun gasten.
Dag 1 komen wij 's avonds in onze kamer. Heel de vloer van de kamer nat. Uiteraard probeerde ik uit te zoeken waar het vandaan kwam. Ik ben naar beneden gegaan om uit te leggen dat de vloer helemaal nat is en dat het waarschijnlijk werd veroorzaakt door de airco. Onder de airco een tafel met daarop mijn laptop. Ik kreeg van het bijzonder klantvriendelijke personeel handdoeken om het droog te maken. Ze zouden gelijk contact zoeken met een maintenance man.
Dag 2 Het zelfde probleem. Ik ben weer naar beneden gegaan en om uitleg gevraagd wanneer de maintenance man zou komen want het is weer een water ballet. Uiteraard de tafel en laptop al ergens anders neer gezet voor het geval het weer zou gebeuren. Weer kreeg in meer handdoeken en het verhaal de maintenance guy heeft familie problemen en waarschijnlijk komt hij morgen. Ze kwamen niet van hun stoel om te komen kijken. Ik heb gevraad of ik in contact kan komen met de Manager. Gelukkig berichte zij de beste man. Ik kreeg een reactie dat ik 25% refund zou krijgen. Tussen dag 1 en dag 2 hebben de leuke dames van de balie niet gecommuniceerd over dit probleem en kon het dus weer opnieuw uit gaan leggen wat er gaande was boven. Ondertussen 2x op mijn knieen gezeten om de hele vloer droog te maken
Dag 3 Worse Case Scenario... Weer het zelfde 's avonds. Mijn zoontje doet de deur open en glijd uit omdat de hele vloer weer nat is. Toen ben ik weer naar beneden gegaan voor uitleg, maar nu met een andere toon. Ik wilde weg, maar 's avonds nog naar een ander hotel in Miami met een klein kind was geen optie. Gelukkig heb ik alle 3 de avonden gefilmd dat het water uit het plafond gutste Toen kreeg ik zelf de manager op de app en heb 'm alles doorgestuurd en hoe het personeel met ons om ging. Hij was ervan geschrokken en kwam met een mooi bericht:
----------------
Hi Dave
I apologize for how long the appointment took. Its my prep for surgery, but you now have my full attention.
Firstly, I wantt apologize on behalf of my staff and corporation for the lackluster experience you have had while staying with us in Miami. I was notified of the leak last night at around 7:30pm i am currently sourcing a mechanical contractor to take a look and see how we resolve the issue.
Unfortunately i am at max capacity and have been since tuesday this past week, so moving rooms one day before your checkout.
I want to solve the issue as best as I can, and want to offer a full refund of the stay as it wasnt up to the standards i hold my guest experience to.
I hope this solution can appease the frustration you have had as I cant return time you lost on your travel with your family.
I would also like to extend a travel credit to you of 4 nights at any of our domestic US properties valid for 24 months of your stay to show you truly what our guest experience is. Your next trip to the US is on me if you and your family will allow, and I want to make certain next time is 10/10.
If you have any questions or would like to discuss it further I am available at the time you need.
Speak soon.
-Bryce
-------------
Uiteraard waren wij hier erg blij mee aangezien het meer is dan we hadden verwacht / gehoopt. Daarna is er nog wat heen en weer bericht om gegevens uit te wisselen. Tot 3 dagen geleden geen reactie meer en geen refund. Inmiddels zijn we alweer in Nederland en is het 2 weken geleden
Wie weet hoe en wat we hieraan kunnen doen? Is er iemand die ons kan helpen? We hebben ook met andere mensen uit het hotel gesproken. Zie zeiden gelijk SUE him!
Alvast super bedankt
p.s. sorry van het lange bericht.