Waar boek je het goedkoopste een rondreis?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
nmeijers
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2018, 21:28
Aantal x V.S. bezocht: 1

Waar boek je het goedkoopste een rondreis?

Bericht door nmeijers »

In een eerder topic schreef ik al over dat ik naar Florida wil gaan in de zomer van 2019. Aan de ene kant heb ik zoiets van: ik wil zelf alles boeken, maar ik denk dat het minstens net zo handig is om alles te laten regelen. Het bespaard een hoop rompslomp en je weet zeker dat je niets vergeet.

Ik vroeg me dan ook af waar ik goedkoop een rondreis kan boeken. Ongeacht of het Florida of iets anders wordt.

Ik kwam TUI al tegen, maar ik denk niet dat dat het goedkoopste is. Het mooiste zou zijn voor om en nabij de 1000 euro.
Mattie112
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 jul 2018, 16:28

Re: Waar boek je het goedkoopste een rondreis?

Bericht door Mattie112 »

Hoe lang?
Hoeveel personen?
Wat wil je doen?
Met een auto? In een touringcar?
Met een groep?
Zomer: is dat tijdens de vakantieperiode?
Wat heb je al qua reizen gevonden? Hoe duur is Tui?
Wat verwacht je voor €1000? Vliegtickets en autohuur? Ook verblijf?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Waar boek je het goedkoopste een rondreis?

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zie in je andere topic dat jullie met z'n tweeën willen en dat je nog geen 25 bent.
Als je een beperkt budget hebt zou ik zeggen: wacht nog even tot je 25 bent bent; dat scheelt je honderden euro's wat betreft autohuur.
Ik begrijp niet waarom je via een reisorganisatie zou willen boeken. Dat is vaak niet goedkoper. Voor een rondreis is kamperen met een tent de goedkoopste optie. En wat voor rompslomp bespaart het? Je weet ook bij een reisorganisatie niet of alles compleet is; je moet er nog steeds zelf aan denken om je tandenborstel en paspoort mee te nemen, dus vergeten kun je altijd wel iets.
Kijk eerst een wat je wilt en geef dat ook hier aan. Wil je met een huurauto of met een bus? Veel ervaring op het forum met reisorganisaties zal er niet zijn trouwens.
En ga misschien eerst eens wat dichterbij op vakantie, doe ervaring op met reizen - al dan niet georganiseerd.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer