Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Teigertje suen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Marceljesse
Amerikakenner

Teigertje suen

Bericht door Marceljesse »

Ik weet niet of het hier al ergens staat maar het moet toch niet gekker worden.In amerika wil een familie disney suen omdat teigertje hun zoon geslagen zou hebben. Hier het filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1&q=tigger

Wat ik heel iritant vind is het sue gedrag van amerikanen.
Is je thee te heet en gooi je het in je schoot dat krijg je ene flink bedag van Mc Donalds.
Is je hond nat en je stopt hem in de magnetron dan krijg je geld.
Rook je je hele leven (ook al weet iederen al tig jaar dat het slecht is) dan eis je miljoenen.

Ik ben echt bang om ooit een ongeluk in amerika te veroorzaken. Voordat je het wete wordt je gesued voor miljoenen.

Wat vinden jullie??
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Hij verliest toch gewoon zijn evenwicht, big deal.
- Mike
Tink
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Teigertje suen

Bericht door Tink »

Marceljesse schreef:Ik ben echt bang om ooit een ongeluk in amerika te veroorzaken. Voordat je het wete wordt je gesued voor miljoenen.

Wat vinden jullie??
Niet alleen dat maar ook niet helpen bij een ongeluk. Er zijn op die manier ook mensen gesued doordat ze iemand uit een auto getrokken hebben of op een andere manier hulp gegeven hebben die ze later werd aangerekend.
--
Tink
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Tja, er zijn voors en tegens, zoals met alles. Zo'n rechtzaak is natuurlijk nieuws, omdat het ook hier in de VS belachelijk wordt gevonden. En omdat het nog nieuws is, komt het toch niet zo vaak voor als het lijkt.
Meestal worden die gevraagde bedragen toch niet goedgekeurd of uitgekeerd.
In de praktijk wordt er niet zoveel gesued, hoor, en als dat wel gebeurd (is ons een keer overkomen), handelt de verzekering het af.
Daarentegen kennen wij ook een familie, wiens dochtertje ernstig gehandicapt is door duidelijke nalatigheid van de arts bij de geboorte. Zij hebben daardoor hoge kosten aan de (medische) verzorging van hun kind en die verhalen ze terug op de arts (die daarvoor dan hopelijk verzekerd is). In zo'n geval vind ik het dan wel weer terecht.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ja, geweldig, niet?

Tigger lijkt uit balans te raken omdat die zoon iets achter z'n rug uithaalt. Waarschijnlijk trekt hij aan het pak van Tigger zodat deze bijna stikt of zo Daarna valt Tigger naar rechts en "aait" min of meer langs het gezicht van die knaap. Later in een interview heeft 'ie een diep-blauw-zwart oog. Hahaha.
Wie wil die familie eigenlijk in de maling nemen?
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik heb mij ook overal tegen verzekerd.
Bv als iemand in mijn kangtoor zijn been breekt of als iemand vindt dat ik mijn werk niet goed heb gedaan etc. Mijn inzittenden verzekering is extra hoog voor het geval ik klanten moet vervoeren.
Mijn tenants mogen van mijn verzekering geen kwaadaardige hond hebben zoals pit bulls, rotweilers, duitse herders etc.
Ik tegen een tenant een smoeten zeggen dat of hij moest vertrekken of zijn 2 hondjes(een joekel van een pitbull en een rotweiler). Ik zei dat ik geen keus had. De honden gingen weg :wink:

Als ik tigger was zou ik terug suen voor het proberen te wurgen van Tigger door aan z'n pak te trekken. dat is net zo goed mogelijk en als ik het filmpje zo zie is dat ook het geval.

Ik heb ook een keer iemand gesued. Ik had aan deze persoon real estate verkocht (van mezelf) en ze kreeg op de dag van closing cold feet en wilde niet sluiten. Aangezien je een contract hebt kan dit natuurlijk niet zomaar.
Ik heb haar voor het gerecht gesleept, maar 15 minuten voor dat we de rechter zouden zien heeft ze gesettled want er was geen advocaat die haar verloren zaak wilde aannemen :hilarious:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer