Hoe omgaan met negatief beeld over de USA?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dude
Moderator

Re: Hoe omgaan met negatief beeld over de USA?

Bericht door Dude » 07 apr 2020, 06:30

Met vallen en opstaan lukt da wel he.
Achteraf bekeken was dat een zeer leuke rollercoaster.
Die credit score gaat behoorlijk snel de hoogte in hoor, gewoon alles netjes op tijd afbetalen.

Succes en laat maar weten als je eens in Tucson bent.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants

Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess » 07 apr 2020, 18:38

Bluebonnet schreef:
06 apr 2020, 16:12
We hebben wel geluk dat we Wesley nurses in ons gebied hebben. Ons programma dekt 3 counties en in 4 stadjes hebben we een goede Wesley nurse. Dat betekent dus gratis hulp voor simpele dingen en ze kunnen helpen met overleggen met dokters en ziekenhuizen als dat nodig is. Helaas weigeren redelijk veel van mijn clienten daar gebruik van te maken omdat het via de kerk is.
Bieden die Wesley nurses ook hulp aan mensen die niet gelovig zijn en die helemaal niet over godsdienst willen praten? (Pure nieuwsgierigheid, niet een beschuldiging!)

Ik zag trouwens ook net dit voorbij komen, misschien kan het jouw collega helpen? New Program Offers $35 Monthly Copays for Lilly Insulins
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.

Bluebonnet
Amerikafan

Bericht door Bluebonnet » 08 apr 2020, 16:17

Dutchess schreef:
07 apr 2020, 18:38
Bieden die Wesley nurses ook hulp aan mensen die niet gelovig zijn en die helemaal niet over godsdienst willen praten? (Pure nieuwsgierigheid, niet een beschuldiging!)
Ja, Wesley nurses helpen iedereen, niet alleen leden van de United Methodist Church. Praten over godsdienst mag natuurlijk en als je wilt kunnen ze samen met je bidden, maar hun focus is op helpen met gezondheid/wellness. De Wesley nurse hier in de stad doet me altijd denken aan een kopje espresso, ze is klein, heeft superveel energie, en vrolijkt iedereen op. Ze organiseert ook Zumba klassen en iedereen is welkom. Nou ja, nu natuurlijk tijdelijk niet vanwege het virus :sadcry:
Dutchess schreef:
07 apr 2020, 18:38
Ik zag trouwens ook net dit voorbij komen, misschien kan het jouw collega helpen? New Program Offers $35 Monthly Copays for Lilly Insulins
Bedankt! Die had ik nog niet gezien. Ga hem zo meteen doorsturen naar m'n supervisor en collegas.

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer