The best ROADTRIP in the WORLD!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Ladies and gentlemen,

Ik denk dat jullie het er bijna allemaal over eens zijn dat de beste roadtrip in de wereld in de VS ligt.

Na 8x een superdikke roadtrip gemaakt te hebben door de VS heb ik besloten om mijn 9e keer het goed vast te leggen.

Waarom? Nou, voor de extra mooie herinneringen en ook om mijn ervaringen te delen met anderen.

In 2016 ben ik voor 1 maand naar Hawaii geweest en bij terugkomst is mijn HD Disk stuk gegaan waardoor ik 90% van mijn foto's en video's ben kwijtgeraakt. Dit doet mij nog steeds pijn en ik moest de pijn compenseren met een dikke reis.

Nou, en of het een dikke reis was! Zo dik dat ik nog betwijfel of ik nog iets in mijn leven ga meemaken dat nog dikker is dan dit!

Dit keer heb ik 4TB aan data gemaakt in de VS. (Drone, GoPro x2, telefoon)

En al deze data ben ik nu aan het sorteren om er een aantal afleveringen van te gaan maken, want wat we hebben meegemaakt is niet in woorden te beschrijven.

Ik heb in ieder geval een TRAILER gemaakt van onze rondreis zodat jullie kunnen zien wat er de komende afleveringen op jullie te wachten staat.

Bekijk mijn trailer en laat mij weten wat jullie ervan vinden.

Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door boonens »

Sorry tetouani, maar ik heb je filmpje na 10 seconden weer uitgezet. Een filmpje over jouw 'best roadtrip in the world' en dan direct starten dat je vol in discussie bent met een werknemer van een restaurant? In mijn 'best roadtrip' maak ik vrienden, geen vijanden.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Tja, als je bevooroordeeld bent dan is dat inderdaad jouw reactie.

Jij weet niet eens wat er gaande was. En het is niet eens een restaurant.

Maar ach. Als je zelf de gaten in het verhaal invult, dan kun je inderdaad concluderen dat ik een slecht persoon ben.

Die gaten in het verhaal zijn express gemaakt omdat dit een trailer is.

Net zoals in films, geven ze ook niet alles bloot in een trailer en zul je toch echt de film moeten bekijken om te weten wat er gaande is.
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Hockey »

Ik sluit me aan bij Boonens en haak ook direct af. Ik zou verwachten dat je trailer mooie routes en scenery bevat, en geen ruzie met een serveerster.

Nog wel wat reacties op wat je schreef als respons op boonens' reactie:
tetouani schreef:
10 jul 2019, 19:28
Tja, als je bevooroordeeld bent dan is dat inderdaad jouw reactie.
.....
Maar ach. Als je zelf de gaten in het verhaal invult, dan kun je inderdaad concluderen dat ik een slecht persoon ben.
Boonens zegt dit helemaal niet.
tetouani schreef:
10 jul 2019, 19:28
Jij weet niet eens wat er gaande was. En het is niet eens een restaurant.
Net zoals in films, geven ze ook niet alles bloot in een trailer en zul je toch echt de film moeten bekijken om te weten wat er gaande is.
Na de openingsscene heb ik al geen behoefte meer om te weten wat er aan de hand is en verder de trailer te bekijken. Jouw titel schept verwachtingen, en dan krijgen we dit.
Laatst gewijzigd door Hockey op 10 jul 2019, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door boonens »

@tetouani, take it easy :wink: Totaal niet 'bevooroordeeld' of beschuldigend van mijn kant over de situatie. Alleen, je vraagt in een energiek en positief bericht om reacties op een filmpje, maar deze start vervolgens met een discussie met een local. Nogal in tegenstelling met je positieve bericht en haaks op wat ik verwacht te zien in een dergelijke video, vandaar mijn mening (waar je toch immers om vroeg). That's all!
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Tja, op reis maak je heel veel leuke, minder leuke, spannende, minder spannende, gevaarlijke en minder gevaarlijke dingen mee.

Deze "discussie" met de manager van het hotel, is juist 1 van onze hoogtepunten uit onze vakantie en denk dat ik er nog een paar jaar lol van ga hebben.

Gezien je maar een paar seconden van deze situatie hebt gezien, weet je ook niet wat er gaande is.
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Hockey »

tetouani schreef:
10 jul 2019, 20:02
Gezien je maar een paar seconden van deze situatie hebt gezien, weet je ook niet wat er gaande is.
Dat hoeven we ook niet te weten. De bedoeling van de trailer, zeker gecombineerd met de titel van je topic en filmpje is de bedoeling ons te triggeren verder te willen kijken. En jij bereikt juist het tegenovergestelde met deze opening.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Ik heb nog nooit zoveel nieuwe abonnees (84) kort voor het plaatsen van een YouTube filmpje gehad.

Dus zo slecht scoor ik niet met dit filmpje. Maar kennelijk wel op dit forum. :lol:
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door boonens »

tetouani schreef:
10 jul 2019, 20:02
Deze "discussie" met de manager van het hotel, is juist 1 van onze hoogtepunten uit onze vakantie en denk dat ik er nog een paar jaar lol van ga hebben.
Als deze discussie een van de hoogtepunten van de vakantie was, dan zie ik mijzelf in ieder geval bevestigd in mijn keuze om het filmpje direct weer uit te zetten :thumbup:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Goed van je Boonens. :lol:
Gast

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Gast »

Jammer dat jullie al na 10 seconden stoppen, mooie plaatjes daarna. Maar ik ben na 1 minuut ook gestopt, langer hoeft een trailer niet te duren voor mij.
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door ADE01 »

Mooie beelden wel, daar zou ik meer van gebruiken. Ilegale capriolen uithalen met je huur auto vind ik niks. Ook niet heel gek dat je engine lights een paar aan kwamen, ben je daar mee weg gekomen?
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

De check engine light had een reden.

Bij de verhuurmaatschappij konden ze me vertellen waarom dat was.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door stegeman »

We gaan straks ook weer vakantiefoto’s en films kijken bij Mn beste vriend. Tja. We weten nu al dat dat voor de helft zijn auto is en de andere helft natuur, vrouw en dochters. Die auto is voor ons totaal oninteressant. Maar dat neemt niet weg dat we het niet leuk vinden te gaan kijken! Zoiets was dit ook. Best leuk even gezien te hebben. Je moet de tijd ook maar vinden dit te maken. :shock: Ik laat het er altijd bij. Wellicht nog een go pro kopen voor we gaan. Maar ja. Een videocamera hebben we wel (7jaar oud en nog prima)

Gr. Alice
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Njit »

Trailer van 13 minuten? Een gemiddelde film-trailer duurt 2 minuten, de maximum lengte is 2m30. Voor Youtube is 30-60 secs wel het maximum.
Ik zie dat je meer dan 20 episodes wil posten. Hoe lang duren je episodes per stuk?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Richard033
Amerikafan
Berichten: 204
Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Amersfoort

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Richard033 »

Lange trailer, maar ben wel nieuwsgierig naar de rest. Ben wel benieuwd wat de aanleiding voor de discussie in het begin is geweest.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Njit schreef:
11 jul 2019, 08:24
Trailer van 13 minuten? Een gemiddelde film-trailer duurt 2 minuten, de maximum lengte is 2m30. Voor Youtube is 30-60 secs wel het maximum.
Ik zie dat je meer dan 20 episodes wil posten. Hoe lang duren je episodes per stuk?
Het is een Prologue slash trailer.. of moet ik het beter intro noemen. Anyway, geef het maar een naam.

De episodes zijn nog niet gemaakt dus dat weet ik nof niet.
Richard033 schreef:
11 jul 2019, 12:56
Lange trailer, maar ben wel nieuwsgierig naar de rest. Ben wel benieuwd wat de aanleiding voor de discussie in het begin is geweest.
Haha de aanleiding is in ieder geval lachwekkend.
Het is geen goede reclame goor dit motel in ieder geval.

Ik denk ook dat die episode het meest bekeken gaat worden.

En mensen die zonder de aanleiding mij beschuldigen zullen na het zien van het filmpje of hun excuses aanbieden of ik hoor nooit meer van ze. 😂
Laatst gewijzigd door tetouani op 11 jul 2019, 14:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Njit »

Prologue klinkt inderdaad beter dan trailer :) Als trailer zou ik het bij 1m45 stoppen..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door tetouani »

Het woord Prologue zit ook in mijn titel verwerkt hoor alleen weten veel mensen niet wat dat is dus heb ik die aan het einde van de titel neergezet.

Trailer is toch bekender onder het publiek en daar weten de mensen vaak wel wat ermee wordt bedoeld.

Het laten zien van korte stukjes dat later een groter deel vormen.

Maargoed. Wel fijn dat we telkens praten over de lengte van de video, de titel van de video, en het soort mens dat ik ben.

Only on allesamerika.com :lol:
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: The best ROADTRIP in the WORLD!

Bericht door Njit »

Tja, wil je enkel complimenten of een mening?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer