Pakketje bezorgen in hotel NYC

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
MarcPelske
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Pakketje bezorgen in hotel NYC

Bericht door MarcPelske » 18 feb 2018, 19:48

Hallo,

Ik ben van plan binnenkort een midweek naar NYC te gaan en wil dan daar ook een camera kopen die niet te koop is in Nederland, deze wil ik graag laten bezorgen. Het zou fijn zijn als dit pakket al in het hotel is als ik aankom. Ik heb een oud topic uit 2013 gevonden waar in word gezegd dat dit prima gaat door gewoon het hotel te mailen. Nu is mijn vraag; kan dit tegenwoordig nog wel?
Ivm met al die terreur dreigingen tegenwoordig....

Bedankt alvast!!

jetusa
Amerikakenner

Re: Pakketje bezorgen in hotel NYC

Bericht door jetusa » 18 feb 2018, 19:54

Mailtje naar het hotel sturen? Weet je direct het antwoord.

mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl » 18 feb 2018, 19:56

Kan je inderdaad beter aan het hotel zelf vragen.

crazywarning
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door crazywarning » 16 mar 2018, 10:23

Beetje late reactie maar wellicht voor iedereen die nog van plan is om dit te laten doen:

Veel hotels bieden die mogelijkheid wel (al dan niet tegen betaling).

Ik weet uit ervaring dat Pennsylvania Hotel deze mogelijkheid biedt. Staat overigens ook netjes op de website vermeld bij de FAQ.

Q: Can I send a package to the hotel?
A: New York’s Hotel Pennsylvania will accept or hold packages/boxes for reserved guests of the hotel only. Boxes should arrive no earlier than 10 days prior to the guest’s arrival. Address the package to the name of the guest that the reservation was made under. There is a $5 fee per package and there is a limit of 5 packages per reservation.

Volgens mij kan je, indien je iets besteld bij Amazon ook gebruik maken van de Amazon Locker mogelijkheid. Deze zitten verspreid over heel New York.

Nordschleife
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Nordschleife » 16 mar 2018, 10:28

Een andere mogelijkheid is ook dmv General Delivery naar een lokaal postkantoor, daar wordt je pakket maximaal 30 dagen bewaard.
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014

heidem
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door heidem » 16 mar 2018, 12:06

Verzending naar een Amazon Locker zou ook een oplossing kunnen zijn, maar dan moet het pakket wel binnen drie dagen worden opgehaald.

Frasi
Amerikakenner
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Frasi » 20 mar 2018, 14:06

Ik ben nu in NY en heb een bestelling naar een amazon Locker laten versturen.
Die Amazon locker is handig maar ook een beetje tricky: ze houden het maar drie dagen vast. Vervelende is dat de verzendtijd wat onbetrouwbaar lijkt. In Nederland is het doorgaans bezorging op de volgende werkdag (mits op tijd besteld de dag ervoor). Hier kan het een aantal dagen duren. Ik had op dinsdag besteld en een deel kwam op vrijdagavond (3d) en de rest op zondag (5d). Terwijl tijdens de bestelling 5-8 werkdagen werd genoemd. (dus van dinsdag t/m vrijdag). Dus als je maar een paar dagen in NY bent, kan het zomaar te vroeg of te laat komen. Wel handig dat er 4 Locker locaties zijn op minder dan 200m van mijn hotel.

Versturen naar General Delivery op een postkantoor werkt overigens ook goed. Maar alleen als de verkoper via USPS (de post) verstuurd. Heb een keer iets besteld bij Target en die versturen met UPS. Kwam dus niet aan en werd retour gestuurd. Wel netjes fund gekregen (die in de winkel te besteden was).
Afbeelding

Zuid-Westen (2007, 2010); California (2012); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); GC/LV (2012); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills/LV (2014); LA/LV (2015); NY/Wash.(2016); LA (2016); LV/LA/SD (2018), Orlando/Deep South (2017). New York (2018, 2019)

tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 » 25 jan 2020, 08:56

Ik heb het nodige gelezen mbt het laten bezorgen op een adres in the USA maar ben er nog niet helemaal uit. Vandaar deze post.
Wij zijn in de USA van eind april tot half mei dit jaar. Ik wil graag een pakket laten bezorgen en dat is redelijk waardevol. De verschillende AirBnB adressen tijdens de trip zijn allen bereid het pakket voor me in ontvangst te nemen. Maar..., in het geval er niemand thuis is word het pakket achter gelaten op de veranda. Een risico dat ik niet wil nemen. Het internet staat vol met filmpjes waar dit pakket dan vervolgens wordt gestolen.
De winkel geeft het advies om "signature required" naar een UPS store te laten verzenden. Klinkt goed, er zit een UPS store op 20 minuten van onze eerste AirBnB. En meerdere zeer nabij onze 2e AirBnb (Arlington)
Wat ik nu niet kan achterhalen op de UPS site is of dit ophalen ook voor een toerist tot de mogelijkheden behoort? Mag ik zelf daar dat pakket ophalen? Of moet dat een USA inwoner zijn? (en moet ik dus eventueel mijn host om een grotere gunst vragen). En aan wie wordt in dat geval dat het pakket verzonden?
NB, het gaat om schoenen die custom worden gemaakt met een levertijd tussen 4/6 weken en een exacte levertijd niet heel goed te voorspelen is.
Heeft iemand misschien ervaring met deze optie? Overigens is de sales afdeling van de schoenenfabrikant erg behulpzaam (maar dat is bij sales vaak.)
Ik wil heel graag voorkomen dat het pakket na mijn vakantie nog moet worden nagezonden en ik de invoerrechten nog moet betalen (het hele budget is op aan de schoenen zelf :wink: ) Of erger nog, verdwijnt agv onduidelijkheden.
Op voorhand dank voor met meedenken.
Grote Amerika fan

mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl » 25 jan 2020, 10:00

Als dat pakketje op jouw naam staat dan ben jij toch de enige die het kan ophalen? Waarom zou dat niet kunnen als je toerist of buitenlander bent? Of werkt dat niet zo in Amerika?

tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 » 25 jan 2020, 22:16

Ik ben "er uit".
UPS heeft vandaag zeer adequaat mijn (vele) vragen per mail beantwoord.
Het afhalen als buitenlander bij een UPS-Store is geen probleem. Het pakket moet op jouw naam zijn geadresseerd en je hebt je paspoort nodig om het af te halen.
Het pakket moet verstuurd worden naar een bestaand adres, niet direct naar de UPS-Store. Voor ons wordt dat dan het AirBnB adres.
Zodra je de track&trace hebt kan je het bezorgadres laten veranderen in een UPS-Store pick-up. Die store kan je zelf kiezen. (feitelijk wat wij ook kennen van o.a. Post-NL). Ze bewaren het pakket maximaal 7 dagen dus dat vraagt wel afstemming met de verzender. Over "de grond" zou het pakket 4/5 werkdagen onderweg zijn, het wordt verzonden vanuit Spokane (WA) en wij zijn 4 dagen in Stanardsville (VA). Een planning met wat speling moet lukken zou je zeggen.
Grote Amerika fan

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer