Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

6059b formulier gedeelte 14 aangifte van goederen.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Sladang
Amerika-newbie

6059b formulier gedeelte 14 aangifte van goederen.

Bericht door Sladang »

Binnenkort ga ik naar Amerika, ik wil een paar geschenken meenemen naar amerika voor mijn goede vrienden daar. Ik weet dat men het formulier 6059b Moet invullen. Nu is de vraag als je hier iets gekocht hebt en je wilt dit als gift meenemen moet je dan ja zeggen op vraag 14? Commerciële goederen omschrijving is niet echt duidelijk voor mij.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: 6059b formulier gedeelte 14 aangifte van goederen.

Bericht door babarage »

ze bedoelen bij 14 als je samples bij je hebt van zaken die je verkoopt. stel je bent banken verkoper en je hebt van die stalen stof bij je zodat ze die banken kunnen gaan bestellen. dat soort werk. gaat dus niet over cadeaus voor vrienden. heb je nu enorm waardevolle cadeaus voor die vrienden bij je dan wordt het anders wellicht.

kijk eens in alle reden wat je hebt klaar liggen. vindt een normaal mens dat cadeautjes die je meeneemt? ja? dan zit je goed. nee? dan heb je mogelijk een probleem.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer