Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Interessant artikel over Walmart
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Interessant artikel over Walmart
Er zijn op het forum al veel discussies geweest over Walmart, en dat vaak ook over hun management-methodes en de ethiek hierachter. In het blad Holland Management Review (ik ben erop geabonneerd via mijn werk) stond in de laatste versie een interessant artikel over Walmart in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Voor de liefhebbers heb ik het artikel geschand in een pdf-versie. Diegenen die zijn geïnteresseerd sturen me best even een pb-tje, dan mail ik het wel naar je!
Het artikel is maar liefst 21 pagina's lang (geen foto's!).
Aanvulling: Het artikel is maar liefst 12MB en zie geen mogelijkheid om dat te verkleinen met adobe acrobat. Het duurt dus wel even voordat je hem binnenhaalt......
*** Aanvulling: het artikel kan worden gedownload op mijn provisorische website: http://www.jasmino.nl
Let niet op de layout, daaraan moet ik in de toekomst nog werken!
Voor de liefhebbers heb ik het artikel geschand in een pdf-versie. Diegenen die zijn geïnteresseerd sturen me best even een pb-tje, dan mail ik het wel naar je!
Het artikel is maar liefst 21 pagina's lang (geen foto's!).
Aanvulling: Het artikel is maar liefst 12MB en zie geen mogelijkheid om dat te verkleinen met adobe acrobat. Het duurt dus wel even voordat je hem binnenhaalt......
*** Aanvulling: het artikel kan worden gedownload op mijn provisorische website: http://www.jasmino.nl
Let niet op de layout, daaraan moet ik in de toekomst nog werken!
Laatst gewijzigd door Jasmino op 08 jan 2007, 19:53, 2 keer totaal gewijzigd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Met de kerst was er hier op tv een documentaire over Walmart. Veel ook over de grondlegger Sam Walton. Hoe het in China bij een Walmart er aan toe gaat en waarom Duitsland Walmart niet met open armen heeft verwelkomd. Vond het heel interessant om te zien. Er wordt heel erg op de efficientie gelet en geen uitzondering voor het management. Vond het een erg leuke documentaire.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Wal Mart gaat nu een grote campagne beginnen om de Amerikanen aan de 'spaarlampen' te helpen. Da's een goed idee, kan een paar nieuwe energiecentrales uitsparen.
En ze gaan een campagne beginnen om hun blazoen wat te reinigen. Wat dat wordt, wacht ik maar even af.
En ze gaan een campagne beginnen om hun blazoen wat te reinigen. Wat dat wordt, wacht ik maar even af.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 13495 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-