T-mobile USA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Marloes.Radstaak
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 sep 2017, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 4

T-mobile USA

Bericht door Marloes.Radstaak »

Hoi!

Misschien is deze vraag al eens voorbij gekomen, maar ik kan hem niet meer vinden..
Over 4wk vertrek ik (met fam.) naar Orlando, nou heb ik bij T-mobile de keuze om mijn abonnement voor die periode om te zetten naar T-mobile GO USA. Dat houdt in dat ik onbeperkt kan bellen in NL + 10GB in de EU+USA te besteden heb als mobiele data.

Nou hoorde ik laatst ergens dat er mensen zijn waarvan die 10GB (of hoeveel men ook had aan data) er binnen no-time doorheen is..

Heeft iemand hier ervaring mee of dat ook zo is en waar zou ik op moeten letten??(Behalve op m'n data verbruik ;))
knaapje
Amerikakenner
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: T-mobile USA

Bericht door knaapje »

Ik ben er ook in geïnteresseerd voor een a.s. reis naar Florida.
Ik heb een vraag over het tijdelijk omzetten pas op het Floridaforum gezet, maar geen concreet antwoord gekregen.
De 10 Gb wordt bijv. zeer snel gebruikt als je hem voor navigatie gebruikt zonder de kaarten eerst te downloaden. Verder valt het verbruik volgens mij wel mee. Je zou eens kunnen kijken hoeveel Gb je in NL gebruikt.
Vin.cent

Re: T-mobile USA

Bericht door Vin.cent »

Misschien deze topic gebruiken, lijkt mij handig als alles op één plek te vinden is.
viewtopic.php?f=10&t=68607
Misschien is deze vraag al eens voorbij gekomen, maar ik kan hem niet meer vinden..
Mooie zin trouwens! :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer