The best ROADTRIP in the WORLD!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Galapogos »

Op dat terrein werd voorheen uraniumerts verwerkt. Op dit moment zijn ze druk bezig het terrein op te schonen en het afval te verplaatsen naar elders.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

@wegaantoch

Altijd een reden om terug te gaan!




Vandaag weer een nieuwe vlog.

Dit keer burnouts, dragraces en een lekke band.

De mooiste dag uit onze vakantie!
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »



Onze droom is in deze video uitgekomen.

Crossen in Bonville Salt Flats.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »



Mustang ingeruild voor een Camaro.

Na 40 minuten rijden is de band ontploft midden op de snelweg midden in de nacht.

Alles staat op film.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »



Dit keer zijn wij naar een voor de meeste toeristen een onbekende plaats in Utah gegaan.

Deze canyon met de daarbij horende uitzicht is vele malen mooier dan de Grand Canyon.

En weetje wat het mooiste is?

Bijna geen enkele toerist te bekennen!

Ik noem dit, de geheime Canyon Overlook!

Wie weet waar dit is?

Natuurlijk hou ik het niet geheim maar wil best weten wie weet waar dit is en of jullie er ook geweest zijn.
Wadu
Amerikafan
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 nov 2017, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Wadu »

Moonscape overlook?
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Klopt Wadu!



Ik heb met de drone iets ongelofelijks gefilmd!!

Dit is gewoon niet normaal!!
Wadu
Amerikafan
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 nov 2017, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Wadu »

schitterende beelden !!!

die plek plan ik in tijdens mijn rondreis in 2020.

Is de toegang goed aangegeven?
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5546
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 24
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door kalaman »

Geheim?
Zo "geheim" is dit niet hoor; we waren er al in april 2014 en ik heb dan ook uitvoerig beschreven hoe men er kon komen...

http://kalaman0032maa2014.blogspot.com/ ... river.html
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Allard »

Geheim..... Tja, indien je je producten niet krachtig genoeg in de markt zet dan kijkt er geen hond meer naar om. Iedereen die langs de UT 24 rijdt, en dat zijn er tegenwoordig nogal wat, heeft dit gewoon vanaf het asfalt kunnen zien. Je moet wel even uit je doppen kijken. Dat zal niet meevallen na al datgene dat onderweg al te zien was.... Het is geërodeerde Mancos Shale. Een typische badland vormer. In de 2e helft van het Krijt afgezet in de toenmalige Western Interior Seaway. Deze in het westen wijd verspreide schalies leveren een substantiële bijdrage aan de wederopstanding van de Amerikaanse olie- en gasindustrie.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »



En dan hier de controversiële video waar veel allesamerikaleden boos om werden toen ze een klein stukje van de video zagen.

Ze wilden weten wat er was gebeurd en omdat ik het nog geheim hield, werden de open plekken van het verhaal maar zelf ingevuld waardoor ik weggezet werd als aso die waarschijnlijk zelf iets heeft geflikt.

Anyways, ik weet dat sommigen zelfs na het kijken van deze video gaan vinden dat ik degene ben die fout is geweest, maar dat heeft niets met de situatie te maken maar met hun eigen gevoelens die ik bij hen opwek. :lol: :lol:

Ik zou zeggen, pak de popcorn erbij want deze video is echt lachwekkend.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Harry »

Wat een raar mens, ze had beter de boel eens goed schoon kunnen maken ipv de gasten op die manier behandelen. :shock: :shock: :shock: , dat jullie trouwens in die smerige bende gebleven zijn, wat een vieze smeerboel zeg, brrrrr.
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Joeyvdl »

Ik weet niet wat én of iets van jullie twee moet vinden :D maar ik vermaak me wel met de weergave die je maakt van bepaalde gebieden. Inmiddels alle video's wel gekeken of doorheen geskipt :clap:

Het enige wat beter zou kunnen is de edits van de vlogs. Waar je af en toe bijvoorbeeld stukken doorspoelt kijkt het wat fijner weg als je dit gewoon wegknipt bijvoorbeeld. Verder ben ik alweer benieuwd wat er nu gaat gebeuren in jullie verhaal. Is jouw auto nog kaduuk... of gaat de roadtrip gewoon verder met de hereniging van jullie beide...

Kom maar op!
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

@Harry Ja inderdaad. Maar eerlijk gezegd was ik ook best moe en had ik geen zin om een nieuwe slaapplek te zoeken.

@Joeyvdl Thanks. De edits is een kwestie van smaak. Ik krijg best veel tips binnen die tegenstrijdig zijn.
Ik probeer jullie allemaal zoveel mogelijk te plezieren door bepaalde zaken zo aan te passen dat ze voor iedereen goed te behappen zijn, maar soms kan ik niet iedereen blij maken. Hopelijk is het niet al te irritant.

De volgende episode is bij deze online!

Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Joeyvdl »

tetouani schreef:
31 jan 2020, 20:42
De volgende episode is bij deze online!
Ik ga hem weer kijken! Wellicht kan je het doorspoelen kwa beeld wel laten, maar dat irritante hoge geluidje vervangen voor een passend muziekje. :clap:
Laatst gewijzigd door Joeyvdl op 31 jan 2020, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Gast »

@Joeyvdl dit topic leest ook fijner als je niet het hele voorgaande bericht citeert (bovendien is het tegen de forum regels. :thumbup:

@tetouani ik geniet van je video’s man...ik vind het verfrissend en leuk om te kijken...prachtige shots met de (nieuwe) drone en humor in je gesprekjes op camera. In tegenstelling tot wat andere mensen hier zeggen vind ik juist dat jullie meer respect voor omgeving, mensen en materiaal tonen dan de meeste mensen waar ik filmpjes van zie voorbij komen.

En heel eerlijk...op vlogs waarop alleen beelden van het assortiment van winkels (kijken, kijken, niet kopen) en “kijk nou eens wat ik allemaal eet/gekocht heb” vind ik vele malen irritanter en onzinnig.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

@Joeyvdl Ik zal er eens aan denken.

@Terpies Dankjewel voor je positieve feedback!



En hier weer een korte aflevering. We hebben onze auto's op de helft van onze reis weer ingeruild voor 2 frissere versies!
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »



Luxor hotel met uitzicht op de Mandalay Bay en op het plein waar Stephen Paddock op honderden mensen heeft geschoten.

Een bizar idee dat je gewoon kijkt naar een locatie waar afschuwelijke beelden hebben plaatsgevonden.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »



Ooit in Valley of Fire State Park geweest?

Ik had grootste plannen in dit park, maar door de files in Las Vegas, en ook nog eens meerdere afgesloten opritten om op de snelweg te komen ben ik 2 uur later dan gepland aangekomen, waardoor ik net genoeg tijd had om de video's te maken die ik in deze episode heb gemonteerd.

Helaas zijn de grootste plannen door tijdgebrek niet aan de beurt gekomen maar ook met deze video ben ik zeer tevreden.
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Joeyvdl »

Valley of Fire is echt een super mooie omgeving! Wij hebben daar helaas ook te weinig van gezien omdat het toen 45+ graden was. Zoals jij laat zien is er doorheen rijden alleen al tof genoeg om te doen. :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer