Kopen via internet in Amerika.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
AtieB
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:12
Aantal x V.S. bezocht: 2

Kopen via internet in Amerika.

Bericht door AtieB »

Net terug van een prachtige reis door de Rockies. Tijdens mijn vakantie heb ik in een supermarkt een fijn gezichtsverzorgingsproduct gekocht. Ik zou daar wel meer van willen hebben, maar hier is het niet verkrijgbaar. Toen dacht ik het te bestellen via Target of Walmart maar die leveren alleen in de eigen staten. Iemand die het voor me mee wil nemen heb ik niet, een postbus aanmaken in Amerika is me te omslachtig en op eBay vind ik het product wel, maar zijn de shippingkosten vier keer hoger dan het product kost en nog eens terug naar Amerika zit er niet in voor mij. Nou vroeg ik me af of er nog een andere mogelijkheid is die jullie misschien weten?
GideonW
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 sep 2017, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door GideonW »

Er zijn "mail forwarding" diensten waarvan je een adres krijgt (in de VS) om in te vullen bij de bestelling, waarna zij het voor je doorsturen naar jouw huis. MyUS.com is een bekende (zelf geen ervaring mee). Maar je betaalt natuurlijk wel voor een dergelijke dienst. Niet alleen de kosten voor het over de oceaan heen sturen van het pakketje, maar ook wat geld voor de dienst zelf. En dat bovenop de aankoopprijs + binnenlandse verzendkosten.

Een andere optie is om te hopen dat er binnenkort iemand van dit forum een reis maakt en bereid is om het mee te nemen.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Njit »

Is het product niet op Amazon te vinden?

Wellicht dat http://www.weship-it.com/ iets voor je kan betekenen? De eigenaar (@ned in MO ) ervan is ook actief op dit forum.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Bij Amazon. com vallen de shipping kosten erg mee. Ik heb kortgeleden 12 placemats ontvangen. Totale verzendkosten 2 Dollar.
Bijlagen
afbeelding.png
Gebruikersavatar
Wanderlust
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 feb 2015, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Wanderlust »

Amazon inderdaad! Ik heb daar ook wel eens gezichtsverzorgingproducten besteld.
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Hockey »

GideonW schreef:
12 jul 2019, 11:18
Een andere optie is om te hopen dat er binnenkort iemand van dit forum een reis maakt en bereid is om het mee te nemen.
Besef je je dat dit is waar je op luchthavens voor gewaarschuwd wordt? Spullen meenemen van/voor een onbekend persoon?
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Queste »

Realiseer je je dat in dit geval de persoon die iets meeneemt, dat product zelf in een winkel gekocht heeft?
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Hockey »

Dat maakt niets uit, je neemt iets mee voor iemand die je niet kent. Uiteindelijk ligt het risico bij de persoon die het meeneemt. Die gaat indien er iets gebeurt de bak in, niet de persoon voor wie je iets mee zou nemen.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7755
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door mtl »

Je koopt iets in de winkel en je brengt het bij iemand anders. Ik zie het probleem niet.
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door habbekuk »

Voor $ 20,- is het net zo makkleijk via Amazon te bestellen.

Mocht dat toch veel duurder zijn dan wil ik eventueel wel kijken.

Ik ga met ca. 2 weken naar Florida als het allemaal niet te zwaar en heeeeel veeeeeeeel is
neem aan dat de Target en Walmart daar het ook zullen hebben?

Stuur anders een pb

Als er nog andere zijn laat het ook weten dan is het gewicht misschien te verdelen.
AtieB
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:12
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door AtieB »

Iedereen hartelijk bedankt voor de tips en het meedenken. ik heb zojuist een bestelling via amazon.com gedaan
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door habbekuk »

Mooi dat het gelukt is.
Gast

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Gast »

@AtieB Ik weet niet voor hoeveel geld je besteld hebt, maar ik hoop voor jou dat je niet nog een naheffing krijgt (aan de deur te betalen) van de Nederlandse douane als je pakketje wordt bezorgd.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... _bedrijven
Gebruikersavatar
Wanderlust
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 feb 2015, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Wanderlust »

@Terpies correct me if I'm wrong hoor, maar via Amazon betaal je toch al import fees?
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
Gast

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Gast »

Dat weet ik niet zeker...vandaar mijn opmerking.
Ik heb wel eens wat online besteld in de US en toen kreeg ik alsnog naheffing van douane anders kreeg ik mijn zending niet. Maar dat was niet via Amazon.com
Maar als er bij TS al import fees bij zitten in de prijs zal het wel goed gaan...
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Zolang je onder de 22 Euro blijft hoef je niks bij te betalen.
AtieB
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:12
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door AtieB »

Nou ja jongens ik ga het zien. De bestelling is gedaan. Debetsling ook. Daar zit een deel shipping fee en ook een deel import taxes bij. Dus Dan neem ik aan dat alles inclusief is. Ik laat het nog horen, voor toekomstige kopers 😁🇺🇸
GideonW
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 sep 2017, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door GideonW »

Hockey schreef:
13 jul 2019, 14:38
GideonW schreef:
12 jul 2019, 11:18
Een andere optie is om te hopen dat er binnenkort iemand van dit forum een reis maakt en bereid is om het mee te nemen.
Besef je je dat dit is waar je op luchthavens voor gewaarschuwd wordt? Spullen meenemen van/voor een onbekend persoon?
Het zou gaan om een potje gezichtscreme of iets in die richting dat de persoon die het meeneemt zelf bij de Walmart heeft gekocht. Dat is iets totaal anders dan een mysterieus pakket waarvan je geen idee hebt wat de inhoud is. De reiziger heeft volledige controle over de situatie.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Njit »

Ik snap de vergelijking ook niet zo. Het is niet zo dat de topicstarter vraagt om een bruin ingetaped pakketje op een random adres op te halen en naar Nederland te vervoeren :roll:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
Wanderlust
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 feb 2015, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Wanderlust »

Terpies schreef:
14 jul 2019, 22:17
Ik heb wel eens wat online besteld in de US en toen kreeg ik alsnog naheffing van douane anders kreeg ik mijn zending niet.
Ja, ik ook. Vorig jaar nog. Moest €25,- bijbetalen bij een PostNL pakketpunt voor een oogschaduwpalette. Bij thuiskomst was-ie ook nog beschadigd aangekomen :thumbup: :D

Via Amazon nog nooit hoeven bijbetalen, ik heb zelfs een aantal keer die import fees teruggekregen. Via Victoria's Secret ook nog nooit (gelukkig!), maar ik heb zo het idee dat dat zou kunnen komen doordat zij het sturen met DPD.
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer