Pakje stockeren in LA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
fearo
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2011, 14:21

Pakje stockeren in LA

Bericht door fearo »

Ik heb een nogal specifieke vraag, waar ik na een uitgebreide google-actie niet meteen een antwoord op kan vinden.

Ik vertrek in September voor een week naar de VS en een week naar Costa Rica. Nu wil ik graag een pakje bestellen op een Amerikaanse webshop (niet groot, specifieke sportkleren enzo), en dit laten leveren ergens in de buurt van LA, waar dit dan gestockeerd moet worden tot wanneer ik in de VS ben en het kan ophalen. Ik ben me bekend met het principe van Parcel Forwarding, maar deze willen het pakje dan ook effectief naar België doorsturen, wat ik dus niet wil.

Ik zou het pakje ook vlak voor ik vertrek kunnen bestellen en in een hotel laten leveren maar dit vind ik te riskant. We zijn maar 6 dagen in de VS (incl 2 dagen weekend), we gaan naar verschillende hotels, en de webshop heeft 3-5 dagen "verwerkingstijd" nodig dus dit is geen optie. Ik wil het pakje eigenlijk +- binnen 2 weken bestellen (eind augustus), en het dan ophalen als we er zijn rond 15 september.

Heeft iemand hier ervaring mee, of kunnen jullie mij in de richting wijzen van een firma die dit mogelijks aanbiedt?

Alvast bedankt
Gast

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door Gast »

Als je weet wanneer je exact in de US bent, zou je via Amazon je pakketje in een Locker af kunnen laten leveren, je hebt dan 3 dagen de tijd om het pakketje op te halen. kijk hier voor meer info en de mogelijke locaties:

https://www.amazon.com/b/ref=amb_link_3 ... 6442600011

Als je bij een andere webwinkel bestelt, en ze hebben een fysieke shop in de omgeving waar je bent, zou je het ook naar de fysieke winkel kunnen laten sturen. Bijvoorbeeld Walmart geeft ook deze mogelijkheid.
fearo
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2011, 14:21

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door fearo »

Bedankt voor je reactie. Helaas kan ik het pakje niet via Amazon of Walmart bestellen. Het is een specifiek merk dat enkel via zijn eigen webshop verstuurt. Zij hebben dus jammer genoeg ook geen winkels waar ik het zou kunnen aankopen.
Gast

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door Gast »

Dan zul je toch moeten laten versturen naar een hotel, waar je gaat verblijven en het op die manier proberen....

succes!
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door roelb »

Gewoon naar een hotel. Houd rekening met shipping en processing times en bel vooraf even naar het hotel of het oke is. Ik heb wel eens hotels gehad die dit niet wilden doen, en om die reden gecancelled en bij de buren verbleven.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1913
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door Frasi »

Als ze met de US Postal Service (USPS) versturen, kan je het naar een postkantoor laten versturen. Dat heet General Delivery.
Daar houden ze het dan max. 4 weken vast. Ik heb het wel eens gebruikt; werkt prima.
(OK, één keer niet maar dat was omdat Target met UPS verstuurde en het pakketje dus retour ging :cry: ).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door Bennogr »

Niet om het een of ander, maar is het Nederlands nu zo in ongebruik geraakt dat we niet eenvoudig een pakje kunnen laten opslaan (of laten bewaren/bezorgen), maar dat we het moeten 'stockeren'?
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door Harry »

Nee hoor, ik had eerst geen idee wat er bedoelt werd. :lol:
dutchie_in_boston
Amerika-expert
Berichten: 1794
Lid geworden op: 14 aug 2007, 21:57
Locatie: Boston, MA

Re: Pakje stockeren in LA

Bericht door dutchie_in_boston »

Ze stockeren pakjes in Belgie.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer