Een stukje Amerika in eigen huis...

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door boonens »

Deze Corona-tijd, waarin wij allemaal veel meer thuis zijn en mooie reizen uitgesteld hebben zien worden, vraagt toch een beetje om een huiselijk topic :lol:

Net als zovelen hebben wij de Corona-periode maar aangegrepen voor wat klussen in het huis. Er is al veel gebeurd, maar we willen later dit jaar nog de slaapkamers en zolder een nieuwe look geven en zijn druk bezig met het web afstruinen voor inspiratie. Daar wij de inrichting graag wat persoonlijker willen maken en je je volgens de Japanse opruimgoeroe Marie Kondo moet omringen met spullen waar je van houdt :D, proberen we wat van onze interesses in de inrichting terug te laten komen. Zoals onze liefde voor reizen door Amerika...

Mijn vrouw kwam al met het idee om voor de slaapkamer een soort 'lodge' thema aan te houden, met veel hout, een wollig kleed op de vloer, (nep) beesten aan de muur enz.. Ik heb ook nog wat retro-National Park posters en Amerikaanse nummerplaten liggen, waar ik altijd nog wat leuks mee zou willen doen ergens in huis.

Los van onze zoektocht, kan ik mij niet aan het idee onttrekken dat hier veel meer mensen zijn die al eens een stukje Amerika in eigen huis hebben getracht te halen en veel origineler zijn dan wij. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar jullie verhalen en voorbeelden, of het nou om een ludiek klein souvenirtje gaat of een hele kamer uitgevoerd in the red, white and blue...deel ze en als het even kan met een foto :lol: Lijkt mij erg leuk!
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Pete.Z »

Mijn vrouw is Amerikaanse, telt dat ook? :mrgreen:
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door boonens »

Persoonlijk heb ik een groot probleem als ik mijn vrouw een onderdeel van het interieur zou noemen, dus voor de goede vrede tel ik dat niet mee :lol:

Maar dan de vraag...hebben jullie bepaalde Amerikaanse elementen in huis? Of hangt er gewoon een koekoeksklok en Delfts Blauw boven de open haard?
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gast

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Gast »

Ik heb de posters van een aantal van de shacks waarin we geslapen hebben in de Shack Up Inn in zelfgemaakte lijsten aan de muur hangen:
2DF80853-B5A4-4DBC-A3C7-E3FCB82972FB.jpeg
2DF80853-B5A4-4DBC-A3C7-E3FCB82972FB.jpeg (103.14 KiB) 6485 keer bekeken
A5A921E5-0EAB-4614-8C61-BF23C62F3878.jpeg
A5A921E5-0EAB-4614-8C61-BF23C62F3878.jpeg (105.86 KiB) 6485 keer bekeken
Ook hangen er wisselende US foto’s op poster formaat in de woonkamer en een aantal straat bordjes in de tuin. En een koelkast vol met magneten.
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Felicitas »

Wij hebben van onze kinderen een enorme geplastificeerde kaart van Amerika gekregen die nu in de keuken hangt. Leuk om tijdens het eten te fantaseren over een volgende rondreis.
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Pete.Z »

boonens schreef:
28 aug 2020, 23:54
Persoonlijk heb ik een groot probleem als ik mijn vrouw een onderdeel van het interieur zou noemen, dus voor de goede vrede tel ik dat niet mee :lol:

Maar dan de vraag...hebben jullie bepaalde Amerikaanse elementen in huis? Of hangt er gewoon een koekoeksklok en Delfts Blauw boven de open haard?

Geen open haard en geen Delfts blauw....

Als ik nu om heen kijk zie ik een Kokopelli figuurtje aan de muur, en een klein vlaggetje van Californië op een kozijn tussen de kamer en de keuken. Boven in de “kleedkamer” hangt een grote foto van de skyline van New York met de Twin Towers, zelf gemaakt, met een Amerikaanse vlag erbij gestoken. En een andere grote poster op canvas (Ikea volgens mij) ook van New York, met het Pan- Am gebouw. In het trapgat hangt een poster van Cabrillo National Monument en een kitscherig soort van houten dinges met een Corvette op Route 66. :mrgreen:

En een 10 cm grote Smokey Bear hangt aan een sleutelrek in de gang, waar trouwens ook een foto hangt van mijn overleden schoonvader voor zijn garage in San Diego, samen met zijn SD baseball cap.

Toch nog meer dan ik dacht eerlijk gezegd, en dan hebben we nog volop spul in kasten. En trouwens een jaren 70 stalen kast van Sears in de schuur die ooit meegekomen is toen mijn vrouw naar Nederland verhuisde, jaren geleden, nou ik het toch over kasten heb. :roll:
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Almere vak V »

Mooi topic.

Afgezien van mijn kantoor vind je in ons huis niet direct iets wat naar Amerika verwijst. Wij houden er sowieso niet van om veel tierlantijn in huis te hebben. Ja, er zijn wat foto's van onze twee dochters genomen in Amerika. Maar die hadden met een beetje fantasie net zo goed ergens in Zuid-Frankrijk of in Spanje genomen kunnen zijn. Het enige waar ik echt veel waarde aan hecht is een klein houten bloemetje wat op de aanrecht in de keuken hebben staan wat we jaren geleden van onze beste vrienden in Oregon hebben gehad waarop staat; "If I count my blessings, I count you twice." Stelt niks voor. Echt een prul eerste klas. Maar zeker in de huidige tijd iets met onvoorstelbaar veel emotionele waarde.

Afgezien daarvan. Als je los van de meubels, bij ons door het huis heen kijkt. Kom je eigenlijk overal wel iets van de Pottery Barn (wat een ...winkel is dat zeg...) tegen. Mijn vrouw kan de stad niet ingaan zonder iets terug te komen. Waren het in het begin kleine dingetjes. De laatste jaren past het al lang niet meer in de koffers. Maar niet typisch Amerikaanse dingen. Maar vooral dingen waarvan de vriendinnen van mijn vrouw van zeggen, hoe kom je aan die leuke spullen...
Het enige wat bij ons echt Amerikaans is, is de kerstboom. Mijn vrouw en dochters vinden de kerst helemaal geweldig. Ik een "klein" tikkie minder. Ik geloof niet dat er, behalve de lichtjes, iets is wat in die boom hangt wat niet uit Amerika komt. Zeker nu we de laatste jaren altijd met de kerst in Amerika zijn moet dat ding meteen na Sinterklaas gezet worden. En ik ben degene die m altijd meteen weer opruimt zodra het 1 januari is geweest en we weer thuis zijn. Maar goed, tegenwoordig kunnen ze twee keer hun gang gaan. Eerst hier opzetten en daarna in Oregon. Wat een feest! :blink:

Dan blijft mijn kantoor over. Ik krijg van mn werk ongelofelijk veel spullen mee die mensen je geven omdat ze dankbaar zijn voor hetgeen ze voor je geregeld hebt. Dat zijn veelal leuke prullaria. Die we zoals gezegd amper/niet in ons huis hebben. En soms ook "redelijk" beschamende dingen. Maar over het algemeen shirtjes, helmen, handschoenen, footballs, shoulder pads. Een heleboel is in verhuisdozen beland op zolder. Maar ik heb aan weerszijde op de muur een verlichte (Ikea) kast met aan de ene kant de 16 helmen van de AFC. En aan de andere kant de 16 helmen van de NFC. Daar kan ik zeker in deze tijd. Als het donker is. En iedereen is naar bed, wel is een tijdje op mn bureaustoel zitten en naar die helmen gaan zitten staren. Heb een mooie panorama foto hangen van Autzen Stadium en eentje van Centurylink in Seattle. En dan heb ik een ladenkast. Met een la vol met keycords, een la vol met gametickets en een paar laden vol met dingen die ik gekregen heb die me echt wat zeggen of doen. Dat is het eigenlijk wel. Zoals gezegd, wij houden niet zo heel erg van tierlantijn.

Geldt trouwens ook voor ons huis in Amerika. Daar kom je heel weinig dingen tegen uit Nederland. Misschien een paar typische dingen voor in de keuken die ze in Amerika niet hebben of moeilijk te krijgen zijn. Maar zeker geen Delfsblauwe borden of zoiets. Alleen een hele grote pot met muntendrop...
Wel mooi. Toen ons huis klaar was. Kregen we van onze vrienden weer eenzelfde houten bloemetje. Maar dit keer met de tekst; "Home is, where the heart is." Ook dat staat keurig in een hoekje van de keuken.

Dus sorry, geen thema kamers of whatever. Maar zoals gezegd, ;euk topic. Ben benieuwd wat andere mensen er van gemaakt hebben.
Gast

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Gast »

mooi verhaal @Almere vak V ik denk dat die prullaria in die dozen voor verzamelaars nogal wat waarde hebben..
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Almere vak V »

Terpies schreef:
31 aug 2020, 15:24
nogal wat waarde hebben..
Voor mij ook! Daarom het nog nooit over mn hart kunnen verkrijgen om het weg te doen. Mooie trip down memorylane om af en toe zo'n doos open te trekken.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door boonens »

@Pete.Z Kijk, dat is toch een aardige collectie memorabilia! Heeft de poster van Cabrillo NM nog een specifieke betekenis als ik vragen mag, of gewoon omdat het een leuk plaatje is?

@Almere vak V Exact, wij proberen het ook iets minder te zoeken in losse items/souvenirs, maar meer in te passen in een bepaalde stijl die ons een beetje moet laten terugdenken aan de VS. Extreem lastig en we zijn nog volop aan het nadenken! Al maakte mijn vrouw al de grap dat we voor de slaapkamer dan het beste hiervoor kunnen gaan. Ik denk dat we allemaal wel eens op zo'n kamer hebben geslapen.
Afbeelding

Wow, heftig jaloers op de kasten met NFL helmen die je noemt! Toevallig staat hier een AZ Cardinals (Rise Up Red Sea!) helm op de shopping list voor de eerstvolgende keer dat wij in de VS zijn. Deze komt dan op mijn werkzolder / man cave op de plank naast enkele McFarlane NFL Series figuurtjes die ik al heb staan. Dat gezegd hebbende...heb ik dus wel degelijk diverse Amerikaanse snuisterijen :wink:

Overigens vandaag een redelijke teleurstelling; we hadden online een prachtige plaat gevonden van bizons in Yellowstone, welke enkel te koop bleek te zijn via de National Geographic Fine Art website. Ik ontving zojuist een offerte voor ruim $6.000 om deze geframed geleverd te krijgen. Was dan wel met een hele 50% korting op de shipping costs. We zoeken maar even verder :o
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door boonens »

Overigens...we hebben het hier vnl. over het interieur, maar het schiet mij ineens te binnen dat ik eerder dit jaar een inspirerend voorbeeld heb gezien hoe je het exterieur van je huis een Amerikaans sausje kan geven.

We maakten een mooie rit langs de Maas, startend in Lith en toen oostwaarts over de zuidelijke oever. Ergens kwamen wij in een dorpje een redelijk doorsnee Nederlandse bakstenen woning tegen, maar de bewoners hadden hun best gedaan deze een Amerikaans tintje te geven. Aan het huis was een mooie porch gebouwd en tegen een deel van de buitenmuren waren houten balken gespijkerd. Dit samen met de stijl van enkele bijgebouwen gaven ons direct een Amerikaans gevoel. Pas op het laatste moment zagen wij dat er enkele Amerikaanse youngtimers op het erf stonden en werd ons gevoel bevestigd. Het meest bijzondere was dat de kop van een (nep) giraffe boven de heg uitstak. Als deze beschrijving bij iemand een belletje doet rinkelen, of als het zelfs een mede-forummer betreft...RESPECT! :lol:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door ingrid14 »

Ik was eigenlijk al in mei met een photowall begonnen.
Muur eerst maar een nieuw likje verf gegeven.
Ik heb tweedehands en in de kringwinkel allerhande kadertjes gekocht en allemaal gereinigd en netjes geverfd.
Was op een tweetal weken klaar.
Maar dan, foto's selecteren :wink:
Zalig om nog eens door je foto's te scrollen en al een eerste selectie te maken. Eerste selectie waren meer dan 500 foto's en de ruimte op mijn muurtje is maar 1.5 op 1.5 :wink: wat dus een probleem is.
Huidige stand van zaken.
Nog steeds een mooi geverfde maar lege muur
Veel genoten van het mooie weer deze zomer (tuin onder handen genomen en kleine tripjes binnen een straal van 2u rijden vanaf thuis) en selectie van foto's teruggebracht. Maar ... nog steeds 100 foto's over om uit te kiezen.
Plan is nu om het tegen eind september klaar te hebben.

Verder heb ik een magnetenverzameling op mijn koelkast hangen en in mijn gang hangt een verzameling nummerplaten.
En ik heb een boekenkast met reisgidsen, souvenirboeken.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Marielleh
Amerikafan
Berichten: 210
Lid geworden op: 19 aug 2018, 05:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Marielleh »

Nadat ik een jaar in de States was als au pair bracht ik genoeg mee terug. Vooral herinneringen maar toch ook wel spullen. Van de dagelijks gekochte dingen tot souvenirs, een collectie baseballpetten en de NY times van 12 september 2001.
Ook ik (wij) ben niet van de prullen maar toen ik erover ging nadenken nav dit topic constateerde ik dat de twee enige beeldjes die ik in huis heb Raggedy Ann en Raggedy Andy zijn. Ik zou het never in m'n hoofd halen een beeldje te kopen maar hier kijk ik dus al twintig jaar naar.
Kerst is voor mij jaarlijks de trip down memory lane.....nog nooit van m'n leven kreeg ik met kerst (of Sint als kind) zoveel kadootjes als die kerst en er komt elk jaar weer van alles terug in de boom.
Wat ik zelf kocht met kerst was een notenkraker van ongeveer een meter. Geen Amerikaan heeft zo'n ding buiten december staan, deze prijkt hier al twintig jaar in de huiskamer. Het opgroeien van onze zoon en de visite-kinderen die er ook altijd met nieuwsgierigheid naar kijken (als het mee zit, zit het tegen dan gaan ze ermee spelen) heeft er wel voor gezorgd dat ie ietwat gammel geworden is maar zo lang je er niet aankomt gaat het goed :D
Ik stuurde naar een, ondertussen overleden dierbaar familielid, met kerst drie notenkrakers op. Deze heb ik mogen erven en staan dus ook op de kast.
Omdat met het krijgen van een eigen kind de foto's van mijn au pair kids uit de huiskamer moesten verdwijnen leuken deze onze computerkamer op samen met wat andere reisherinneringen.
En ook hier een grote doos op zolder met hoofdzakelijk papieren herinneringen, nog maar niet te spreken over de vijf fotoalbums van het jaar daar.
Van onze reis vorig jaar brachten we met name magneten mee als souvenir, onze zoon heeft een magnetische kast waar we van alle reisbestemmingen magneten op hebben. Daarnaast wederom vooral enorm veel herinneringen welke ik ook nu nog in fotoboeken vastleg.
Al met al heb ik dus best veel Amerika in huis:-)
www.hamakyreis.wordpress.com

2000 Jaar au pair in CT en een trip van NY via Florida en het zuiden naar LA
2002 Noordoost VS Zuidoost Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Pete.Z »

boonens schreef:
31 aug 2020, 21:34
@Pete.Z Kijk, dat is toch een aardige collectie memorabilia! Heeft de poster van Cabrillo NM nog een specifieke betekenis als ik vragen mag, of gewoon omdat het een leuk plaatje is?
Mijn vrouw is geboren en opgegroeid in San Diego, en we komen daar minstens ieder jaar een keer, in 2013 was de 100-jarige viering van Cabrillo NM, en hadden ze erg mooie klassieke posters, die hangt hie dus ingelijst.
En ik vergat helemaal de handgemaakte Navajo wedding sjerp die we ooit kochten bij Jacobs Lake, heeft hier ook een mooi plekje in het trapgat.

De shirts en andere atributen van de SD Padres tel ik even niet mee trouwens, die zijn er gewoon.
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door sunnyrojo »

Afbeelding
Wij waren voor de eerste keer in Florida in 2011 en kregen gelijk met een tropische storm genaamd Irene te maken, dit was in Kissimmee.
Best wel eng als je voor de eerste keer ergens over de grote oceaan bent, wel van gehoord uiteraard maar er middenin zitten is toch even anders en op zn minst indrukwekkend. De palmen bogen bijna dubbel door de wind en verloren hierbij hun zaadjes.
Mijn man had er een stelletje mee terug naar Nederland " gesmokkeld" in een brillenkoker en eigenlijk een paar maanden niet meer aan gedacht tot hij bedacht om deze toch maar in afhaalbakje van de chinees ergens in een vensterbank proberen te laten groeien en zie hier met enige tlc het resultaat:
letterlijk een stukje Florida in eigen huis :thumbup:
Bijlagen
20200831_134808.jpg
20200831_134808.jpg (78.14 KiB) 5562 keer bekeken
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door asv60 »

Hè wat leuk. Goed gelukt ook!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door sunnyrojo »

bedankt :thumbup: wordt bijna weer te groot voor binnen en buiten zelfs in de zomer laat hij de bladeren direct hangen.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Almere vak V »

Pete.Z schreef:
03 sep 2020, 22:21
De shirts en andere atributen van de SD Padres tel ik even niet mee trouwens, die zijn er gewoon.
Haha! Dat ken ik! Stapels Blazers, Ducks, Seahawks, Mariners en Canucks spullen hier in de kasten...
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Galapogos »

boonens schreef:
31 aug 2020, 21:47
Als deze beschrijving bij iemand een belletje doet rinkelen, of als het zelfs een mede-forummer betreft...RESPECT! :lol:
Doet me geen belletje rinkelen, maar het moet hier in de buurt geweest zijn en het maakt me wel benieuwd. Je weet niet meer om welk dorp het gaat?
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2246
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

Re: Een stukje Amerika in eigen huis...

Bericht door Big Al »

Wij zijn "all in" en bijna 100% van de inrichting (lodge-stijl) is Amerikaans. We hebben zelfs maar twee stopcontacten op 240 volt - de rest is allemaal 120 volt.

We hebben overigens wel een paar oer-Hollandse dingen aan de muur hangen om het Amerikaanse patroon een beetje te doorbreken...

:lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer