Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
James Taylor
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
James Taylor
Ik heb net met het opruimen van mijn kamer een cd gevonden. Deed 'm in de computer en de titel gaf aan: James Taylor. Ik weet niet precies wie het is maar het eerste nummer vond ik al mooi: September Grass, ik vroeg me af of iemand hier 'm kent?
Fuzzy
Fuzzy
Echt héél veel weet ik niet van hem behalve dat hij al een behoorlijke lange tijd muziek maakt. Heb je al eens op http://www.jamestaylor.com gekeken om meer van hem te weten te komen?
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ok, bedankt!Aïda schreef:Echt héél veel weet ik niet van hem behalve dat hij al een behoorlijke lange tijd muziek maakt. Heb je al eens op http://www.jamestaylor.com gekeken om meer van hem te weten te komen?
Fuz
Re: James Taylor
Iedereen in Nederland (en Amerika) kent toch wel zijn hit "You've got a friend" of "Fire and Rain"?Fuzzy schreef:Ik heb net met het opruimen van mijn kamer een cd gevonden. Deed 'm in de computer en de titel gaf aan: James Taylor. Ik weet niet precies wie het is maar het eerste nummer vond ik al mooi: September Grass, ik vroeg me af of iemand hier 'm kent?
Fuzzy
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
In Michigan sinds 2000
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
"You've got a friend" ken ik inderdaad..w8in schreef:Iedereen in Nederland (en Amerika) kent toch wel zijn hit "You've got a friend" of "Fire and Rain"?Fuzzy schreef:Ik heb net met het opruimen van mijn kamer een cd gevonden. Deed 'm in de computer en de titel gaf aan: James Taylor. Ik weet niet precies wie het is maar het eerste nummer vond ik al mooi: September Grass, ik vroeg me af of iemand hier 'm kent?
Fuzzy
Fuz
Dat nummer heeft Rene Froger nog eens de vernieling in trachten te helpen van een ingetogen liedje maakte hij een ordinaire meezinger..Fuzzy schreef:"You've got a friend" ken ik inderdaad..w8in schreef: Iedereen in Nederland (en Amerika) kent toch wel zijn hit "You've got a friend" of "Fire and Rain"?
Fuz