Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zonnebrand spray
Zonnebrand spray
Nu we dit jaar niet naar Amerika kunnen, begint mijn meegenomen voorraad Coppertone (mist) spray zonnebrand op te raken... en in zweer bij dit merk! Weet iemand toevallig of je het ergens in Nederland kunt kopen/online bestellen? Of is er in Nederland misschien een goed alternatief?
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
-
- Amerika-expert
Re: Zonnebrand spray
Koop nou wel de non-nano en reef-safe. Beter voor jezelf en de natuur (als je het water in gaat)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Heeft niet zoveel met marketing te maken, meer met behoud van koraal en ander zeeleven. Zie o.a.
https://www.nationalgeographic.nl/milie ... raalriffen
https://www.nationalgeographic.nl/milie ... raalriffen
Dus als ik in de Noordzee ga zwemmen met zonnebrand crème beschadigt dat misschien het Great Barrier Reef?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@dutchie_in_boston geeft aan dat er ook milieuvriendelijkere opties zijn. Als dat voor jou slechts een marketinghype is zou ik me er niet druk om maken.
Ik heb een superlichte huid en zweer ook bij de spf 100 van copper tone of eventueel banana boat, tot nu toe niet in NL kunnen vinden/bestellen dus ik hou me aanbevolen als iemand weet waar het te krijgen is. Amazon is idd een optie maar dan betaal je bijna 40 euro verzendkosten...
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Ehm, nee, maar misschien wel het koraal in de Noordzee zelf?Terpies schreef: ↑23 jun 2020, 00:11Dus als ik in de Noordzee ga zwemmen met zonnebrand crème beschadigt dat misschien het Great Barrier Reef?
En wat gebeurt er dan als ik stiekem een plasje doe tijdens het zwemmen? Is dat ook erg? 

Pas maar op. Zag van de week op National Geographic dat plas haaien aantrekt..
19 States so far...
Top, bedankt, die had ik nog niet eerder gevonden.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik zweer ook bij deze factor 110 van Banana Boat:
Ik heb deze wel eens besteld bij Amazon.de en naar m’n schoonzus in Duitsland laten versturen. Zij heeft het dan voor een paar euro weer naar mij doorgestuurd. Beetje omslachtig maar voor mij werkte het wel. En deze spray is echt fantastisch, ik wil nooit meer iets anders. Geen idee of het voordeliger kan; heb de laatste tijd niet meer gezocht naar bestelmogelijkheden.
Ik heb deze wel eens besteld bij Amazon.de en naar m’n schoonzus in Duitsland laten versturen. Zij heeft het dan voor een paar euro weer naar mij doorgestuurd. Beetje omslachtig maar voor mij werkte het wel. En deze spray is echt fantastisch, ik wil nooit meer iets anders. Geen idee of het voordeliger kan; heb de laatste tijd niet meer gezocht naar bestelmogelijkheden.
Je kunt meestal wel via Amazon.de naar Nederland laten sturen. Die spf 70 die ik postte shoppen ze gewoon naar NL, dus dat hoeft niet via een adres in Duitsland.