Koffie (Dolce Gusto of iets soortgelijks)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
RaphaelB
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 jan 2018, 11:49

Koffie (Dolce Gusto of iets soortgelijks)

Bericht door RaphaelB »

Degene die al langer in de USA wonen zijn er misschien niet zo bekend mee. Maar ik ben zelf dol op m'n Dolce Gusto koffie apparaat wat de laatste tijd erg populair is in NL/Europa. (Excuus mod als deze topic verkeerd staat). Vooral de cafe au lait, espresso, cappuccino, marakesh thee en chai thee cupjes vind ik erg lekker van deze machine. Zelfs starbucks verkoopt nu cupjes voor het Dolce Gusto apparaat in de Nederlandse supermarkten.

Het is ook vooral het gemak, dat het erg snel gaat om altijd lekkere koffie te zetten hiermee.
Helaas heb ik nog nergens dit apparaat in de USA (AZ) kunnen vinden, laat staan de heerlijke koffie/thee cupjes ervan. Alleen online op Amazon etc, maar daar is het minimaal 3x zo duur en dan vaak nog import uit andere landen.

Mijn vraag is of jullie iets soortgelijks weten of een andere machine die lekkere koffie zet. Of dat ik misschien niet goed genoeg zoek. Mijn schoonfamilie houd van Keurig machines, en we hebben er nu 1 van hun te leen. Maar ik vind dit niet te zuipen eerlijk gezegd.

Hoor het graag welke machine jullie aanraden of dat er iets soortgelijks is als Dolce Gusto in de USA
"The world is a book, and those who do not travel read only one page"
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4965
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Koffie (Dolce Gusto of iets soortgelijks)

Bericht door hemmie »

Ik drink zelf geen koffie, maar mijn man wel. Hij vindt ook sommige Keurig koffie niet te zuipen, maar we hebben inmiddels zelf ook zo'n ding. Er is enorm veel keus in K-cups in de supermarkt, kwestie van uitproberen, maar hij heeft inmiddels wel soorten gevonden die hij wel echt lekker vindt.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Koffie (Dolce Gusto of iets soortgelijks)

Bericht door sanook »

RaphaelB schreef:
29 okt 2019, 17:12
soortgelijks
Nespresso ? Er zit een Nespresso store in Scottsdale, online bestellen zal ook wel lukken dan denk ik ?
https://www.nespresso.com/us/en/order/machines/vertuo
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer