Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse nummerplaten
- californiaman
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Amerikaanse nummerplaten
Ik verzamel Amerikaanse nummerplaten, ik heb er een paar 100 van.
Eerst heb ik alle staten verzamelt, nu ben ik van een aantal staten alle jaren aan het verzamelen, oa van Indiana, New York en Californa.
Ik vind het een erg leuke hobby aangezien ik gek op Amerika en op auto's ben.
Nog meer mensen hier die deze platen verzamelen?
Eerst heb ik alle staten verzamelt, nu ben ik van een aantal staten alle jaren aan het verzamelen, oa van Indiana, New York en Californa.
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Er is al een onderwerp geweest hoe je amerikaanse platen kunt krijgen, maar ik heb zelf een paar thuis in me kamer hangen, van texas,arkansas,florida..en in de auto nog een amerikaanse nummerplaat met een plaatje van de amerikaanse valg met mijn naam erop..had me vriendin erop laten zetten toen ze in amerika was vorig jaar 
Fuzzy

Fuzzy
Ik ook, heb er een aantal. Heb er ooit eentje zelf laten maken, die werd voor me gemaakt in een gevangenis in Arizona. Hij staat op m'n website.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Re: Amerikaanse nummerplaten
Jarenlang verzameld en nu ik in Texas zit zijn ze lekker makkelijk te verkrijgen. Ik heb nu een winkeltje waar ik ze verkoop, de echte leuk hou ik zelfcaliforniaman schreef:Ik verzamel Amerikaanse nummerplaten, ik heb er een paar 100 van.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben gewoon de platen van onze vroegere auto's aan de muur in de garage hangen. Allemaal "personalized", iedere keer weer leuk met een nieuwe auto. Alsof je een kind of huisdier een naam geeft
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
Ik had indertijd in New Jersey een NYP nummerbord (NY Press, maar als mensen denken dat dat New York Police betekent, zal ik ze niet wijzer maken!)
Ik ben met die borden op de auto naar Minnesota gereden. Ze hangen nu in de garage en ik mag er graag weemoedig naar kijken.
Ik had ze officieel terug moeten sturen, heb New Jersey maar geschreven dat ik ze een 'passende bestemming' had gegeven. New Jersey schreef terug dat ze die nummerborden als 'gestolen' in het systeem had opgenomen!
Zal dus nieuwe moeten proberen te krijgen als we ooit teruggaan naar de Oostkust.
Ik ben met die borden op de auto naar Minnesota gereden. Ze hangen nu in de garage en ik mag er graag weemoedig naar kijken.
Ik had ze officieel terug moeten sturen, heb New Jersey maar geschreven dat ik ze een 'passende bestemming' had gegeven. New Jersey schreef terug dat ze die nummerborden als 'gestolen' in het systeem had opgenomen!
Zal dus nieuwe moeten proberen te krijgen als we ooit teruggaan naar de Oostkust.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- original six
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Echt verzamelen is het niet te noemen maar er zijn er enkele die een speciaal plaatsje hebben op zolder.
Alle Canadese provincies m.u.v. Nunavut en all US staten die we bezocht hebben.
Speciale platen die een plaatsje kregen in de verzameling zijn van de Montreal expo 1967 en een Wash.DC presidential inauguration plate.
Zou alleen ooit nog een DC of NY brandweer plaat willen "scoren" en een veteran plaat uit Virginia.
Alle Canadese provincies m.u.v. Nunavut en all US staten die we bezocht hebben.
Speciale platen die een plaatsje kregen in de verzameling zijn van de Montreal expo 1967 en een Wash.DC presidential inauguration plate.
Zou alleen ooit nog een DC of NY brandweer plaat willen "scoren" en een veteran plaat uit Virginia.
make a difference to a kid:
http://www.wish.org USA chapter.
http://www.doeeenwens.nl Nederlandse afdeling
Een kleine moeite voor ons maar voor een ziek kind een wereld van verschil.
http://www.omejoopstour.nl/
http://www.wish.org USA chapter.
http://www.doeeenwens.nl Nederlandse afdeling
Een kleine moeite voor ons maar voor een ziek kind een wereld van verschil.
http://www.omejoopstour.nl/
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
hallo iedereen,ik ben een belgische verzamelaar van amerikaanse nummerplaten en heb hier ook een website over gemaakt.je kan heel men collectie zien met alle nodige foto's erbij. je kan ook iets nalaten op men guestbook.
alvast bedankt
http://www.usaplates.be/
alvast bedankt

Laatst gewijzigd door platesman op 13 jun 2007, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zo! Jij hebt er echt veel!!! Gaaf hoor.platesman schreef:hallo iedereen,ik ben verzamelaar van amerikaanse nummerplaten en heb hier ook een website over gemaakt.je kan heel men collectie zien met alle nodige foto's erbij. je kan ook iets nalaten op men guestbook.
alvast bedankthttp://www.usaplates.be/
Volgende keer als ik in Amerika ben ga ik er ook één kopen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
De ene houdt postzegels bij, de andere nummerplaten. Knap! Zo'n Amerikaanse platen hebben wel iets.platesman schreef:ik ben een belgische verzamelaar van amerikaanse nummerplaten
Wanneer is je volgende trip naar ginder?
En hoe bepaal je de waarde van zo'n plaat?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
ga voor 16 dagen naar alaska vanaf 27 juli maar ga niet voor de platen hoorkastelke schreef:De ene houdt postzegels bij, de andere nummerplaten. Knap! Zo'n Amerikaanse platen hebben wel iets.platesman schreef:ik ben een belgische verzamelaar van amerikaanse nummerplaten

kastelke schreef:De ene houdt postzegels bij, de andere nummerplaten. Knap! Zo'n Amerikaanse platen hebben wel iets.platesman schreef:ik ben een belgische verzamelaar van amerikaanse nummerplaten
De waarde van een plaat is wat de gek ervoor geeft en je moet een beetje mazzel hebben anders zal je voor geeneen plaat meer dan 10 Dollars krijgen. Gemiddeld doen platen rond de 5 Dollars en speciale dus 10 en heel soms een stukkie meer.
- californiaman
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
a4plus schreef:kastelke schreef: De ene houdt postzegels bij, de andere nummerplaten. Knap! Zo'n Amerikaanse platen hebben wel iets.
De waarde van een plaat is wat de gek ervoor geeft en je moet een beetje mazzel hebben anders zal je voor geeneen plaat meer dan 10 Dollars krijgen. Gemiddeld doen platen rond de 5 Dollars en speciale dus 10 en heel soms een stukkie meer.
5 tot 10 dollar zijn meestal voor de standaard nummerplaten, er zijn platen te koop voor meer dan honderden dollars, BV: een oude uit Nevada van voor 1930 in een beetje redelijke staat zul je amper vinden voor onder de 100 dollar. Ik heb eens op ebay gekeken, wat sommige daar voor bieden

californiaman schreef:a4plus schreef:
5 tot 10 dollar zijn meestal voor de standaard nummerplaten, er zijn platen te koop voor meer dan honderden dollars, BV: een oude uit Nevada van voor 1930 in een beetje redelijke staat zul je amper vinden voor onder de 100 dollar. Ik heb eens op ebay gekeken, wat sommige daar voor bieden
het is wel grappig dat je herhaalt wat ik schrijf. Klopt zo'n oude plaat kan soms geld waard zijn, maar lang niet allemaal, anders was ik allang een handel ermee begonnen, want hier in Texas wordt je op elke vlooienmarkt ermee dood gegooit.
- californiaman
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
je moet eens kijken op ebay usa wat ze vragen voor de oude inaugural's van d.c ,er staat er ene die nu al meer dan 5300$ en zal zeker nog oplopen.
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
inderdaad,die oude nevada's gaan inderdaad veel geld en je moet dan nog opletten of het geen repaint is want die zijn niets meer waard.californiaman schreef:a4plus schreef:
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1167 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties